quote:Door de frissere nachten en gebrek aan zonlicht, zonder stoken nu 21.5..nog wel comfortabele genoeg, maar savonds pak ik wel een een plaid op de bank erbij.
De warmte van de zon ook niet. Als je nu continu naar 20 zit te stoken, gaat die warmte gewoon in je binnenmuren zitten. Dan heeft de zon het ook wat makkelijker om je huis op te warmen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:55 schreef Elan het volgende:
Dat beetje warmte van stoken blijft in tegenstelling tot de warmte van de zon echt geen dagen binnen hangen hoor
Wat een onzin. Alsof een CV of vloerverwarming ook maar bij benadering de kracht van de zon kan evenaren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De warmte van de zon ook niet. Als je nu continu naar 20 zit te stoken, gaat die warmte gewoon in je binnenmuren zitten. Dan heeft de zon het ook wat makkelijker om je huis op te warmen.
De zon warmt van buiten op, de verwarming van binnen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof een CV of vloerverwarming ook maar bij benadering de kracht van de zon kan evenaren.
Welke verwarming dan ook warmt never nooit de spouwmuren van binnen op, alleen de lucht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zon warmt van buiten op, de verwarming van binnen.
Tuurlijk joh, als jij het zegtquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke verwarming dan ook warmt never nooit de spouwmuren van binnen op, alleen de lucht.
De zon is vele malen krachtiger.
Wat doen mensen zichzelf aanquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
De kachel aangezet. Laatste keer dit seizoen. Alleen had gewoon paarse nagels van de kou
Het zal snel 17 graden zijn
En nu hopen dat de voorspellingen van mijn telefoon voor het weer kloppen
Kwestie van gewenningquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
15.5 voelt niet als fris aan. Dus dat is wel fijn
Nee, dit is normaal als de kachel niet aan staatquote:
Woon je in een iglo?quote:Op zondag 28 april 2024 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, dit is normaal als de kachel niet aan staat
Een iglo is best warmquote:
Waarom zou je het terug willen naar 18?quote:Op zondag 28 april 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
18,5
Die zon probeert het wel, maar we gaan het terug naar 18 krijgen
Weersverwachting. Het koelen begint nu al. Hoe kouder ik dit hok kan houden voor de echte warmte, hoe langer ik de echte warmte er ook uit kan houden.quote:Op zondag 28 april 2024 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je het terug willen naar 18?
20 hier
Die drie dagen gaat ook geen verschil makenquote:Op zondag 28 april 2024 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weersverwachting. Het koelen begint nu al. Hoe kouder ik dit hok kan houden voor de echte warmte, hoe langer ik de echte warmte er ook uit kan houden.
Moest jij eens opletten.quote:Op zondag 28 april 2024 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die drie dagen gaat ook geen verschil maken
Oke ik let opquote:
quote:Op zondag 28 april 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
18,5
Die zon probeert het wel, maar we gaan het terug naar 18 krijgen
Woon je daar met een miljoen mensen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:06 schreef ISVV het volgende:
Hier ook 18,5. Dat wordt de komende dagen nog wel beter. Mag ook wel, in april toch 72 m³ gas gestookt. Ik vind het nogal voor een woning met energielabel A (wel vrijstaand). Had gehoopt dat het minder zou zijn.
Nee hoor. Met drie. Wel 200 m² oppervlakte. We doen gewoon zuinig. Volgens de overzichten stook ik hier 1200 m³ per jaar (woon er nog niet lang). Dat is voor zo'n grote woning niet gek denk ik. Ik denk dat jij eerder een outlier bent dan ik. Maar voor april viel het me een beetje tegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Woon je daar met een miljoen mensen?
Volgens mij heb ik in mijn jaren 50 woning energielabel E en in maart had ik maar 10m³ verbruikt.
Ik zit op een kantoor waar de temperatuur gisteren de 28 aan tikte.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:54 schreef Nattekat het volgende:
En daar is de 20 alweer. Duurde welgeteld 2 dagen voordat al die kou eruit gegooid was
@:dud0r hoeft zich geen zorgen meer te maken dat ik kou vat.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit op een kantoor waar de temperatuur gisteren de 28 aan tikte.
Klantbezoek dus dat kan nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon thuis gaan werken in m'n eigen kas.
Een bedrijf dat de productiviteit van de werknemers dus niet zo belangrijk vindt, ook leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit op een kantoor waar de temperatuur gisteren de 28 aan tikte.
Jouw flat staat schuin 😱quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
24,5
Normaal doe ik 's ochtends de balkondeur open maar heb steeds werklui langs of op mijn balkon staan vanaf 7.30 uur. Dus alles potdicht![]()
[ link | afbeelding ]
Hij kent zijn krachten niet 😱quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee ik werd door mijn Teckel meegesleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |