Zolang ze zich netjes aan de regels houden hebben ze het recht op te demonstrerenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef Tekaschi het volgende:
Joodse studenten uitschelden, belagen, bespugen, toegang ontzeggen en constant lastigvallen zou ik niet willen classificeren als "protesteren".
Dit zijn dezelfde figuren die massamoord en verkrachting als resistance zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef Tekaschi het volgende:
Joodse studenten uitschelden, belagen, bespugen, toegang ontzeggen en constant lastigvallen zou ik niet willen classificeren als "protesteren".
Nou mooi dat zulke excessen maar een minuscuul deel van het hele gebeuren zijn dan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef Tekaschi het volgende:
Enigzins ongelukkig verwoordt maar inderdaad, Zionisten zijn nare mensen.quote:
quote:NEW: Pro-Palestine protester has no clue why she is protesting and then asks a friend why they are protesting who also has no clue.
Remarkable.
Reporter: "Why are you protesting?"
Protester: "Demanding that NYU stops! I honestly don't know what NYU is doing... Do you know what NYU is doing?"
Protester 2: "I wish I was more educated!"
This pretty much sums up most protests.
quote:
Ik was vroeger weleens verdwaald en eindigde ik in ACU in Utrecht (radicaal links bolwerk). Daar spraken ze ook over komende demonstraties in het weekend, als je dan vroeg waarvoor ze gingen demonstreren keken je ze raar aan. "Gewoon om te demonstreren" was het enige antwoord wat ze hadden.quote:
Moest lachen.quote:
Je maakt me nu nieuwsgierig, vertelquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
We waren afgelopen week in New York en gingen ook maar even kijken bij de protesten van Columbia, ging er goed op daar..
helaas zien zij dat anders. Belachelijk en zorgwekkend imoquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:51 schreef Tekaschi het volgende:
Heel veel afgezet, denk een paar honderd protestanten, vrijwel allemaal met bivakmuts zodat ze niet herkend zouden worden; hoop kreten waarbij ''from the river to the sea'' nog mild was, hoop politie. Zijn er vijf minuten geweest (wilden oorspronkelijk de universiteit ook even bekijken - maar was helemaal afgezet, zonder pas kwam je niet binnen), toen snel weer weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |