Zou er geen slok drinken meer halen nu 🤣quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:15 schreef spapaars het volgende:
Dit doen ze jaarlijks
Café De Blaffende Vis onthult gevelversiering voor Koningsdag
[ afbeelding ]
Goedemorgen....quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:41 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Fijne Koningsdag voor iedereen![]()
![]()
Hopelijk blijft het droog..
quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Hier gaan wel een paar beste buiten vallen...
Goedemorgen Frummelie..quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Paracetamolletje erbij voor de katers van koningsnacht..![]()
Fijne koningsdag allemaal..
Hier wordt aangegeven dat het droog blijft maar zo ziet het er buiten niet uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Hier gaan wel een paar beste buiten vallen...
Ja die kans is groot aanwezig...quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Ik verwacht dat er vandaag best wat paracetamols erdoorheen gaan bij sommigen
Hebben je Oranje bollen het nog steeds overleefd of kon je ze niet meer weerstaan?quote:
Ja sneu hé.... ook voor het Koningshuis die straks gaan feesten in Emmen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier wordt aangegeven dat het droog blijft maar zo ziet het er buiten niet uitZo jammer voor de markten en feesten als het allemaal verregend.
Ja staan nog netjes in de koelkast... helemaal goed gegaan haha.... jouw taartje jammie geworden of mocht je ook nog niet proeven van jezelf?..quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben je Oranje bollen het nog steeds overleefd of kon je ze niet meer weerstaan?
Ooh ook zo lekker, geniet ervan...quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:59 schreef lojanda het volgende:
Ik zit ondertussen aan een beschuitje met aardbeienZe zijn lekker zoet en gelukkig niet waterig.
Ja echt jammer..quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sneu hé.... ook voor het Koningshuis die straks gaan feesten in Emmen...
Die is ook nog heel.. moet opstijven.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja staan nog netjes in de koelkast... helemaal goed gegaan haha.... jouw taartje jammie geworden of mocht je ook nog niet proeven van jezelf?..
Ja lijkt me een verstandig plan... of er moet een vreselijk pak sneeuw liggen en dan met de gouden arreslee er doorheen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt jammer..
Dat wordt wat wanneer Amalia Koningin wordt.. die is in december jarig..
Waarschijnlijk blijft ze het dan op 27 april vieren net zoals Beatrix dat bleef doen op de verjaardag van Juliana.
Ooh dus ook nog een verrassing..quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is ook nog heel.. moet opstijven.
Gouden arrensleequote:Op zaterdag 27 april 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lijkt me een verstandig plan... of er moet een vreselijk pak sneeuw liggen en dan met de gouden arreslee er doorheen...
Nopequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine, nog aant feesten geweest?
Al zo vaak gemaakt dat er weinig verassing aan zitquote:
Jij ook een fijne Koningsdag..quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:06 schreef Cupfighter het volgende:
Fijne koningsdag allemaal
Als Amalia koningin wordt dan wordt mijn verjaardag een feestdag want ik ben ook op 7 december jsarig
Alice is weer single las ik op Instagram
Dank je welquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij ook een fijne Koningsdag..
Heeft Alice nog meer duidelijkheid gegeven over hoe en wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |