@AnneXquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is 27 april t/m 5 mei overal voorjaarsvakantie. Anders hadden wij eind mei niet vrij genomen
Je liet me even schrikken!
En de week erna op heel veel scholen. Maar dat is nog geen eind mei.quote:
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heetquote:
Voorjaarsvakantie is toch juist rond februari/maart?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heet
‘Voorjaarsvakantie’ volgens de schoolgids.
Sorry voor de verwarring. Tis niet logisch.
@:Lucky_Strike
Hup @:Lonaa je kunt het.
In het dorp hier staat ook een megatent. Handig met een grote tentleverancier in het dorp. Leuk, tentfeesten 🎶🎼
Ik zie m hier niet bij staanquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heet
‘Voorjaarsvakantie’ volgens de schoolgids.
Sorry voor de verwarring. Tis niet logisch.
@:Lucky_Strike
Hup @:Lonaa je kunt het.
In het dorp hier staat ook een megatent. Handig met een grote tentleverancier in het dorp. Leuk, tentfeesten 🎶🎼
Wat jij zegt…het is het Pinksterweekend!quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie m hier niet bij staan
https://www.rijksoverheid(...)lvakanties-2023-2024
Gelukkig voor jullie en onsquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat jij zegt…het is het Pinksterweekend!
Ws. verkeerd overgenomen van een oude school website oid.
Klinkt als bescherming tegen een infectieziektequote:Op vrijdag 26 april 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij ons heette dat Hepivak![]()
HEmelvaart PInkster VAKantie
quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen in de Jordaan ook de jaarlijkse traditie:
[ afbeelding ]
Die dame heet Maxima…quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar vorige zomer nog een drankje gedaan. Met een overheerlijke empanada van de buren.
Wie is die vrouw eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:23 schreef AnneX het volgende:
Moest ook 2 x kijken.
Vanmiddag met de neus in de Lintjes uitreiking in het theater gevallen.![]()
Drukte en wel 3 geëerde dorpsgenoten van de 19.
En weer meer dan 50 handtekeningen gescore’d. Ben gewoon bij de uitgang gaan staan en vriendelijk gevraagd. Alleen de Burgemeester en gemeenteraadsleden tekenden niet. Goh.Wat een goed idee om daar te gaan staan. Op dat moment is iedereen vrolijk en blij en eerder geneigd om te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mini troost, mijn achternichtje had dat ook maar dat gaat al weer een paar maanden goed.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Jongens, buikkrampjes doen pijn bij m'n dochter. Dat krijst ze zo hard dat ze vast wil dat meer mensen het horen, dus ik deel het maar met jullie omdat ze voor andere mensen buiten gehoorafstand is.
Ik had ooit een briljant filmpje van een meneer die een buig/vouwmethode had voor babybuikjes met lucht en dus kramp.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Jongens, buikkrampjes doen pijn bij m'n dochter. Dat krijst ze zo hard dat ze vast wil dat meer mensen het horen, dus ik deel het maar met jullie omdat ze voor andere mensen buiten gehoorafstand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |