Vermoedelijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand trapt verder in zo'n matige spits.
Jullie waren zo goed als failliet Klaasquote:Op donderdag 25 april 2024 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een club![]()
zefls feyenoord heeft er de afgelopen 100 niet zo teringzooi van gemaakt zoals ajax dat de afgelopen 3 jaar nu doet
het is wel genieten
Zo gevaarlijk is dat niet zolang ze niet gebruikt wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:10 schreef Wotte het volgende:
Al hadden ze massa vernietigingswapens in de garage had ik het nog goed gepraat.
Maar volgens de berichten zijn ze al een tijdje aan het praten, lijkt me dat vanuit Ajax/Kroes de eerste vraag dan is hoeveel wil je ongeveer verdienen. Dus nap het niet zo dat er nu dan opeens een probleem met het salaris zou zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Potter had bij Chelsea ook nog een lang contract toch? Kan ook best dat z’n afkoopsom deels vervalt als hij ergens anders tekent en hij er financieel op achteruit gaat..
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alle moraalridders van de buren zijn hier ook weer te vinden. Toch wel mooi om te zien hoe betrokken iedereen is. Had nooit gedacht dat er zoveel supporters zich om Ajax zouden bekommeren.
Het is me ook allemaal wat hé…
Net alsof een AFM zich hierom druk gaat maken. Dit stelt niets voor tegenover andere cases die daar lopen. Zou me niets verbazen als ze het over twee jaar afdoen als ‘tik op de vingers’.
Niveautje ‘laat de politie maar echte boeven gaan vangen’ als Delano wordt gepakt tijdens het wildplassen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..
Kan ook een tijdje stil gelegen hebben door Kroes z'n schorsing, we weten snel genoeg of het wat gaat worden of niet en het is ook maar 1 journalist die erover bericht.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar volgens de berichten zijn ze al een tijdje aan het praten, lijkt me dat vanuit Ajax/Kroes de eerste vraag dan is hoeveel wil je ongeveer verdienen. Dus nap het niet zo dat er nu dan opeens een probleem met het salaris zou zijn.
En dit is qua publiciteit natuurlijk wel een grote zaak, dit gaan ze echt niet onderin een la leggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat boeit het dat AFM andere cases heeft die groter zijn? Alsof zij enkel grote cases doen..
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje ‘laat de politie maar echte boeven gaan vangen’ als Delano wordt gepakt tijdens het wildplassen.
Dat vind ik ook weer wat te makkelijk, niet dat ik het heel handig vind maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.
Het snelle jongens snel geld gehalte kleeft wel aan hem. Beetje patser imagoquote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moreel besef wordt lekker deur uit gesmeten ten faveure van een man die er alleen maar is om zichzelf te verrijken (zie SEG, zie aandelentransactie). Lachwekkend.
Los van dat zou ik iemand die bij al zijn clubs de interne regels heeft verbroken en liegt onder ede niet eens dichtbij een serieuze functie van mijn club willen hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie waren zo goed als failliet Klaas
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van dat zou ik iemand die bij al zijn clubs de interne regels heeft verbroken en liegt onder ede niet eens dichtbij een serieuze functie van mijn club willen hebben
Maar vermakelijk is het wel natuurlijk, dat complete morele verval puur omdat het even iets minder gaat. Herken het ook wel hoor, als het zo kut gaat klamp je je vast aan iedere randdebiel die beterschap belooft, zelfs als je van mijlenver ziet dat het een randdebiel is.
Ik niet zo zeer, het gerechtshof wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.
Die geven De Vrij gelijk in de zaak, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer, het gerechtshof wel uiteindelijk.
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Caland het volgende:
Maar vermakelijk is het wel natuurlijk, dat complete morele verval puur omdat het even iets minder gaat. Herken het ook wel hoor, als het zo kut gaat klamp je je vast aan iedere randdebiel die beterschap belooft, zelfs als je van mijlenver ziet dat het een randdebiel is.
Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.
In dit geval geloof ik een De Vrij meer ja. Is het het type domme voetballer, heeft ook gestudeerd. Nu zegt dat niet alles natuurlijk maar hij komt al heel anders over dan snelle jongen Kroesquote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want De Vrij geloof je wel op z'n woord? Wat ik wel weet is dat er nergens zoveel gelogen wordt als in een rechtbank.
Maar volgens de kuddediertjes heeft juist Alex Kroes het clubbelang op 1.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.
Dit gaat genieten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny Blind er nog tussen die constant zit te peilen en af te wegen wie als winnaar uit de strijd komt zodat hij daarbij kan aanklampen en het feest is compleet.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een vergadering met die kale charlatan, plucheplakker Michael van P. en Loewie te zien. Drie immense ego’s die het clubbelang ongeveer als laatste op de eigen agenda hebben.
Dit gaat genieten worden
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ik verwijs je naar deze topic vriendquote:Op donderdag 25 april 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over een of twee jaar staan de kuddediertjes weer vooraan te janken en te schreeuwen als de AFM heeft geconcludeerd dat Kroes fout zat.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Van Praag en van Wijk per 1 juli weg?
Merciquote:Op donderdag 25 april 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)li-weg-bij-ajax.html
Scholletje glibbert er weer doorquote:Op donderdag 25 april 2024 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Merci
Blind zal partij kiezen voor de winnaar
Net asbest.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is dat niet zolang ze niet gebruikt worden
wilde verhalen gaan er rondquote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie de naam van Chivu voorbijkomen als assistent van Potter
Volgens mij heb je echt geen weet wat voor types in die harde kernen rondlopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is dit dan voor een gekke comedy show?
Eerst een hele grote broek aantrekken omdat het volgens het morele kompas van Ajax absoluut ondenkbaar is dat zo iemand alsnog terug zou keren en nu kan het opeens wel?
Wat is er dan precies veranderd behalve een paar spandoeken van kindertjes in de ArenA?
Hebben ze maar een ander moreel compas gekocht?
Kroes nu TD, als de AFM hem vrijpleit zal hij wel AD worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Geloof nog steeds geen ruk van Potter naar Ajax maar als dat onverhoopt wel zo mag zijn dan zou er met diens kennis en ervaring een enorme moderniseringsslag gemaakt kunnen worden.
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Merci
Blind zal partij kiezen voor de winnaar
Dan komt Sandler sowieso.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.
Maar dat gebeurt nu dus niet en is ook het enige goeie aan het behoud van Kroes, op dat gebied verlies je weinig tijd.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft al niet meer te beginnen aan volgend seizoen als hij en Louis zich gaan bemoeien met de aankopen.
Ik trek geen Argentijnse taxichauffeurs meer of kalende Tukkers met een gebrek aan hun poten.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt nu dus niet en is ook het enige goeie aan het behoud van Kroes, op dat gebied verlies je weinig tijd.
Die kindertjes in de harde kern bij Ajax zijn zware onderwereldfiguren die de club al decennia lang gijzelen, waarschijnlijk omdat ze tot heel diep in de bestuurskamer invloed uit kunnen oefenen. Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van afpersing en dreiging met geweld.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is dit dan voor een gekke comedy show?
Eerst een hele grote broek aantrekken omdat het volgens het morele kompas van Ajax absoluut ondenkbaar is dat zo iemand alsnog terug zou keren en nu kan het opeens wel?
Wat is er dan precies veranderd behalve een paar spandoeken van kindertjes in de ArenA?
Hebben ze maar een ander moreel compas gekocht?
Kom eens met die onderzoeken dan, er zit wel wat waarheid in over die lijntjes vooral als het niet lekker loopt, maar bij andere clubs staan ze ook bij je in de tuin hoor als het niet goed gaat en je bent op de een of andere manier betrokken.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kindertjes in de harde kern bij Ajax zijn zware onderwereldfiguren die de club al decennia lang gijzelen, waarschijnlijk omdat ze tot heel diep in de bestuurskamer invloed uit kunnen oefenen. Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van afpersing en dreiging met geweld.
Ajax is door en door rot. Er zijn verschillende journalistieke onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat de lijntjes tussen de F-side en de bestuurskamer ongezonde gevolgen hebben voor de club.
Volgend jaar gewoon weer kampioen dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kroes nu TD, als de AFM hem vrijpleit zal hij wel AD worden.
Krijgt hij nu 2 jaar de tijd technisch alles op orde te brengen, Potter als trainer, scouting en jeugdopleiding moet nog gefixed worden, maar daar zal Kroes nu wel mee aan de slag gaan.
chivugodquote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie de naam van Chivu voorbijkomen als assistent van Potter
Onder andere het Parool en de Volkskrant hebben hier al in 2014 over geschreven. Het is gewoon publiek geheim dat de situatie volledig ongezond is.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom eens met die onderzoeken dan, er zit wel wat waarheid in over die lijntjes vooral als het niet lekker loopt, maar bij andere clubs staan ze ook bij je in de tuin hoor als het niet goed gaat en je bent op de een of andere manier betrokken.
Vraag het Koevermans zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom eens met die onderzoeken dan, er zit wel wat waarheid in over die lijntjes vooral als het niet lekker loopt, maar bij andere clubs staan ze ook bij je in de tuin hoor als het niet goed gaat en je bent op de een of andere manier betrokken.
Dat is toch heel wat anders dan onderzoeken en polletje waar zou hij zijn, hemel of hel?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onder andere het Parool en de Volkskrant hebben hier al in 2014 over geschreven. Het is gewoon publiek geheim dat de situatie volledig ongezond is.
Van Praag die Polletje een shirt komt brengen in de gevangenis. Sturkenboom die thuis opgezocht wordt, waarbij zijn collega's bij Ajax wisten dat het ging gebeuren en hem niet waarschuwde.
Ach joh, er zijn hele lijsten van gebeurtenissen maar als je het patroon niet wilt zien omdat het jouw club is, dikke prima hoor.
Echt een verschrikkelijke man, maar die hele generatie was niet te harden vanwege het succes toen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:40 schreef KingRoland het volgende:
in de jaren 90 hoor ik ook van alle mensen die het toen bewust hebben meegemaakt dat Van Praag een rat was.
Geen idee. Het feit dat hij als viervoudige moordenaar door het bestuur van Ajax werd ingehuurd om spelers van het eerste te beschermen vind je zeker ook normaal?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan rapporten en polletje waar zou hij zijn, hemel of hel?
Ik zeg toch nergens dat ik het normaal vind, ik zeg alleen dat je overdrijft met je onderzoeken.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee. Het feit dat hij als viervoudige moordenaar door het bestuur van Ajax werd ingehuurd om spelers van het eerste te beschermen vind je zeker ook normaal?
Zoals gezegd, als je het patroon niet ziet helemaal prima.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik het normaal vind, ik zeg alleen dat je overdrijft met je onderzoeken.
Ik heb deze anekdote altijd wel opmerkelijk gevonden. Wellicht tekenend voor de inmenging.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik het normaal vind, ik zeg alleen dat je overdrijft met je onderzoeken.
quote:In de bestuurskamer van Ajax was een overleg tussen politie en veiligheidsmensen van de gemeente en Ajax omdat er een wedstrijd heel erg uit de hand was gelopen. Daarbij hadden politieagenten vuurwapen getrokken omdat ze echt in het nauw gedreven waren. Dat werd geëvalueerd en wie komt daar mee aan de hand van iemand van Ajax? Martin van de Pol. De chef van de politie die aanwezig was, viel zowat van z'n stoel. En zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen van de invloed van Polletje."
Overdrijven kun je goed.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als je het patroon niet ziet helemaal prima.
Het is echt anders als bijvoorbeeld de situatie met Koevermans bij Feyenoord. Bij Feyenoord heb je gewoon een groep tokkies die zich soms laten gaan. Bij Ajax is er sprake van structurele ondermijning vanuit de harde kern. Dat is echt bij geen één club zo overduidelijk als in Amsterdam.
Wat de F-side wil gebeurt. Vrijwel altijd. En dat is al 20 jaar zo.
Dat was wel extreem ja en dat vuurwerk in de kuip bij die bekerfinale tegen PEC omdat hij nog onderweg was, heeft wel de beker gekost.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb deze anekdote altijd wel opmerkelijk gevonden. Wellicht tekenend voor de inmenging.
[..]
Dat was ook echt tering slecht geregeld toen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel extreem ja en dat vuurwerk in de kuip bij die bekerfinale tegen PEC omdat hij nog onderweg was, heeft wel de beker gekost.
Maar lopen er nu nog zulke zware jongens om? Ik betwijfel het. De vijfde generatie staan zelfs rappers van op YouTube.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel extreem ja en dat vuurwerk in de kuip bij die bekerfinale tegen PEC omdat hij nog onderweg was, heeft wel de beker gekost.
Ik dacht het ook niet momenteel, al wordt de hele RVC wel bedreigd, of waarschijnlijk werd want die gaan weg.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar lopen er nu nog zulke zware jongens om? Ik betwijfel het. De vijfde generatie staan zelfs rappers van op YouTube.
En dan nu even twee jaartjes Kinsbergen tot zijn pensioen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kroes nu TD, als de AFM hem vrijpleit zal hij wel AD worden.
Krijgt hij nu 2 jaar de tijd technisch alles op orde te brengen, Potter als trainer, scouting en jeugdopleiding moet nog gefixed worden, maar daar zal Kroes nu wel mee aan de slag gaan.
Dat zit er dik in dat het onder tapijt wordt geschoven. Die Eringa draaide 180 graden zo'n beetje.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht het ook niet momenteel, al wordt de hele RVC wel bedreigd, of waarschijnlijk werd want die gaan weg.
Zit zat slecht volk tussen maar 99% zijn gewoon fanatieke supporters. Maar dat alleen bij Ajax echt fout volk zit is natuurlijk onzin die zitten bij elke harde kern.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat het onder tapijt wordt geschoven. Die Eringa draaide 180 graden zo'n beetje.
Het is in ieder geval al lang niet meer het beeld van doordeweeks werken en weekends snuiven en in de hekken hangen.
Je ziet wel meer inmenging met andere zware criminaliteit en hooliganisme.
Gezien de rap gestegen geweldsspiraal in het criminele circuit is het nou ook niet verwonderlijk dat dit dan door vertaald naar de tribune.
Van Praag is stiekem een racist. Heel stiekem.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:40 schreef KingRoland het volgende:
in de jaren 90 hoor ik ook van alle mensen die het toen bewust hebben meegemaakt dat Van Praag een rat was.
Maar als dat echt meespeelt is het morele compas echt nog veel erger kapot. Even een technisch directeur aanstellen die wordt verdacht van een misdrijf, alleen maar omdat de zogenaamde harde kern dat zo graag wil.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kindertjes in de harde kern bij Ajax zijn zware onderwereldfiguren die de club al decennia lang gijzelen, waarschijnlijk omdat ze tot heel diep in de bestuurskamer invloed uit kunnen oefenen. Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van afpersing en dreiging met geweld.
Ajax is door en door rot. Er zijn verschillende journalistieke onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat de lijntjes tussen de F-side en de bestuurskamer ongezonde gevolgen hebben voor de club.
“Clubliefde”, immers niemand is groter dan de club toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me als supporter inderdaad heerlijk om te zien dat zo’n ratje een crimineeltje de sleutel tot de club geeft omdat de grote criminelen zich anders gaan roeren.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
Heerlijk om van Praag te zien dat met overduidelijk tegenzin zijn keutel introk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |