SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ja maar, ik breek net de 48 uur-regel van @Nattekatquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar moet je heftigere shit voor zeggen
Welke regel?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar, ik breek net de 48 uur-regel van @:Nattekat
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen Okonomiyaki voor ons, zusje is niet oud genoeg om naar binnen te mogen bij de teppan baby
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klaagkat.
Heb je geen warm dekbed?Ik mag weer een dagelijkse klacht doen, dus dat is keelpijn vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, want relevant onderwerp vandaag.100.000 katjes
Fuck the EBU!
mag je er 1 per dag?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag weer een dagelijkse klacht doen, dus dat is keelpijn vandaag
En nee, want relevant onderwerp vandaag.
Ik hou niet zo van taart enz maar deze ziet er wel lekker uit.quote:
Dat is de welbekende dagelijkse klacht van Nattekat, één van de weinige toegestane onderwerpen in deze reeks.quote:
Winst van Google wel weer door het dak door de extra reclamesquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de welbekende dagelijkse klacht van Nattekat, één van de weinige toegestane onderwerpen in deze reeks.
Dus de rest van de dag ga je niet meer klagen dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de welbekende dagelijkse klacht van Nattekat, één van de weinige toegestane onderwerpen in deze reeks.
is wat krap wellicht, kan je je kont wel keren dan als je een keuken, douche en bed installeert?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb eindelijk een nieuwe joggingsbroek erbij maar deze zit zo lekker dat ik er echt in wil wonen.
Koelkast en wc zijn het belangrijkste.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
is wat krap wellicht, kan je je kont wel keren dan als je een keuken, douche en bed installeert?
Als maandagochtend ongedierte zou zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Oke ja ratten zien er wat maf uit als ze gapen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als maandagochtend ongedierte zou zijn.
Zag laatst een Airbnb met de douche naast de kookplaatquote:
Ik las even te snel en dacht wc naast de kookplaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag laatst een Airbnb met de douche naast de kookplaat
Gewoon alles snel in een kast proppen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier opruimen en schoonmaken. Volgend weekend komt mijn nichtje logeren met haar vriend en heb echt helemaal geen zin om op te staan
Maar je hebt amper spullen volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier opruimen en schoonmaken. Volgend weekend komt mijn nichtje logeren met haar vriend en heb echt helemaal geen zin om op te staan
nou nog best watquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt amper spullen volgens mij
Hoe kwam die bank dan zo vol?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt amper spullen volgens mij
Hmm, dat is wel een relevante subparagraaf danquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag weer een dagelijkse klacht doen, dus dat is keelpijn vandaag
En nee, want relevant onderwerp vandaag.
Zou ik wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das denk ik ook de strategie die ik ga toepassen omdat de bank dan niet meer kan
Kunnen ze niet in je andere huis overnachten?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
op de grondquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze niet in je andere huis overnachten?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winst van Google wel weer door het dak door de extra reclames
De bank over de bende heen schuivenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Oehquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga eerst mijn nieuwe koptelefoon uittesten
wat voor?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Deed mij ook pijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deed mij ook pijnVerkeerde account modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fles even bellen als je technische vragen hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PX8 van Bowers and Wilkins, krijg hem alleen niet aan de praat via bluetooth
Dat is inderdaad kwekduurquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PX8 van Bowers and Wilkins, krijg hem alleen niet aan de praat via bluetooth
Op Nina Poekie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik had er ook met een hak in. Heel vroeger. Waren wel tof, zonde dat ik die weg heb gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
tis niet de meest charmante foto
[ afbeelding ]
maar goed ik vond ze erg leuk. ook veel gedragen
The bloods and the cripsquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zo’n boerensjaaltjemotief?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een boot
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een boot
Meestal overschrijdt hij dat quotum wel zeer ruimquote:
een wat?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo’n boerensjaaltjemotief?
#trotsopdeboerquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht aan een bank, maar dit werkt ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:48 schreef mschol het volgende:
ik wissel 2 paar af
en als die op zijn heb ik weer 2 van dat paar staan
Dat ziet er echt heel goed uitquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een boot
Hele mooie splinternieuwe bootquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een boot
ik heb ook reserve schoenen voor mn standaard schoenenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:48 schreef mschol het volgende:
ik wissel 2 paar af
*gaat naar de boerderijwinkelquote:
Dat je dat hier niet zo zou delenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tevens, HE WACHT EENS EVEN, wat wordt hier geinsinueerd?
Spergelsquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*gaat naar de boerderijwinkel
Iedereen op de grond zoeken waar je bent gebleven.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ik heb nog high heels in de verpakking zitten
Misschien een keer naar werk aandoen
Dat kan ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger droeg ik gewoon 1 paar schoenen en thats it, tot die op waren
Vanavond weerquote:
Dat soort tafrelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen op de grond zoeken waar je bent gebleven.
ik heb ook jaren afgetrapte schoenen gedragen tot de zool eindelijk zo lek was als een mandje en ik bij het minste geringste beetje regen al natte voeten hadquote:
En nu?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger droeg ik gewoon 1 paar schoenen en thats it, tot die op waren
Damn dat is wel die hard.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook jaren afgetrapte schoenen gedragen tot de zool eindelijk zo lek was als een mandje en ik bij het minste geringste beetje regen al natte voeten had
Heb ik nuquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook jaren afgetrapte schoenen gedragen tot de zool eindelijk zo lek was als een mandje en ik bij het minste geringste beetje regen al natte voeten had
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:48 schreef mschol het volgende:
ik wissel 2 paar af
Altijd handig om meerdere paren te hebben als je schoenen nat zijn geworden en je later op de dag nog naar buiten moetquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Prima toch ?quote:
Ewl, naar buiten moetenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd handig om meerdere paren te hebben als je schoenen nat zijn geworden en je later op de dag nog naar buiten moet
Ja dat ook. En niet alles past bij iedere outfit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd handig om meerdere paren te hebben als je schoenen nat zijn geworden en je later op de dag nog naar buiten moet
Ik heb een paar dat heerlijk liep en waar ik moeilijk afstand van kan doen. Maar eigenlijk lopen die schoenen al een poosje niet lekker meerquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Anders een kwekdure Sennheiser?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik vind de koptelefoon nu al kut.
Welke zwakzinnigheid randdebiel heeft dat connectknopje gemaakt?
als ik mensen moet geloven is dat slecht voor je voeten en moet je minstens voor elke dag een ander paar hebbenquote:
Hoe kom je dan aan wilde poes?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geef niet om kleding of echt "netjes" eruit zien, maar goed dat zal men hier niet verbazen
Ik ook niet heel erg maar ik vind goede schoenen wel belangrijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geef niet om kleding of echt "netjes" eruit zien, maar goed dat zal men hier niet verbazen
Mjaquote:
connect die niet?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik vind de koptelefoon nu al kut.
Welke zwakzinnige randdebiel heeft dat connectknopje gemaakt?
Ja geluid van deze is beter naar verluid maar dat knopje is echt kut, drie standen op een aan/uit knopje en als je dat knopje iets te ver doorschuift piept er een kwartier lang een vrouwenstem van B&W doorheen dat ze klaar voor gebruik is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders een kwekdure Sennheiser?
Huhquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Dat uitgerekend mijn eerste vrije zaterdag in weken Koningsdag is, werkt ook niet echt mee voor nieuwe schoenen
duurkoop blijkt weer goedkoop te zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geluid van deze is beter naar verluid maar dat knopje is echt kut, drie standen op een aan/uit knopje en als je dat knopje iets te ver doorschuift piept er een kwartier lang een vrouwenstem van B&W doorheen dat ze klaar voor gebruik is.
Sport misschien?quote:
quote:
Zoveel ruimte voor interpretatiequote:
Mijn Jabra oortjes van 50 euro ofzo heb ik nooit gezeik mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
duurkoop blijkt weer goedkoop te zijn
Ik zie Kat wel vaker babbelen over wedstrijden in het weekend, dus eh.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zoveel ruimte voor interpretatie
Mijn geheugen is opquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie Kat wel vaker babbelen over wedstrijden in het weekend, dus eh.
We hebben het nog steeds over een koptelefoon?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geluid van deze is beter naar verluid maar dat knopje is echt kut, drie standen op een aan/uit knopje en als je dat knopje iets te ver doorschuift piept er een kwartier lang een vrouwenstem van B&W doorheen dat ze klaar voor gebruik is.
Nee dat niet, de oortjes bloeden van de kwaliteit wel hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
duurkoop blijkt weer goedkoop te zijn
Gewoon wat extra RAM downloaden, jeweetzquote:
"Hard" is wel wat beperkt als kwaliteitseis hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet, de oortjes bloeden van de kwaliteit wel hoor.
Oke is goed, zal ik doenquote:
Lieslaarzenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Koningsdag => laarzen trouwens. Al was het alleen maar vanwege alle zooi op straat altijd.
En ik moet nog steeds lachen om het grietje dat (bewust) tegen m'n poten aantrapte. Die had niet gerekend op de neuzen van m'n kisten.
Zo'n opblaasbare bal, waar je zelf in kan rollenquote:
Hier in Emmen maar ze hebben wel inmiddels al de bovenverdieping weggehaald (naja zit andere winkel in nu), het is alleen nog beneden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even zoeken waar nog een Mediamarkt is
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n opblaasbare bal, waar je zelf in kan rollen
"There is lovely soft Nappa leather on the headband, earcups and earpads, which feels really pleasant to the touch"quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Hard" is wel wat beperkt als kwaliteitseis hoor.
Oh, ik had het over het geluid.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"There is lovely soft Nappa leather on the headband, earcups and earpads, which feels really pleasant to the touch"
Dat Emmen is wel the place to be ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier in Emmen maar ze hebben wel inmiddels al de bovenverdieping weggehaald (naja zit andere winkel in nu), het is alleen nog beneden.
ja?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat wel, machtig geluid wel.
Nou nou....quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat Emmen is wel the place to be ?
Tijdje niet meer gehad. RIPquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet bij Emmen denken aan droge worst![]()
Oh.. valt tegen?quote:
Het voordeel wat Mediamarkt had (winkelvoorraad) is tegenwoordig achterhaald in ieder geval. Als ik alsnog moet bestellen, doe ik dat wel elders.quote:
Fetisj dus.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"There is lovely soft Nappa leather on the headband, earcups and earpads, which feels really pleasant to the touch"
Samequote:
Je huis.quote:
Ja die met knoflook is lekker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Binnenkort maar weer eens bestellenDie met knoflook of die met peper
Mag binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet bij Emmen denken aan droge worst![]()
wat voor lunchquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:08 schreef JJH het volgende:
Bijna lunch.
Als mn collega nou ff opschiet.
quote:
Wat typ jij nou allemaal weer ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag binnenkort niet meer.
Groeien er ongewenste zusjes op je rug en tong.
Bewerkte worsten zijn flink carcinogeen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat typ jij nou allemaal weer ?
Voortaan maar zelf dingen roken boven je billy boekenkast.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag binnenkort niet meer.
Groeien er ongewenste zusjes op je rug en tong.
Ze zijn alleen gedroogd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewerkte worsten zijn flink carcinogeen.
Woon wel lekker cheap hier, dat wel en een rustige buurt (ondanks dat mensen hier in de wijk elkaar gerust overdag neersteken of overvallenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Woon wel lekker cheap hier, dat wel en een rustige buurt (ondanks dat mensen hier in de wijk elkaar gerust overdag neersteken of overvallen).
Dat ging vooral om rookaroma tochquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewerkte worsten zijn flink carcinogeen.
Beter 20 jaar eerder in de kist dan een worstje gemist.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan maar zelf dingen roken boven je billy boekenkast.
Vergrijzing opgelost. Iedereen aan de Unox-rookworst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter 20 jaar eerder in de kist dan een worstje gemist.
Worstquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter 20 jaar eerder in de kist dan een worstje gemist.
Ja het nieuwste nieuws wel, dat van bewerkt vlees is alweer uit 2019 of ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ging vooral om rookaroma toch
Ja altijd als ik het lees is het 9 van de 10 keer hier in de wijk en overdag mensen overvallen op hun fiets is wel een dingetje, ook plekken waar ik altijd langs fiets.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ging vooral om rookaroma toch
quote:zelf roken mag nog wel, maar is nog veel slechter
Nou ja, in Den Haag was er ook wel ooit een keer iemand doodgestoken (iets met drugs) in de buurt of iets met vuurwapensquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja altijd als ik het lees is het 9 van de 10 keer hier in de wijk en overdag mensen overvallen op hun fiets is wel een dingetje, ook plekken waar ik altijd langs fiets.
Weet ook niet zo goed waarom van alle pauperwijken hier de meeste paupers hier lijken te wonen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in Den Haag was er ook wel ooit een keer iemand doodgestoken (iets met drugs) in de buurt of iets met vuurwapens
Toch wel een eng idee, maar gelukkig nog nooit zelf meegemaakt.
Mental image van een lange kerel met een rokende ham in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ex-schoonvader rookte zelf hammen. Maar dat deed hij gerust met spaanplaat![]()
Was niet te vreten
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een lange kerel met een rokende ham in zijn gezicht.
Bwehehehequote:Dat betekent dat ze, in hun eigen woorden, uitgaan van worstcasescenario's.
Volgens mij heet het Kabanosquote:
Of zuurkoolsapquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glaasje groen augurkensap erbij.
Omdat de woningen betaalbaar zijn, zoals je zelf net benoemde?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ook niet zo goed waarom van alle pauperwijken hier de meeste paupers hier lijken te wonen.
Ja dat trekt vaak ook wel bepaald volk aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat de woningen betaalbaar zijn, zoals je zelf net benoemde?
Het is niet dat het ze aantrekt, ze hebben niet heel veel andere opties.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat trekt vaak ook wel bepaald volk aan.
Truequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet dat het ze aantrekt, ze hebben niet heel veel andere opties.
Waren heerlijk pittig en je haalt ze uit de verpakking om te drogenquote:
Euhm.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben de vorm van een hondenpiel.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat trekt vaak ook wel bepaald volk aan.
Heb je wel prettige buren?quote:
Nee, het ging over Ama's burenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Komen we nu weer uit bij de huizenmarkt?
Ja hier is wel rustig en de jongeren om mij heen zijn vet relaxed, kan wel goed worden met de vrouw schuin boven me en de man naast haar. Zijn beide nog wel echt jong maar zijn lieve mensen die me ook goed hebben geholpen toen ik net uit het ziekenhuis kwam.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
New rocks beste festival schoenen
Zijn we zo snel door de toegestane onderwerpen gegaan dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon organisch gegaan dit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we zo snel door de toegestane onderwerpen gegaan dan?
Buren, die kunnen je leven echt maken of breken. Hoop dat mijn buren nooit gaan verhuizen zolang we hier wonenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het ging over Ama's buren
Lekker, doe je daar extra's bij?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel instant ramen maken.
Bij ongewenste buren kun je wekelijks wat vogelspinneneitjes door de brievenbus heen duwen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buren, die kunnen je leven echt maken of breken. Hoop dat mijn buren nooit gaan verhuizen zolang we hier wonen
Lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
We worden weer vetgemest op de zaak, er is taart en een collega trakteert op Surinaamse pasteitjes
om jezelf op gelijke hoogte te plaatsen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ik heb nog high heels in de verpakking zitten
Misschien een keer naar werk aandoen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Torentje?
https://www.funda.nl/deta(...)terzijweg-2/43578198
Oh ergens is dit best wel gaafquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Torentje?
Best een cool ding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ergens is dit best wel gaafGewoon eventjes als vakantie-adresje of iets dergelijks.
wtfquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Torentje?
Zien er solide uitquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
om jezelf op gelijke hoogte te plaatsen?
Mondje openquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Oke dag is weer goed, iemand dacht dat ik 23 was
Ohnee wacht, heeft iemand energie over? Ik ontvang het graag
Schoenen voor het leven.quote:
quote:
lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik werd laatst 21 geschat bij het uitgaan![]()
Door een 21 jarige![]()
Die huizenmarkt die volledig bepaald wordt door asielzoekers die alles inpikken en die LGBTQ'ers van het balkon af flikkeren van hun ingepikte flatje?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo? Sommige mensen hebben een baby face en andere een oude crackkop en andere hebben een hoofd dat bij hun leeftijd pastquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:49 schreef mschol het volgende:
leeftijd schatten is ook schier onmogelijk en puur geluk
daarom "schatten"
Flauw hoorquote:
Nee. Ze was wel Brits. Mss dat het daar aan lagquote:[..]
lekkeren ze zag er zelf uit als 30+ ofzo?
Al besprokenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet je wat een leuk huis is om in te smurfen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:52 schreef bitterbal het volgende:
vind dat linkje van draak wel tof
echt een leuk huis om te smurfen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Waarom denk je dat er "weer" stond.quote:
@Crack_quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige mensen hebben een baby face en andere een oude crackkop en andere hebben een hoofd dat bij hun leeftijd past
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wat een leuk huis is om in te smurfen?hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn leeftijd is al jaren niet meer geschat.
Dat is wel zorgelijk, blijft ze wel op een stabiel gewicht verder ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
ZC wil maar niet aankomen sinds de operatie. Zelfs met kittenvoer niet
Als het jou gelukkig maakt om daarover te fantaseren kan ik dat natuurlijk niet tegenhoudenquote:
Ewlquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het jou gelukkig maakt om daarover te fantaseren kan ik dat natuurlijk niet tegenhouden
Jawel maar ze is gewoon mager.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel zorgelijk, blijft ze wel op een stabiel gewicht verder ?
hou je bij haar ook een hele tijd een rode vlag omhoog als ze een hapje teveel neemt?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar ze is gewoon mager.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Heb vandaag een broek aan voor kinderen, op die labels staat vaak de leeftijd waarvoor het bedoeld is. Ik ben 12
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou je bij haar ook een hele tijd een rode vlag omhoog als ze een hapje teveel neemt?
https://www.tiktok.com/@ladbible/video/7050515922347363590quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou je bij haar ook een hele tijd een rode vlag omhoog als ze een hapje teveel neemt?
Hahaha, wat fijn dat je dit deelt. Ik had een paar maanden terug bij mijn ouders een joggingbroek aan (voor slapen) met daar een kaartje in met Boys Wear maat 152 eropquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Heb vandaag een kindermaat-broek aan, op die labels staat vaak de leeftijd waarvoor het bedoeld is. Ik ben 12
Je zal het wel goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar ze is gewoon mager.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha, wat fijn dat je dit deelt. Ik had een paar maanden terug bij mijn ouders een joggingbroek aan (voor slapen) met daar een kaartje in met Boys Wear maat 152 eropToen dacht ik ook echt van wtf
Maar hoe is dit bij jou gebeurd dan, toch niet bewust op de kinderafdeling geshopt lijkt me?
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]nice
En jawelbroeken zijn goedkoper + juiste lengtematen
Shirts ook? Allemaal Frozen T-shirts in je collectie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]nice
En jawelbroeken zijn goedkoper + juiste lengtematen
Daar krijg ik nou echt the ick van bij vrouwen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Shirts ook? Allemaal Frozen T-shirts in je collectie.
Wat nou als je geen kruze hebt omdat je klein bent?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou echt the ick van bij vrouwen.
Compactquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhWauw, ik dacht dat ik compact was
Ben je onder de 1.60?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Shirts ook? Allemaal Frozen T-shirts in je collectie.
Geen Disney prinses, maar wel een prinses dus.quote:
Je kunt je altijd leuk/modieus kleden, kijk maar naar Eva Eikhoutquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je geen kruze hebt omdat je klein bent?
Eh, als ze dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou echt the ick van bij vrouwen.
Je had toen flink overgewicht?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Compactwat een snoezig woord
en yeswas je ook best jong ongesteld? want dat verklaart alles vind ik, ik was 11 oid en dan groei je bijna niet meer
[..]![]()
allemaal sisi tshirts
Nou ja op oog wel. Mss moet haar af en toe even wegenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal het wel goed in de gaten houden
Ohhh, nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Compactwat een snoezig woord
en yeswas je ook best jong ongesteld? want dat verklaart alles vind ik, ik was 11 oid en dan groei je bijna niet meer
Precies!quote:
Tegenwoordig worden ze allemaal op de basisschool al ongesteld. Incl de graatmagere.quote:
past bij mijquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Disney prinses, maar wel een prinses dus.
diversiteitquote:
ongesteldheid is het afstoten van een onbevrucht eitje, dat is bloed uit je kutquote:
Ook als het een shirtje is wat echt bij iemand past?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Shirts met printjes![]()
![]()
Ik word daar letterlijk fysiek vies van
oh, lucky you. Van ongesteldheid danquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohhh, nooit bij stilgestaanNee echt pas toen ik 15 was
Ik ben 1m63 geloof ik. Not great, not terrible, uiteindelijk moet je er maar gewoon mee rollen.
[..]
Precies!
nee dat word je nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Shirts met printjes![]()
![]()
Ik word daar letterlijk fysiek vies van
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ongesteldheid is het afstoten van een onbevrucht eitje, dat is bloed uit je kut
overgewicht is iets anders
Heb je ook een of meerdere Pia fan shirts toevallig?quote:
Nou nee. En je weet geloof ik met wie ik toen was, dus het is maar beter ook dat dat er niet van gekomen is.quote:
denk dat mijn visie daar iets anders in is, en het delen is weer iets anders maar ieder zn dingquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
Je kan er toch niets aan doen waar je de ick van krijgt?
Gewicht is de primaire indicator hoeneer bloed voor de eerste keer uit den slootje komt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
past bij mij
[..]
diversiteit
[..]
ongesteldheid is het afstoten van een onbevrucht eitje, dat is bloed uit je kut
overgewicht is iets anders
Het gaat om het stofje. Dat glanzende gladde opstrijkjequote:Op vrijdag 26 april 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook als het een shirtje is wat echt bij iemand past?
Dus geen Zeeman shirtje met de naam van een haventje op Martha's Vineyard.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewicht is de primaire indicator hoeneer bloed voor de eerste keer uit den slootje komt.
Oh you betchaquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, lucky you. Van ongesteldheid danof wilde je kinderen voor je 15e? Moet dat niet voor jou bepalen natuurlijk
[..]
nee dat word je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |