quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ah oke.quote:
Kijk maar naar heel Nederlandquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds wanneer is een dierenarts zo simpel?
Jaaa zijn ergernis was merkbaarquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Max vind haar net zo kut als ik dat vind
Ik ken enkel intelligente dierenartsenquote:
Leuke, vrolijke jongen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bijna blind maar toch van de kruk komen. +1 voor de moeite
Ah.quote:
Ik mis de beestjes met OOGJESquote:
Als verwaand een stem intonatie heeft dan is dit hetquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Afgeronduhhh
Blijveeehh
Meid praat normaal
Mag jouw droomvrouw thuis wild bereiden?quote:
Max was gister en ook vandaag een beetje moodyquote:
Neequote:Op vrijdag 26 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag jouw droomvrouw thuis wild bereiden?
Iets voor Coco ja?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Compact en donkerblond
1.60m
Dertiger
@:coco
Zekerquote:
Inclusief compact ja?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker
Precies dit rijtje geeft hij aan
We wachten even afquote:
Misschien omdat hij het niet had verwachtquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doet hij zo raar over -8 als je zelf half blind bent
Jaquote:
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als langquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen lange Romee Strijd
Gewoon lekker klein voor in je broekzak
@:coco
Marieke is niet een latjequote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als lang
Fijne avondquote:
Spanning neemt toequote:
Ik ook @Pisces29quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus alleen qua lengte. Bij compact denk ik aan een propje. Net zo breed als lang
quote:
Hmm ik heb wel een haat-liefde verhouding met de apps.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat een hekel aan de apps hebben die first daters vaak @:mizzezamy en ik hebben hier geen last van
Marieke is geen lat en klein. Perfect voor Coco.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ook @:Pisces29
Gewoon klein dus? Ik dacht dat @:Coco wel van een beetje stevig hield?
Valt best mee, vanavond niemand gezien waarmee ik zou daten. Gisteren ook niet. Ja sommige zien er leuk uit, maarja dat alleen heb je niks aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel juicht weer 3x per aflevering
Klinkt goed. Beetje mijn type ook wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marieke is geen lat en klein. Perfect voor Coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |