quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
Emoticon die met gele borstjes zwaait
Je zou ze toch...quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
I know. Nieuwe kapster die het te kort deed.
Doe eens voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
Nou ja ze zag er leuk genoeg uit om mee te willen doen ja.quote:
Dan maar huidkleurige borsten. Voor deze keer accepteer ik het.quote:
Hm... ja... maar ik kan daar niet mee levenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar huidkleurige borsten. Voor deze keer accepteer ik het.
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... ja... maar ik kan daar niet mee leven
Zekerquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.
Hey je bent nu ineens droef!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.
Zojuist was het toch echt ff zo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker
Kreeg een identiteitscrisis
Hoe kan een CotS anders zijn dan een remblokje
Tetten mislopen stemt mij altijd weer verdrietig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey je bent nu ineens droef!
Knuffel
Haha kort nachtje gehadquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tetten mislopen stemt mij altijd weer verdrietig.
Zo werkt het niet in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach er zijn heel veel borstjes ik de werelddus mijn geremdheid kan gaan kwaad
In het Boeddhisme zeggen ze ook: Geef, ook als je maar een beetje hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
Maar zoals ze in het boeddhisme zeggen: het leven is lijden
Touchequote:Op vrijdag 26 april 2024 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het Boeddhisme zeggen ze ook: Geef, ook als je maar een beetje hebt.
Jammerquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
Gelukkig is het niet mijn levensbeschouwing
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga het nog erger maken
Ik ga jullie verlaten voor nu
Mijn bed en boek roepen. Dus lekker op mijn elektrische deken een fantastisch boek lezen
Sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie drinkt telkens mijn mok leeg
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Zoekt smiley die een boob flash doet
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
En deze zijn er ook nog
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Droog en zonnigquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:24 schreef aeque het volgende:
Wat een heerlijk weer als je vandaag op een kleedje moet zitten.
Hier regen en bewolking vooralsnog.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Droog en zonnig
Jammer dat ik vandaag niet kan struinen![]()
Maar goed... volgend jaar weer
Oh... hier is het echt lekkerquote:
Ze zijn erquote:
Idem.quote:
En over wat voor een bedrag praten we dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idem.
Ende vliegveldfriet is frikkin' duur
7,95 voor slechts wat frietjesquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
En over wat voor een bedrag praten we dan?
Damn. Dat is wel iets teveel ja.quote:
Gelukkig kan ik wel tax free drank inslaan en de fles opentrekken tijdens de vlucht want ik vlieg met een paupermaatschappijquote:
Dus binnenkort in het nieuws dat er iemand van een vlucht is gezet omdat hij te dronken was?quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel tax free drank inslaan en de fles opentrekken tijdens de vlucht want ik vlieg met een paupermaatschappij
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus binnenkort in het nieuws dat er iemand van een vlucht is gezet omdat hij te dronken was?
Same.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag lukt het even niet om een positivo te zijn
quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag lukt het even niet om een positivo te zijn
quote:
Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?quote:
Halverwege een motor en een vleugel verliezen..quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |