Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Kuip was zat er een hele enge man vlak naast me. Dat was voor mij de druppel.
PSV is een stuk verder gekomen en uitgeschakeld door een van de 4 teams die nu nog over zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je Europees kijkt was het van beide clubs niet zo heel bijzonder wat ze hebben laten zien, daar krik je de transferwaardes op en interlandvoetbal niet te vergeten.
Mwah, gingen in een lollerpoule ternauwernood net wel door en werden meteen tegen de eerste beste tegenstander eruit geknikkerd. Beetje soortgelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is een stuk verder gekomen en uitgeschakeld door een van de 4 teams die nu nog over zijn.
De in potentie duurste speler van Feyenoord is Gimenez. Die raakt momenteel geen knikker en dat scheelt al meteen heel veel.
Ik vind Feyenoord vooral uitblinken als team en weinig op individueel vlak. Er zijn een aantal spelers die in dit team top zijn, maar waarvan ik denk dat ze elders enorm gaan tegenvallen. Bij PSV zie ik meer individuele kwaliteit. Dat is ook de reden dat ze het goed hebben gedaan met een zwakke defensie. Want laten we wel zijn, het defensieve centrum van PSV, dat kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Europees hebben we inderdaad onvoldoende gepresteerd, waarbij gezegd mag worden dat we in Madrid echt veel beter waren, dat potje blijft steken. En in deze matige Eredivisie vind ik ons puntenaantal nog aan de lage kant (lol)
Verder vond ik PSV iets beter over het hele seizoen dan Feyenoord, en met name wat constanter. Feyenoord begon echt slap. Sinds de winterstop zijn we net iets sterker maar in november/december hebben we matig gepresteerd en PSV echt geweldig, dat heeft het verschil gemaakt. Ik vind Feyenoord qua spelersmateriaal wel meer potentie hebben maar dat betekent niet dat onze spelers nu al beter zijn.
Denk je helaas verkeerdquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord vooral uitblinken als team en weinig op individueel vlak. Er zijn een aantal spelers die in dit team top zijn, maar waarvan ik denk dat ze elders enorm gaan tegenvallen. Bij PSV zie ik meer individuele kwaliteit. Dat is ook de reden dat ze het goed hebben gedaan met een zwakke defensie. Want laten we wel zijn, het defensieve centrum van PSV, dat kan gewoon echt niet.
Alleen Hancko zou bij PSV in de basis staan,.. dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord vooral uitblinken als team en weinig op individueel vlak. Er zijn een aantal spelers die in dit team top zijn, maar waarvan ik denk dat ze elders enorm gaan tegenvallen. Bij PSV zie ik meer individuele kwaliteit. Dat is ook de reden dat ze het goed hebben gedaan met een zwakke defensie. Want laten we wel zijn, het defensieve centrum van PSV, dat kan gewoon echt niet.
Hoe gaat het met Pirlo vd Boomen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clown boven clown.
[..]
Elan mag zich beroepen op 'dit zooitje'.
[..]
Feit is dat er eigenlijk direct versterkingen zijn gekomen en wij onder Slot alsnog bijna door de slagers van FC Drita uit de CL werden gewipt. Met Leroy Fer centraal in de verdediging viel er ook weinig eer te behalen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clown boven clown.
[..]
Elan mag zich beroepen op 'dit zooitje'.
[..]
Dit kan écht niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit is dat er eigenlijk direct versterkingen zijn gekomen en wij onder Slot alsnog bijna door de slagers van FC Drita uit de CL werden gewipt. Met Leroy Fer centraal in de verdediging viel er ook weinig eer te behalen.
Slot heeft een wereldprestatie geleverd dat staat buiten kijf maar het blijft koffiedik kijken hoe Dickie het precies gedaan zou hebben.
Branco Pirlo was een satirische speling, maar daar komen mensen zoals jij en Gewoonarne satire voor tekort.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Pirlo vd Boomen?
We zitten er allemaal wel eens naast.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit is dat er eigenlijk direct versterkingen zijn gekomen en wij onder Slot alsnog bijna door de slagers van FC Drita uit de CL werden gewipt. Met Leroy Fer centraal in de verdediging viel er ook weinig eer te behalen.
Slot heeft een wereldprestatie geleverd dat staat buiten kijf maar het blijft koffiedik kijken hoe Dickie het precies gedaan zou hebben.
Jij had toch ook een keer met aan arrogantie grenzende zekerheid PSV het kampioenschap op voorhand van een seizoen toegedicht, en toen werden wij het ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Branco Pirlo was een satirische speling, maar daar komen mensen zoals jij en Gewoonarne satire voor tekort.
En Branco versus Stengs is iets tussen mij en @:Caland .
Wacht, watquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn drie dingen zeker in het leven, de dood, belastingafdracht en dat Arne het beter had gedaan dan Dick.quote:
Mwa.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn drie dingen zeker in het leven, de dood, belastingafdracht en dat Arne het beter had gedaan dan Dick.
Er zijn veel idioten. Zelfs 1 die 100mln betaalde voor de antonia. Dan schat ik de kans op succes voor de spelers die jij noemt hoger in.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:
Snap die discussie niet zo. Alleen een idioot geeft meer dan 15 miljoen voor Hancko, Wieffer, Gimenez, Schouten en al die gasten van PSV.
Je koopt ze toch voor de tribune.
Tuurlijk zo snel mogelijk harken. Zou ik zeggen. Als je er boven de 30 voor vangt altijd doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er zijn veel idioten. Zelfs 1 die 100mln betaalde voor de antonia. Dan schat ik de kans op succes voor de spelers die jij noemt hoger in.
Ik heb inderdaad nog nooit een speler zijn act zo ver zien doorvoeren dat hij op geleende krukken de persruimte binnenkwam en door de hele vaderlandse pers werd uitgelachen, speciaal was het wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tuurlijk zo snel mogelijk harken. Zou ik zeggen. Als je er boven de 30 voor vangt altijd doen.
Je kan niet ontkennen dat Antony iets speciaals had. Dat het er niet uitkomt bij United is een ander verhaal. Maar het talent is onmiskenbaar.
Zo'n Hancko bijvoorbeeld lopen talloze vergelijkbare spelers van in Europa.
Wel gelachen ja. Zuid-Amerikanenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit een speler zijn act zo ver zien doorvoeren dat hij op geleende krukken de persruimte binnenkwam en door de hele vaderlandse pers werd uitgelachen, speciaal was het wel.
Baka gaat voor minimaal 50 wegquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:
Snap die discussie niet zo. Alleen een idioot geeft meer dan 15 miljoen voor Hancko, Wieffer, Gimenez, Schouten en al die gasten van PSV.
Je koopt ze toch voor de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |