Eiersalade, zalmsalade... een hele grote gehaktbal om plakjes van te snijden voor op brood of voor de snaai...quote:
Ja dat vond ik ook echt overdreven.. maar ja nog jong en was een beetje kalverliefde. Snap ook nooit zo goed wat iemand die dan zoveel ouder is in een meisje van negentien zietquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was wel heel kort, meer een date periode dan vaste verkering, en dan laat je het achterste van je tong nog niet zien.
Maar dat ze daar zat alsof ze al jaren met hem uitging, was overdreven, of een goede tactiek om de mannen bij je weg te houden.
Bohhh allemaal lekkere dingenquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eiersalade, zalmsalade... een hele grote gehaktbal om plakjes van te snijden voor op brood of voor de snaai...
Vermicelli soep met heel veel Gehaktballetjes en peterselie... ben gek op peterselie...
Vond haar wel behoorlijk volwassen voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt overdreven.. maar ja nog jong en was een beetje kalverliefde. Snap ook nooit zo goed wat iemand die dan zoveel ouder is in een meisje van negentien ziet
Ja lekker hé hihi.. ik heb ook altijd de platte, meer smaak.. ze hadden rond de Pasen bij de lidl mega bossen platte peterselie niet verpakt maar mega groot, gelijk een paar meegenomen kost ook echt niks daar...quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bohhh allemaal lekkere dingen![]()
Ja en peterselie is heerlijk en gebruik ik ook in heel veel gerechten.. wel platte peterselie dan. Zo gebruik ik ook altijd heel veel uien knoflook bosui en champignons.
Ik heb het ook altijd in de vriezer liggen. Werkt ook echt goed in recepten. Om ergens overheen te strooien dan weer niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hé hihi.. ik heb ook altijd de platte, meer smaak.. ze hadden rond de Pasen bij de lidl mega bossen platte peterselie niet verpakt maar mega groot, gelijk een paar meegenomen kost ook echt niks daar...
Ja dat zijn echt de smaakmakers...... ben ook gek op champignons...
Ik vind het toch altijd leuk om te zien. Gewoon echt kneuterig Nederlandsquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:52 schreef Frummelie het volgende:
Nou we zitten hoor.... gezellie...
🫅🤴🫅🤴🇱🇺🇱🇺🇱🇺🇱🇺
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met onze Koningquote:
lijkt op een laurierkroon van een romeinquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Max een plant op haar hoofd?
Ja dat kan ook heel goed maar ik heb het altijd standaard in huis... het is een heel fijn kruid...quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd in de vriezer liggen. Werkt ook echt goed in recepten. Om ergens overheen te strooien dan weer niet.
Nou precies dat, kneuterig ik hou ervan...quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd leuk om te zien. Gewoon echt kneuterig Nederlands![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:03 schreef lojanda het volgende:
Er worden zo’n 45 bezoekers verwacht in Emmen zegt de verslaggever
Een hoop gedoe voor 45 manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |