Beetje 180 graden ten opzichte van de act van vorig jaarquote:Op maandag 29 april 2024 13:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt weer zo'n tof detail, dat 'reispak'. Echt over elk dingetje is nagedacht he.
Zeker.quote:Op maandag 29 april 2024 13:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Beetje 180 graden ten opzichte van de act van vorig jaar.
Wat een verschil in karakters he.. Dion is verdwenen en Mia riep na 2 weken al dat ze het voor dit jaar weer wilde proberen.quote:Op maandag 29 april 2024 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker.
En toch vind ik het nog steeds sneu voor ze hoe dat ging en maak ik me zorgen om Dion die nooit meer boven water is gekomen na het ESF en niet meer op socials is geweest enzo volgens mij. Ook zij hadden zich vast dit avontuur heel anders voorgesteld.
Wie waren dat ook alweer?quote:Op maandag 29 april 2024 13:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of de Avrotros hier écht van geleerd heeft. Nu met Joost hebben ze een schot in de roos: hij wilde zelf heel graag, weet precies wat hij wil, is in zijn scene al een gevestigde naam, heeft veel podiumervaring en een eigen loyaal team om zich heen. Ik hoop dat als er weer een Mia/Dion type gaat, die dat allemaal niet hebben, de Avrotros dan wel echt voor goede begeleiding zorgt.quote:Op maandag 29 april 2024 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker.
En toch vind ik het nog steeds sneu voor ze hoe dat ging en maak ik me zorgen om Dion die nooit meer boven water is gekomen na het ESF en niet meer op socials is geweest enzo volgens mij. Ook zij hadden zich vast dit avontuur heel anders voorgesteld.
Yes. Al kan ik me ergens nog steeds goed voorstellen dat AvroTros echt dacht dat ze met Duncan een goede begeleider hadden. Iemand die weet van zenuwen voor optreden en als 'nieuwe' artiest naar het ESF gaan. Op papier klinkt dat natuurlijk ook als zo ongeveer de ultieme begeleider voor zulke mensen. We zullen nooit precies weten wat daar mis is gegaan denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 13:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of de Avrotros hier écht van geleerd heeft. Nu met Joost hebben ze een schot in de roos: hij wilde zelf heel graag, weet precies wat hij wil, is in zijn scene al een gevestigde naam, heeft veel podiumervaring en een eigen loyaal team om zich heen. Ik hoop dat als er weer een Mia/Dion type gaat, die dat allemaal niet hebben, de Avrotros dan wel echt voor goede begeleiding zorgt.
Maar niet iedereen wil zo met veel bombarie bezig zijn hè.quote:Op maandag 29 april 2024 13:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dit zou ik me ook best goed voor kunnen stellen, dat scenario met Duncan.quote:Op maandag 29 april 2024 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes. Al kan ik me ergens nog steeds goed voorstellen dat AvroTros echt dacht dat ze met Duncan een goede begeleider hadden. Iemand die weet van zenuwen voor optreden en als 'nieuwe' artiest naar het ESF gaan. Op papier klinkt dat natuurlijk ook als zo ongeveer de ultieme begeleider voor zulke mensen. We zullen nooit precies weten wat daar mis is gegaan denk ik.
Prachtig zo onder elkaarquote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Momo het volgende:
Hier trouwens een snel beeld van alle repetities so far. Benieuwd hoe Joost eruit gaat springen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap nu waarom Joost niet zijn blauwe pak aan heeft vandaag. Iemand mocht eens denken dat hij een steward is 😊quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 14:45 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom Joost niet zijn blauwe pak aan heeft vandaag. Iemand mocht eens denken dat hij een steward is 😊
Ik sluit een glitter en glamour versie van zijn pak voor Malmö nog niet uit overigens.
De scheurjurk is terug. Zelfs met 2 scheuren. Al die naaktheid!!1! Vind je EBU dit goed? Dat dit allemaal maar kan!1!!. (quote:Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef Momo het volgende:
Hier trouwens een snel beeld van alle repetities so far. Benieuwd hoe Joost eruit gaat springen.
afbeelding ][
Ik piss weer eens in mijn broek van het lachen hier achter mijn burootje...quote:
Dit zou ik zeker kopen als het hier lag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |