Haiquote:
Alles goed. Relaxte dag tot zover. Afgezien van een rugspier verrekken bij het sporten.quote:
Oh kom hier dan, dan masseer ik je eventjesquote:Op zondag 28 april 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed. Relaxte dag tot zover. Afgezien van een rugspier verrekken bij het sporten.
Hoe is het met jou? Is je depri bui al minder?quote:
Lief, dat helpt.quote:Op zondag 28 april 2024 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh kom hier dan, dan masseer ik je eventjes![]()
Fijn dat je dag relaxt is
Het is gelukkig niet meer koud
Ja vandaag een goede dag gelukkig. Lekker een beetje uitgeslapen, net geschilderd en gehaakt. En mijn brunch staat in de oven. Dus alles primaquote:Op zondag 28 april 2024 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Is je depri bui al minder?
Goed bezig.quote:Op zondag 28 april 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag een goede dag gelukkig. Lekker een beetje uitgeslapen, net geschilderd en gehaakt. En mijn brunch staat in de oven. Dus alles prima
Dank! En ook nog een tevreden met wat ik gemaakt hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is sowieso goed hoor! Ik heb weleens slechter gezien, zoals die van mijzelf.quote:Op zondag 28 april 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nee, geen talent, maar wel veel plezier, voor mijn niveau is dit goed
Foei! Niet jezelf omlaag halenquote:Op zondag 28 april 2024 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Is sowieso goed hoor! Ik heb weleens slechter gezien, zoals die van mijzelf.
Zegt er een watquote:Op zondag 28 april 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foei! Niet jezelf omlaag halen
Kop opquote:
Die emoticon was niet serieusquote:Op zondag 28 april 2024 14:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kop op![]()
Ik zette knipoogje, en gaf je een kusje!
Gelukkig!quote:Op zondag 28 april 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die emoticon was niet serieus![]()
![]()
Vergat de kus en knipoog erbij te zetten
quote:Op zondag 28 april 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mij trap je niet snel op de tenen hoor
Oke: ik ben de nieuwe van Goghquote:Op zondag 28 april 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foei! Niet jezelf omlaag halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |