SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik werd hier jarenlang voor "trolltje" uitgemaakt toen ik Bijlow matig noemde.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Los hiervan hoop ik dat we volgend seizoen eens door gaan selecteren op die positie.
De eerste seizoenshelft was ronduit beschamend slecht omdat hij duidelijk dacht met zijn bovengemiddelde techniek weg te komen terwijl hij nauwelijks (passeer)acties of verdedigend loopvermogen had. Die aanpassingstijd heeft veel te lang geduurd voor zo’n dure aankoop, ook door een blessure buiten zijn schuld.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende: [..] Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet. Gewoon een uitstekende voetballer die dit seizoen nooit helemaal in het ritme heeft kunnen komen.
Ik weet niet of ik je ooit voor troll heb uitgemaakt, kan het mij niet voorstellen. Zoiets zou ik alleen zeggen tegen mensen die het hele seizoen Slot weg willen hebben. Maar toegeven om mijn mening te herzien lijkt mij niet ongepast.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werd hier jarenlang voor "trolltje" uitgemaakt toen ik Bijlow matig noemde.
Ik ben heel benieuwd of deze users nu ook in staat zijn om hun excuses te maken.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 25 april 2024 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je ooit voor troll heb uitgemaakt, kan het mij niet voorstellen. Zoiets zou ik alleen zeggen tegen mensen die het hele seizoen Slot weg willen hebben. Maar toegeven om mijn mening te herzien lijkt mij niet ongepast.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
De Rhinemouth boys gaan internationaal.
Hij is niet matig, hij is van glas.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of deze users nu ook in staat zijn om hun excuses te maken.
Dat ze alle drie meer tijd verdienenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat is je mening dan over de drie grote aankopen?
Hij heeft gewoon heel veel pech. Net als Feyenoord dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste twee niet veel. Ivanusec heeft in die weinige minuten eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij heel goed kan voetballen. Zerrouki zie ik dingen die ik niet snel zie verbeteren. Ueda doet het bij zijn land erg goed, maar bij ons bakt ‘ie er he-le-maal niets van. Ben bang dat dat gewoon een mismatch is.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
Maar wat hebben Zerrouki, Ueda en die Ivanu¨ec dit seizoen nou laten zien om die 25 miljoen euro te verantwoorden?
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:
Hij kwam pas vlak voor het einde van de window, speelde vervolgens een paar potjes uitstekend en raakte toen geblesseerd. Pas tegen het einde van de eerste seizoenshelft was ie weer fit. Daarna is ie inderdaad heel lang niet in een fatsoenlijk wedstrijdritme gekomen. Ook eens dat ie niet goed in het spel paste de meeste wedstrijden. Maar dat is niet alleen z’n eigen schuld.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste seizoenshelft was ronduit beschamend slecht omdat hij duidelijk dacht met zijn bovengemiddelde techniek weg te komen terwijl hij nauwelijks (passeer)acties of verdedigend loopvermogen had. Die aanpassingstijd heeft veel te lang geduurd voor zo’n dure aankoop, ook door een blessure buiten zijn schuld.
Inmiddels heeft hij eindelijk stappen gemaakt op het vlak van drukzetten en loopvermogen, maar precies toen het beter werd raakte hij kort geblesseerd en ging Paixao uitstekend spelen. Ik vind het nog steeds een goede speler, maar qua loopvermogen en in de 1 op 1 is Sauer beter, en voor de 10 loopt hij echt te weinig. Dus ik ben nog steeds verre van overtuigd.
Ik verwoord tenminste altijd inhoudelijk waarom ik een speler niks/minder vind en benoem ook altijd wat ik wél goed vind, ook bij Zerrouki (prima stofzuiger) en Ueda (goede afronder). Ipv dat domme opportunistische gekrijs. Daar ben ik consistent in en had verwacht dat je mij inmiddels beter zou inschatten.
Kan zijn maar als Santi vertrekt beter een fatsoenlijke spits halen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ueda ziet er tot nu toe erg ongelukkig uit. Weet ook niet of ie zich echt thuis voelt bij de club. Maar als je ziet dat ie het bij Japan zo goed doet en er bij een middenmoter in België 20 inschiet móét ie wel meer kunnen dan dit.
Wees niet bang, ik vind ongetwijfeld iets anders om over te postenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Desalniettemin hoop ik dat ze doorselecteren. EEn mooie bijkomstigheid is dat jij dan daar niet constant meer over hoeft te posten. Win-win
Ik hoop dat je ons volgend seizoen niet te lang in spanning laat zittenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik vind ongetwijfeld iets anders om over te posten
Vidmar, Connolly maakten ook veel doelpunten.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ueda ziet er tot nu toe erg ongelukkig uit. Weet ook niet of ie zich echt thuis voelt bij de club. Maar als je ziet dat ie het bij Japan zo goed doet en er bij een middenmoter in België 20 inschiet móét ie wel meer kunnen dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |