Doet alleen een kant natuurlijk. Niet alsof beide kampen tuig in de gelederen heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
Hier pro-Israel aan het werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie hier hoe het eruit ziet om aan de goede kant van de geschiedenis te staan. Hoe het is om eervolle mensen die zich inzetten tegen genocide of tegen het doden van mensen toch fysiek aan te vallen. Dit is hoe vredelievendheid en liefde voor pro-Israel demonstranten eruit ziet, hoe er omgegaan wordt met mensen waar ze het een beetje mee oneens zin. Zo ziet het volk van het licht eruit, de ware aard
/howardroark
Het was een geintje.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:36 schreef havanagila het volgende:
[..]
Doet alleen een kant natuurlijk. Niet alsof beide kampen tuig in de gelederen heeft.
Vooral eenzijdig tweetjes die je eigen wereldbeeld bevestigen blijven spammen jongens.
Enige wat ze voor elkaar krijgen is dat het nieuws alleen nog maar hun laat zien en niets meer uit Gaza.quote:
quote:NEW YORK - May 1, 2024 - Representing a group of victims of the Oct. 7, 2023, Hamas terror attack on Israel, global law firm Greenberg Traurig, LLP, the National Jewish Advocacy Center, the Schoen Law Firm, and the Holtzman Vogel law firm have filed a lawsuit in the U.S. District Court for the Eastern Division of Virginia, Alexandria Division, against AJP Educational Foundation Inc. a/k/a American Muslims for Palestine (AMP) and National Students for Justice in Palestine (NSJP).
The lawsuit, which seeks compensatory damages for nine American and Israeli victims of the attack in which Hamas killed 1,200 people and took 240 people hostage, alleges that AMP and NSJP work in the United States as collaborators and propagandists for Hamas. Hamas is a United States designated Foreign Terrorist Organization. The suit also notes that AMP and NSJP are merely the current version of several prior entities that were already determined by the U.S. government to be supporters of Hamas.[...]
Als de rook is opgetrokken blijken het toch vooral weer ordinaire vandalen die in het hedendaags wereldgebeuren hun excuus vonden.quote:
Soros?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Soros moneyyyyyyyyy, iedereen dezelfde tentjes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was volgens mij naar aaleiding van
[ x ]
Precies. En als de politie hun werk gedaan had hiervoor al, dan had het niet zover hoeven komen. Ik houd nog steeds mijn hart vast voor 4 mei in dit land. De ervaren apathie vanuit de handhaving werkt straks nog in de hand dat mensen zich geroepen voelen om zelf even "orde te houden". Dan krijg je dus dit soort holbewonerstaferelen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was volgens mij naar aaleiding van
[ x ]
Goed dat jij precies weet wat er gebeurd is en welke debiele actie dus opeens rechtvaardig zou zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. En als de politie hun werk gedaan had hiervoor al, dan had het niet zover hoeven komen. Ik houd nog steeds mijn hart vast voor 4 mei in dit land. De ervaren apathie vanuit de handhaving werkt straks nog in de hand dat mensen zich geroepen voelen om zelf even "orde te houden". Dan krijg je dus dit soort holbewonerstaferelen.
[quotequote:
Goed dat jij dat wel claimt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goed dat jij precies weet wat er gebeurd is en welke debiele actie dus opeens rechtvaardig zou zijn.
Die meid claimt dat zelf niet wat je ook had kunnen lezen in de threadquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, debunked hoor. Het meisje dat een dranghek tegen haar hoofd kreeg kwam weer bij dus in plaats van dat we opgelucht ademhalen nemen we haar dat kwalijk en als argument dat het niet gebeurd zou zijn.
George Soros. Een filantropische miljardair. Zou zogenaamd tijdens de tweede wereldoorlog de nazi's geholpen hebben en daarmee kapitalen verdiend hebben. Redelijk onwaarschijnlijk voor een 10 tot 14 jaar oude Joodse jongenquote:
Die mythe kende ik, overigens toch bedankt voor de uitgebreide toelichting. Het is meer dat ik niet snap hoe user Soros hier weer aan koppelde...quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
George Soros. Een filantropische miljardair. Zou zogenaamd tijdens de tweede wereldoorlog de nazi's geholpen hebben en daarmee kapitalen verdiend hebben. Redelijk onwaarschijnlijk voor een 10 tot 14 jaar oude Joodse jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |