In de Tsjechische Jury zat maar 1 persoon. Dit deed dit jaar mee met de Tsjechische voorrondequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wtf ik keek verkeerd.
Die had ik gemist.
[ x ]
Litouwen is de nummer 2 van onze fok groep op de Eurovision Scoreboard.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Niels93 het volgende:
Litouwen 34e... dit verdient echt minimaal top 10.
Maar z'n live was ook gewoon prima.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:56 schreef Em31 het volgende:
Litouwen misschien beoordeeld op zijn live optreden en anderen een mooie videoclip?
Ik ook, vooral dat wij niet alleen met een groot verschil onder Kroatië eindigen, maar ook dat Griekenland en Armenië het beter hebben gedaan. Voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar z'n live was ook gewoon prima.
Dit soort dingen maken me best 'bang' voor de echte jury straks.
Oost-Europese landen doen het meestal matig in de Eurojury, maar dit is wel heel pijnlijk. Ook als je er voor corrigeert dat het niet in het Engels is, niet radiovriendelijk is en niet licht gedateerd overkomt, zodat het geschikt is voor de jury’s.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Niels93 het volgende:
Litouwen 34e... dit verdient echt minimaal top 10.
Gezien de uitslagen tot nu toe, is dat best prima met het nummer dat we hebben bij een jury als deze.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef Momo het volgende:
Nederland zou in theorie dus ergens tussen plek 5 en plek 20 moeten eindigen. Waarschijnlijk ergens tussen plek 9 en 14.
Ik denk dat het best reel is dat in een jury je dan 1 jurylid hebt die Europapa echt hoog zet en de rest het dan laag zet. Het is nogal love or hate it denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien de uitslagen tot nu toe, is dat best prima met het nummer dat we hebben bij een jury als deze.
Eurovoix maakt deze punten niet, dat doen de juries in alle landen. Waar soms ook juryleden in zitten die uiteindelijk ook jurylid zijn in mei. Al is dit nu op basis van de YouTube video op het Eurovision kanaal, niet op het liveoptreden in mei. Een kandidaat kan in mei vals gaan zingen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:25 schreef Giggio het volgende:
is Eurovoix altijd accuraat of beweren zij dat te zijn?
Tsja, zo gek vind ik het eerlijk gezegd niet hoor. De jury waardeert een goede strot nou eenmaal. Trijntje, Macedonië 2019 die me direct te binnen schieten. Dat waren ook nogal belegen liedjes.quote:
Ik knijp hem een beetjequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral dat wij niet alleen met een groot verschil onder Kroatië eindigen, maar ook dat Griekenland en Armenië het beter hebben gedaan. Voorspelt niet veel goeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |