De lijst is bekend.quote:Op NPO Radio 2 is komende week een nieuwe lijst te horen. Van maandag tot en met vrijdag wordt overdag ‘De Koninklijke 500’ uitgezonden naar aanleiding van Koningsdag, dat midden in die week valt. De themalijst bestaat uit de 500 beste platen van eigen bodem volgens de luisteraars van Radio 2.
De Koninklijke 500 wordt uitgezonden op NPO Radio 2 van:
Maandag 25 april t/m donderdag 28 april van 9.00 tot 16.00 uur
Vrijdag 29 april van 06.00 tot 20.00 uur
De lijst wordt op maandag 25 april bekendgemaakt, maar de top 10 houden we nog even geheim…
We hebben dit jaar ook net zoveel erdoorheen gejaagd als de vorige twee edities bij elkaar. De Top 2000 reeks mag wel oppassen voor de concurrentie.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We hebben dit jaar ook net zoveel erdoorheen gejaagd als de vorige twee edities bij elkaar. De Top 2000 reeks mag wel oppassen voor de concurrentie.
Ja ik was echt totaal in de war door het gebrek aan topicnummers, anders had ik hem wel even gefikstquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TT is ook beetje verouderd.
Er was in het beginjaar geen reden om iets te reeksen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TT is ook beetje verouderd.
Jawel.quote:
Ik vind het nochtans wel een toffe spin-off. Al zit er ook wel een hoop wansmaak tussen, heb me goed ermee vermaaktquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was in het beginjaar geen reden om iets te reeksen.
En nu ben ik geen moderator meer…
Ah oké, kan ook!quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
Er staat alleen geen topicnummer in de TT, dus die wordt ook niet automatisch opgehoogd…
Alleen als je met die brommer door Checkpoint Charlie komt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Oke dan. Radar love niet op 1.
Dat is natuurlijk Brommers kieken.
En om het met Joost te zeggen: I LOVE YOU ALL!quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry mensen. Ben om 15:30 afgehaakt want naar huis en andere dingen te doen en zo. Maar heb me hier dit jaar prima vermaakt met jullie. Nog niet helemaal het T2000 gevoel, maar we lopen in.Nummer 1 was wel verrassend voor mij. Mooi nummer toch wel en misschien ook wel weer actueel gezien de huidige situatie.
Tot volgend jaar!
In ieder geval tot decemberquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry mensen. Ben om 15:30 afgehaakt want naar huis en andere dingen te doen en zo. Maar heb me hier dit jaar prima vermaakt met jullie. Nog niet helemaal het T2000 gevoel, maar we lopen in.Nummer 1 was wel verrassend voor mij. Mooi nummer toch wel en misschien ook wel weer actueel gezien de huidige situatie.
Tot volgend jaar!
Dat hoop ik zeker, T2000 rules!quote:
Precies halverwege toch? Ach, als zelf lief aan het spelen zijn, wie zijn wij dan om ze dat te ontnemen.quote:
Ja oke, maar voelt ergens wel gek ofzo? Laat het dan lekker helemaal op vrijdagmiddag aankomen. Dan blijft er nog iets spannend - als je niet gaat zoeken naar wat er dan nog ontbreektquote:Op woensdag 23 april 2025 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Precies halverwege toch? Ach, als zelf lief aan het spelen zijn, wie zijn wij dan om ze dat te ontnemen.
Ja, het slaat natuurlijk nergens op. Doe het of aan het begin of aan het eind. Maar ik vind dit geneuzel van ze wel grappig. Geen idee wat ze ermee proberen te bereiken.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja oke, maar voelt ergens wel gek ofzo? Laat het dan lekker helemaal op vrijdagmiddag aankomen. Dan blijft er nog iets spannend - als je niet gaat zoeken naar wat er dan nog ontbreekt
Ik vond de Krezip-versie van Everybody's Got to Learn Something nog erger eigenlijk. Hier proberen ze iig nog twee talen te mixen.quote:
Ja, die was ook heel erg ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond de Krezip-versie van Everybody's Got to Learn Something nog erger eigenlijk. Hier proberen ze iig nog twee talen te mixen.
Volgens mij typisch zo'n Top zoveel nummer. Je hoort het vrijwel nooit op de radio (Ik luister hoofdzakelijk R2) en ziet het toch weer terug in dit soort lijstjes.quote:
Wij staan samen sterk!quote:Op woensdag 23 april 2025 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben Herman van Veen, jij bent Carre
Hoezo niet, volgens mij zouden ze er de mond vol van hebbenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blaasmuziek. Daar hoef je in Duitsland niet mee aan te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |