Als het Joost niet is dan graag Nemoquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik knijp hem een beetjeIk merk dat ik de laatste dagen wat betreft verwachtingen terug zak naar een top 5 notering, en dat zit er ook heus in. Maar denk dat Zwitserland gaat winnen.
Wel jammer dat jury's muzikale creativiteit minder lijken te waarderen. Stemlijstje van Nederlandse jury ook. Gewoon liefst een basic popnummer goed gezongen verder niet te moeilijk doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Tsja, zo gek vind ik het eerlijk gezegd niet hoor. De jury waardeert een goede strot nou eenmaal. Trijntje, Macedonië 2019 die me direct te binnen schieten. Dat waren ook nogal belegen liedjes.
Maar wel eens dat Litouwen veel hoger moet eindigen.
Ik denk nog steeds dat dit een surprise Q is. (Maar dan wellicht bij de laatste 5 in de finale)quote:
Soms wel, soms niet. Vorig jaar niet echt, maar zo slecht is volgens mij ook wel een uitzondering.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:25 schreef Giggio het volgende:
is Eurovoix altijd accuraat of beweren zij dat te zijn?
Op het ESF zelf gaat het heel voorzichtig wel iets beter, maar die continue neiging van de jury om alles wat te veel van het veilige midden afwijkt meteen af te straffen, is nog steeds wel een serieus probleem. Het is dat de jaren ‘00 hebben aangetoond wat er met het ESF gebeurt zonder jury’s, maar enige sturing vanuit de EBU zou voor de lange termijn van het festival wel beter zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel jammer dat jury's muzikale creativiteit minder lijken te waarderen. Stemlijstje van Nederlandse jury ook. Gewoon liefst een basic popnummer goed gezongen verder niet te moeilijk doen.
Bij ons hangt alles nu af van de staging of we gaan winnen, van de lijstjes enzo moeten we het niet hebben dus er moet daar nog iets gebeuren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik knijp hem een beetjeIk merk dat ik de laatste dagen wat betreft verwachtingen terug zak naar een top 5 notering, en dat zit er ook heus in. Maar denk dat Zwitserland gaat winnen.
Ter verdediging van Eurovoix, want dit plaatje blijft steeds langskomen, maar voor de meeste afwijkende uitkomsten was ook best wel een logische verklaring op het ESF zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vorig jaar niet echt, maar zo slecht is volgens mij ook wel een uitzondering.
[ afbeelding ]
Ja maar dat is dus het ‘probleem’ met deze jury en waarom het niet altijd accuraat is. Niet dat dat de schuld is van Eurovoix.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter verdediging van Eurovoix, want dit plaatje blijft steeds langskomen, maar voor de meeste afwijkende uitkomsten was ook best wel een logische verklaring op het ESF zelf.
We moeten dit jaar ook nog maar zien wie er met een goede staging komt en wie niet. Of wie vals gaat (al zijn er problemen bij sommige landen bij pre party's).quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus het ‘probleem’ met deze jury en waarom het niet altijd accuraat is. Niet dat dat de schuld is van Eurovoix.
Dat is meestal wel zo volgens mij. Zelfs pareltjes als die van Jendrik of James Newman haalden dat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:34 schreef Thrts het volgende:
Alle big 5 + gastland dus in de ''finale, top 26''
Ja, in de verwachtingswaarden komen we nu in de redelijke scores.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
We gaan wat puntjes omhoog nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
En geen punten aan Nederlandquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
We gaan wat puntjes omhoog nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |