Je hebt niks te willen. Het is geen overleven en je hebt niet gewonnen als je bent genezen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen lukt het wel.
Weliswaar met een lading fysiek slopende medicijnen en ander ongemak.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Man, man, man hier grappen over gaan maken![]()
dan ben je echt geen knip voor de neus waard hoor
quote:
Je hebt ook niet verloren als je dood gaat. Dan is het gelijkspel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen. Het is geen overleven en je hebt niet gewonnen als je bent genezen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:11 schreef Cherni het volgende:
[..]Nee het zijn alle eerste letters van al mijn kinderen, mijn partner en mijzelf. Neemt niet weg dat ik zelf chemo en immunotherapie behandelingen krijg op dit moment. Heb inmiddels wel wat ervaring met kanker. Maar ik ben vrij nuchter en het is zoals het is. Het gaat uitstekend en mogelijk ben ik een medisch wonder en kan ik alsnog herstellen van longkanker fase 4.
Nu is Dieuwertje iets ouder dan ik. Maar ik vond haar altijd wel tof. In de jaren 80 had ze een jongeren programma waar ik wel naar keek.
Huhuhu Zwarte Puet zu pakku allus van ons af.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dieuwertje wil toch van zwarte piet af? hoop dan dat ze niet terugkomt. wijsneus
in 2009 had je dat kozp gejank nog nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Huhuhu Zwarte Puet zu pakku allus van ons af.![]()
Hallo 2009 wil z’n onderwerp terug.
Getver Merel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:32 schreef Radegast het volgende:
Merel Westrik presenteert dit jaar het Sinterklaasjournaal, Dieuwertje hoopt in 2025 weer terug te zijn.
Oehquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:32 schreef Radegast het volgende:
Merel Westrik presenteert dit jaar het Sinterklaasjournaal, Dieuwertje hoopt in 2025 weer terug te zijn.
Eindelijk weer eens een normale en empathische reactie in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat afschuwelijk dit... het arme mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |