De 21 jarige MacCallan is foetsie. Sorry not sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plebs van de werkvloer moet gewoon wegblijven uit mijn kamer.Tenzij ik ze uitnodig natuurlijk.
Jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh... niet zo maar welkom hier meer
Terecht, dat ben je ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg belangrijk
Dat lieveheersbeestje moet je heel voorzichtig op zijn bibs tikken danquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Je bent de regenboog vergetenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:34 schreef AirwiN het volgende:
OP aangepast. Voor elke voorkeur iets. En combineren mag.
Neem een espressoquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben moe
En ik ben koud
En wil warmte
Ik heb een lekkere bak koffie idd. En een kop thee ernaast. Van binnenuit opwarmenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neem een espresso.
Ik stuiter nu nog van die laatste van vanmiddag.
Bewust weggehaald natuurlijk.quote:
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet allemaal wel heteroseksuele liefde zijn blijkbaar
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke seksuele voorkeur is welkom. Hebben we geen regenboog voor nodig.
Jij bent niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje in the middle of nowhere en heb een kaasplankje besteld met oa gegrillde camembert. Sorry @:AirwiN
* dick pic stuurtquote:
Nu welquote:
Uitgenodigd voor wat?quote:
quote:
De kaashaatfuif.quote:
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.quote:
Snobquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das prima. Alleen maar malle mensen daar. Het culinaire equivalent van de Fiat Multipla. Niks voor mij.
Trots op.quote:
Wel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Altijd.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
Jij vliegt al te snel wegquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Aan het wachten hier, maar geen @:Monsterkoekie
Throat punch him.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebeurt vaker. In de nacht helemaal irritant.
Echt een asociale buurman
quote:
I have a guy for thatquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn stijl
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk ren drugdealer als portiekgenoot... hij laat een of andere trippende junk niet binnen en die drukt alle drie de deurbellen al vijf minuten ononderbroken in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
Dat is ook balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een asociale onderbuurvrouw waarvan het bezoek 's nachts ook af en toe bij iedereen gaat aanbellen omdat ze niet opendoet.
SnotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker ontspannen wonen is dat. Gelukkig heeft ze te horen gekregen dat ze eruit moet als ze zo doorgaat en daardoor is het nu al een tijdje rustiger.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook balen!
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last vanquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt de woningbouwvereniging bellen. Bij mij is een buurman heel vaak gaan bellen met instanties en dat heeft dus nu wel geholpen.
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Elke keer als ik het woord junk zie of hoor komen gelijk de woorden 'roze keuken' in mijn hoofd.
Ja, dat is verstandig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even met de andere buurman overleggen. We hebben er samen last van
Toen zat je hier nog niet denk ikquote:
Omg! Dat heb ik idd niet meegekregenquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen zat je hier nog niet denk ik
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Dit klinkt volstrekt normaal.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Er was ooit een user die ook het een en ander gebruikte, zijn username weet ik niet meer, maar die had soort van een vaste prostituee ofzo en daar had hij een roze keuken voor gekocht. Of zoiets was het verhaal.
Toen R&P nog regelmatig rellen wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen het nog druk wasquote:
Zit te twijfelen of ik toen met mijn vorige account er wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
Found it, of althans een soort samenvatting ervan.
pluff in R&P / [SC Relaties #2102] Vrouwen op de werkvloer
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
Found it, of althans een soort samenvatting ervan.
pluff in R&P / [SC Relaties #2102] Vrouwen op de werkvloer
Vroegah was alles beter, manquote:
Veel mensen dachten uiteraard dat dit gewoon een troll was zoals zovelen. Tot hij op een meet verscheen en net zo apart figuur was als hier.quote:
Welkom in de huidige maatschappij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het zo'n apart idee dat er mensen zijn die compleet andere rollen aannemen
Hi Patrick!quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dank... het is zo fijn onder mijn steen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is niet doorgedrongen onder mijn steen? Wie is Patrick?
Kut is dat hè?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... hij kan niet uit of stilquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:22 schreef K21 het volgende:
[..]
Kut is dat hè?Hier ook zo'n buurtje met verslaafden en zorgmijders die af en toe lukraak op de bellen van de flats drukken.
Het zou al zoveel schelen als je die ellendige woningbouwzoemers gewoon uit, of op z'n minst zachter zou kunnen zetten zonder dat je daar die hele intercom voor uit elkaar hoeft te slopen en er op z'n houtje-touwtjes vilt of ander dempend materiaal tegenaan moet plakken, of weet welke draad je eraf moet halen.
Is het lekker warm onder die steen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of die welkom is onder mijn steen
De kachel staat aan, dus prima te doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het lekker warm onder die steen?
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De kachel staat aan, dus prima te doen
Drommels drommels.quote:
Het wordt volgende week beterquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb ook de verwarming aan gezet.
Voorjaar is vies koud
Ik hoopte dit weekend alquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wordt volgende week beter
Laat het Q maar niet horen...quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil nuquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt niks te willenquote:
Ik wil @Tegan !!quote:
quote:
quote:
Alhoewel?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn jullie hard voor Gianni
Alhoewel...
Klinkt als een plan!quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:58 schreef Tegan het volgende:
Ik kan, of aan de voorjaarsschoonmaak beginnen, of Wednesday aflevering 4 opzetten, hmm...
Wat flauwquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag heel veel
Alleen vrouw heeft tegenwoordig rechten en zo. Nieuwerwets gedoe
Eigenlijk als 2 plannenquote:
Poor but fabulousquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook blut... samen arm met leuke dingen
Geen harem...quote:
Ik beslis dit per aanbod eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen harem...
Geen vrouw als eigendom
Modern gedoe..
Me too...
Nee is nee...
Baas over eigen buik...
Werkt allemaal tegen jouw voordeel
(Maar als vrouw ben ik wel voor nieuwerwets)
Oh zeker!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik beslis dit per aanbod eerlijk gezegd.
Ook fabulous!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... hier geen kleding, maar crea prutjes. Kan ik zonder leuk mee gaan spelen
Dan wil iedereen met je knuffelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook fabulous!
Ik doe nu eindelijk mee aan dieteddycoat
trend
.
Oh, dat is minder. Het is vooral bedoeld als knuffel voor mezelf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan wil iedereen met je knuffelen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook al warmer
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Het is vooral bedoeld als knuffel voor mezelf.
ja, warmer. maar ehm, toch nog buienquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook al warmer
Ja dit.quote:
Wat. Vrouwen hebben rechten tegenwoordig? Mij wordt ook niks verteld.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag heel veel
Alleen vrouw heeft tegenwoordig rechten en zo. Nieuwerwets gedoe
Het was mijn roeping om je dit te vertellenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat. Vrouwen hebben rechten tegenwoordig? Mij wordt ook niks verteld.![]()
Blijkbaar heb ik niks te willen..quote:
Doe jij een positief.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laat me nou eens positief doen
- het wordt warmer, dus comfortabelerquote:
Ik vind dit al een prima poging.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
- het wordt warmer, dus comfortabeler
- er is veel leuke televisie op het moment
- lieve mensen overal
- het is langer licht
- morgen naar mijn moeder
- veel creazin
- rustiger agenda
Uhm... nog meer?
Oh ja, sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laat me nou eens positief doen
Ik dan ook niet?quote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.![]()
![]()
Dank je - ik hoop dat je gelijk hebt, natuurlijk!
Kies een van de plaatjes uit de OP voor happy thoughts.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig
Want mijn negatieve lijstje is iets langer. Alleen die lijst heb ik ergens ver weg opgeborgenlach op je gezicht en doordenderen
Jij weet wel welkequote:Op vrijdag 26 april 2024 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies een van de plaatjes uit de OP voor happy thoughts.
De spank, boefje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Moest even googlen, maar leuk!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook fabulous!
Ik doe nu eindelijk mee aan dieteddycoat
trend
.
Enorm. Gelukkig werk ik dan in Enschede, kan ik uitslapenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je maandag weer van bijkomen he? Die wilde weekenden van jou
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De spank, boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende weekquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enorm. Gelukkig werk ik dan in Enschede, kan ik uitslapen
Kom dan.quote:
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.quote:
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.
Geen idee. Schoolvakantie volgende week, dus rustig op de weg, dus met de auto naar Almeloquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende week.
Oh ja zag op het schermpje in de trein dat het volgende week in die regionen de treinen niet doen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij jou rijden de treinen zeker wel volgende week.
Veters, ritsen, knopen. Zoiets?quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.
Ja... ik ben ongeremd vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat ik CotS die smiley zou zien gebruiken.
https://nieuws.ns.nl/werk(...)ilburg-geen-treinen/quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja zag op het schermpje in de trein dat het volgende week in die regionen de treinen niet doen wat ze moeten doen
Hquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal in haar losmaak.
Oh wat irritantquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://nieuws.ns.nl/werk(...)ilburg-geen-treinen/
.
Ik moet dus net één keer met de trein in deze periode.
Ff in je DM sliden dan maarquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ben ongeremd vandaag
Sta ook versteld van mezelf
Ik ga je teleurstellenquote:
Jij hebt Miss al, laat ook eens wat over voor ons. Met je krullen.quote:
Je ex liegt, dat zou ik al nooit doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga je teleurstellen
Verder dan die emoticon gaat hij niet
En je mag niet zoals mijn ex zeggen dat seks helpt tegen hoofdpijn
'k Neem wel een paracetamol in
Ze staan er weer mooi bij vandaag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt Miss al, laat ook eens wat over voor ons. Met je krullen.
Die van mij zijn even weg maar ze komen er weer aan hoor.quote:
Heiligschennisquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van mij zijn even weg maar ze komen er weer aan hoor.
Ik vergat het concept emotiocon. Was niet zo ernstig bedoelt. Moet even kijken welke smiley die ik nodig hebquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ex liegt, dat zou ik al nooit doen.
* Zoekt smiley die een boob flash doetquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vergat het concept emotiocon. Was niet zo ernstig bedoelt. Moet even kijken welke smiley die ik nodig heb
I know. Nieuwe kapster die het te kort deed.quote:
Klinkt interessant ...quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Zoekt smiley die een boob flash doet
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
Emoticon die met gele borstjes zwaait
Je zou ze toch...quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
I know. Nieuwe kapster die het te kort deed.
Doe eens voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
Nou ja ze zag er leuk genoeg uit om mee te willen doen ja.quote:
Dan maar huidkleurige borsten. Voor deze keer accepteer ik het.quote:
Hm... ja... maar ik kan daar niet mee levenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar huidkleurige borsten. Voor deze keer accepteer ik het.
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... ja... maar ik kan daar niet mee leven
Zekerquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.
Hey je bent nu ineens droef!quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ongeremdheid weer is afgeremd.
Zojuist was het toch echt ff zo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker
Kreeg een identiteitscrisis
Hoe kan een CotS anders zijn dan een remblokje
Tetten mislopen stemt mij altijd weer verdrietig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey je bent nu ineens droef!
Knuffel
Haha kort nachtje gehadquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tetten mislopen stemt mij altijd weer verdrietig.
Zo werkt het niet in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach er zijn heel veel borstjes ik de werelddus mijn geremdheid kan gaan kwaad
In het Boeddhisme zeggen ze ook: Geef, ook als je maar een beetje hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
Maar zoals ze in het boeddhisme zeggen: het leven is lijden
Touchequote:Op vrijdag 26 april 2024 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het Boeddhisme zeggen ze ook: Geef, ook als je maar een beetje hebt.
Jammerquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
Gelukkig is het niet mijn levensbeschouwing
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga het nog erger maken
Ik ga jullie verlaten voor nu
Mijn bed en boek roepen. Dus lekker op mijn elektrische deken een fantastisch boek lezen
Sorry.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wie drinkt telkens mijn mok leeg
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Zoekt smiley die een boob flash doet
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt interessant ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:42 schreef Sally het volgende:
En deze zijn er ook nog
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Droog en zonnigquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:24 schreef aeque het volgende:
Wat een heerlijk weer als je vandaag op een kleedje moet zitten.
Hier regen en bewolking vooralsnog.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Droog en zonnig
Jammer dat ik vandaag niet kan struinen![]()
Maar goed... volgend jaar weer
Oh... hier is het echt lekkerquote:
Ze zijn erquote:
Idem.quote:
En over wat voor een bedrag praten we dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idem.
Ende vliegveldfriet is frikkin' duur
7,95 voor slechts wat frietjesquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
En over wat voor een bedrag praten we dan?
Damn. Dat is wel iets teveel ja.quote:
Gelukkig kan ik wel tax free drank inslaan en de fles opentrekken tijdens de vlucht want ik vlieg met een paupermaatschappijquote:
Dus binnenkort in het nieuws dat er iemand van een vlucht is gezet omdat hij te dronken was?quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel tax free drank inslaan en de fles opentrekken tijdens de vlucht want ik vlieg met een paupermaatschappij
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus binnenkort in het nieuws dat er iemand van een vlucht is gezet omdat hij te dronken was?
Same.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag lukt het even niet om een positivo te zijn
quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag lukt het even niet om een positivo te zijn
quote:
Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?quote:
Halverwege een motor en een vleugel verliezen..quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vliegt zeker ook nog met een Boeing?
Geeneens truffelmayonaise?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Halverwege een motor en een vleugel verliezen..
Helleu, ik zit te wachten tot de droger klaar is met mijn schone beddengoed zodat ik de helft vast kan opmaken. Dan hoef ik vanavond niet meer zo veelquote:
Slimquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helleu, ik zit te wachten tot de droger klaar is met mijn schone beddengoed zodat ik de helft vast kan opmaken. Dan hoef ik vanavond niet meer zo veel
Beter half opgemaakt dan niet opgemaaktquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders slaap ik weer in een half opgemaakt bed en dat slaapt lang zo lekker niet
Ja toch? Ik dacht laat ik het ergste deel vast doenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beter half opgemaakt dan niet opgemaakt
Nou ja als je dan in het opgemaakte stuk ligt is er niet.zoveel aan de hand toch.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders slaap ik weer in een half opgemaakt bed en dat slaapt lang zo lekker niet
Ow tis meer dat ik matrashoes dr overheen gedaan heb en mijn kussenslopen dr alweer omheen zittenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als je dan in het opgemaakte stuk ligt is er niet.zoveel aan de hand toch.Of ben jij van het zeesterren? Dan heb je beide kanten natuurlijk nodig.
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werkquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow tis meer dat ik matrashoes dr overheen gedaan heb en mijn kussenslopen dr alweer omheen zittendekbedovertrek zit nog in de droger was niet goed droog..
Kijk wel uit naar schoon bedquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werk
Hier niet. Maar dat komt vooral omdat ik geen droger heb.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier zijn ook was machine en droger allebei aan het werk
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabantquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier niet. Maar dat komt vooral omdat ik geen droger heb.
Doe de groeten aan Tegan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabant
Durf ik niet meerquote:
Dit is ook mijn tactiek altijdquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet vandaag even alles er door jagen. Morgen weer richting Brabant
quote:
Ik was eigenlijk gedurende de week wel regelmatig. Maar ik heb als echte fokker dan ook geen leven buiten mijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is ook mijn tactiek altijd
Ohai.quote:
Ja, @Tegan was echt heel gemeenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]is ze gemeen tegen je geweest?
Kom maar hier hoor knul ik bescherm je wel.
[..]
Ik was eigenlijk gedurende de week wel regelmatig. Maar ik heb als echte fokker dan ook geen leven buiten mijn zolderkamer.
@Teganquote:
Mag ik onder jouw steen?quote:
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik schuif een stukje op
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.quote:
Alleen Air krijgt weer een hoi.quote:
Maar dat komt omdat je in dr broekje wilt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.
Hai!
quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar ik kan het als Tegan fan alleen maar van harte toejuichen dat je andere mannen afblaft.
Hai!
Je bedoelt volblaft?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. Want Tegan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je in dr broekje wilt.
Dat ja. Het is of een markt afstruinen of dronken worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ben blij als die koningsdag weer over is, wel leuke dag gehad, maar heb deze dag nooit zoveel aangevonden
Beide niet gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ja. Het is of een markt afstruinen of dronken worden.
Niks mis met vrijmarkt, maar om er nou een hele feestdag voor te hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de vrijmarkt leuk!
Alleen vandaag moest ik mantelzorgen
je hebt goed voor me gezorgdquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de vrijmarkt leuk!
Alleen vandaag moest ik mantelzorgen
Haiquote:
Alles goed. Relaxte dag tot zover. Afgezien van een rugspier verrekken bij het sporten.quote:
Oh kom hier dan, dan masseer ik je eventjesquote:Op zondag 28 april 2024 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed. Relaxte dag tot zover. Afgezien van een rugspier verrekken bij het sporten.
Hoe is het met jou? Is je depri bui al minder?quote:
Lief, dat helpt.quote:Op zondag 28 april 2024 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh kom hier dan, dan masseer ik je eventjes![]()
Fijn dat je dag relaxt is
Het is gelukkig niet meer koud
Ja vandaag een goede dag gelukkig. Lekker een beetje uitgeslapen, net geschilderd en gehaakt. En mijn brunch staat in de oven. Dus alles primaquote:Op zondag 28 april 2024 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Is je depri bui al minder?
Goed bezig.quote:Op zondag 28 april 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag een goede dag gelukkig. Lekker een beetje uitgeslapen, net geschilderd en gehaakt. En mijn brunch staat in de oven. Dus alles prima
Dank! En ook nog een tevreden met wat ik gemaakt hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is sowieso goed hoor! Ik heb weleens slechter gezien, zoals die van mijzelf.quote:Op zondag 28 april 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nee, geen talent, maar wel veel plezier, voor mijn niveau is dit goed
Foei! Niet jezelf omlaag halenquote:Op zondag 28 april 2024 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Is sowieso goed hoor! Ik heb weleens slechter gezien, zoals die van mijzelf.
Zegt er een watquote:Op zondag 28 april 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foei! Niet jezelf omlaag halen
Kop opquote:
Die emoticon was niet serieusquote:Op zondag 28 april 2024 14:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Kop op![]()
Ik zette knipoogje, en gaf je een kusje!
Gelukkig!quote:Op zondag 28 april 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die emoticon was niet serieus![]()
![]()
Vergat de kus en knipoog erbij te zetten
quote:Op zondag 28 april 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mij trap je niet snel op de tenen hoor
Oke: ik ben de nieuwe van Goghquote:Op zondag 28 april 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foei! Niet jezelf omlaag halen
Als jij van Gogh bent, mag ik dan Joseph Ducreux zijn?quote:
Sure. Hopelijk verwart men je niet met iemand wiens naam daar op lijkt. Krijg je toch ineens een hele andere reputatie.quote:
Maak ik me geen zorgen omquote:Op zondag 28 april 2024 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Sure. Hopelijk verwart men je niet met iemand wiens naam daar op lijkt. Krijg je toch ineens een hele andere reputatie.
Om je reputatie of dat je ooit verward wordt?quote:Op zondag 28 april 2024 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen om
[ afbeelding ]
Beidequote:Op zondag 28 april 2024 15:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Om je reputatie of dat je ooit verward wordt?
Herkenbaar. En hoiquote:
Bijna alweer bedtijd gelukkig.quote:
Ik ben alweer moequote:
Daar wordt je ook moe van!quote:
Ga je mee wandelen? Krijg je vast weer energie van.quote:
Eeeewwww nee.quote:Op zondag 28 april 2024 17:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je mee wandelen? Krijg je vast weer energie van.
Blij dat ik weer bij m'n meisje benquote:
Have funquote:Op maandag 29 april 2024 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! De dag gaat goed denk ik hier.
Schrobben, wassen en nu haken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |