Autoreverse had je wel, maar repeat niet volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:46 schreef Tussle266 het volgende:
Kan een tapedeck eigenlijk wel op repeat? Ook al ben ik oud, daar ben ik net te jong voor.
De manier waarop hij ‘pannenkoeken’ articuleert is wel een hoogtepuntje uit de Nederlandse muziekgeschiedenis. Daar kunnen al die brabbelaars nog wat van leren.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Niet voor het laatst niet de hoogste de nijs is. prachtig nummer.
Im with you. Zeker. Nu heeft een band nooit een hoofdkantoor zoals een bedrijf wel heeft (alhoewel de Rolling Stones om fiscale redenen in Amsterdam gevestigd zijn) maar een van oorsprong Finse band met een Nederlandse zangeres (die niet eens de eerste zangeres is) kun je niet Nls noemen. Dat is net als U2 ineens Nederlands noemen omdat ze tijdelijk een Nlse drummer haddenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef Bargehassus het volgende:
Vandenberg, Van Halen, Nightwish. Ik vind daar wat van.
Kan je nagaan als Vandenberg, Van Halen en Nightwish werden uitgesloten.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zometeen nog maar weer es blof. Had ik al gezegd dat ik de lijst eenkennig vind?
Tape of cassette?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:46 schreef Tussle266 het volgende:
Kan een tapedeck eigenlijk wel op repeat? Ook al ben ik oud, daar ben ik net te jong voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |