Kom goed thuis maat, maak me zorgen om je.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdamquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Amsterdam en Rotterdam zijn beide kots.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdam
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
Voor haar hier, of voor jou daar?quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Aanvraag verblijfsvergunning gedaan
De Schie?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit vanaf morgen weer een paar dagen in Rotterdam.
Nederland is al vol genoeg maar Scrummie moet nog meer buut'nlanders importeren hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn laatste topic in FB was geen belediging.
Haat, liefde, crisis, ik heb je gewoon gemist
Ze zullen je vertellen: "Zoon John wil GGMM alleen voor de leuke dingen"
Zeg hen dat ik Mario alleen speel, maar uit principe laat ik altijd een deel vrij.
Jullie kunnen allemaal praten, jullie kunnen praten wat jullie willen
Ik mis gewoon mijn vriend
Hopelijk schiet Geert even op met dat formeren danquote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Medicatie is troep maat.quote:Op zondag 28 april 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.
quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Geen april peilingquote:
Ik heb nu zin in vlammetjes of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien heeft hier een pittige mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |