Wat is het verhaal achter dit?quote:Op maandag 29 april 2024 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen zonder insta:
[ afbeelding ]
Ik krijg nu toch weer hoge verwachtingenquote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
,,Ik wil dat mensen er met open mond naar kijken.”
Geen flauw idee, dat is bij Joost vaak een verrassing. Maar ik vermoed iets met smaakvol of gewoon omdat het kan.quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 09:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb m’n stinkende best gedaan, maar nu is de beer los [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt misschien niet door de douane volgens mij (edit: of toch wel, vanaf NL mag je etenswaren in je koffer geloof ik) maar ik vind het een prachtig verhaal.quote:Op maandag 29 april 2024 11:23 schreef blackswangreen het volgende:
Joost heeft iets met uien. En met mayonaise. Dat eet hij zo, zonder iets erbij. Over mayonaise heeft hij zelfs een aantal nummers gemaakt.
Of hij echt een koffer met uien en knoflook mee heeft betwijfel ik trouwens
Oh het is niet eens een foto van hem zelf. Vast weer een meme of referentie die niemand kan volgen idd. Gieren.quote:Op maandag 29 april 2024 11:26 schreef d_elise het volgende:
De afbeelding komt in ieder geval uit dit artikel: https://www.khaleejtimes.(...)h40-per-kg-in-manila
Geen idee wat het betekent verder, maar vast weer iets waar alleen Joost iets van snapt haha
Luna had ze al voor Joost, maar deze outfit van Besa vind ik niet echt mooi of passen bij het nummerquote:
Kijk @Trijntje. Zo moet het.quote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand dit helemaal lezen en vertellen of er nog wat nieuws instaat?
[..]
Aah Voyager reageert op Joost. Daar was het wachten opquote:
Misschien heeft Besa ook wel al een keer eerder hoge schouders aangehad, dan mag hetquote:Op maandag 29 april 2024 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Luna had ze al voor Joost, maar deze outfit van Besa vind ik niet echt mooi of passen bij het nummer
Dat heet söwiesö gewöön knöflöök töch ?quote:Op maandag 29 april 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Sowieso hebben ze dat gewoon in Zweden toch.
Leuke reactie! Emo papa en Juiced Cleanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |