Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.
In dit geval geloof ik een De Vrij meer ja. Is het het type domme voetballer, heeft ook gestudeerd. Nu zegt dat niet alles natuurlijk maar hij komt al heel anders over dan snelle jongen Kroesquote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.
Maar volgens de kuddediertjes heeft juist Alex Kroes het clubbelang op 1.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.
Dit gaat genieten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny Blind er nog tussen die constant zit te peilen en af te wegen wie als winnaar uit de strijd komt zodat hij daarbij kan aanklampen en het feest is compleet.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.
Dit gaat genieten worden
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie waren zo goed als failliet Klaas
ik verwijs je naar deze topic vriendquote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie waren zo goed als failliet Klaas
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Van Praag en van Wijk per 1 juli weg?
Merciquote:Op donderdag 25 april 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)li-weg-bij-ajax.html
Scholletje glibbert er weer doorquote:Op donderdag 25 april 2024 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Merci
Blind zal partij kiezen voor de winnaar
Net asbest.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is dat niet zolang ze niet gebruikt worden
wilde verhalen gaan er rondquote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie de naam van Chivu voorbijkomen als assistent van Potter
Volgens mij heb je echt geen weet wat voor types in die harde kernen rondlopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is dit dan voor een gekke comedy show?
Eerst een hele grote broek aantrekken omdat het volgens het morele kompas van Ajax absoluut ondenkbaar is dat zo iemand alsnog terug zou keren en nu kan het opeens wel?
Wat is er dan precies veranderd behalve een paar spandoeken van kindertjes in de ArenA?
Hebben ze maar een ander moreel compas gekocht?
Kroes nu TD, als de AFM hem vrijpleit zal hij wel AD worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Geloof nog steeds geen ruk van Potter naar Ajax maar als dat onverhoopt wel zo mag zijn dan zou er met diens kennis en ervaring een enorme moderniseringsslag gemaakt kunnen worden.
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Merci
Blind zal partij kiezen voor de winnaar
Dan komt Sandler sowieso.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.
Maar dat gebeurt nu dus niet en is ook het enige goeie aan het behoud van Kroes, op dat gebied verlies je weinig tijd.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.
Ik trek geen Argentijnse taxichauffeurs meer of kalende Tukkers met een gebrek aan hun poten.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt nu dus niet en is ook het enige goeie aan het behoud van Kroes, op dat gebied verlies je weinig tijd.
Die kindertjes in de harde kern bij Ajax zijn zware onderwereldfiguren die de club al decennia lang gijzelen, waarschijnlijk omdat ze tot heel diep in de bestuurskamer invloed uit kunnen oefenen. Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van afpersing en dreiging met geweld.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is dit dan voor een gekke comedy show?
Eerst een hele grote broek aantrekken omdat het volgens het morele kompas van Ajax absoluut ondenkbaar is dat zo iemand alsnog terug zou keren en nu kan het opeens wel?
Wat is er dan precies veranderd behalve een paar spandoeken van kindertjes in de ArenA?
Hebben ze maar een ander moreel compas gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |