Feestje hè, 50 jaar in het vak. Tegenwoordig krijg je al een bonus als je de buurman van de broer bent, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat staat Nits trouwens bizar hoog in de K500. Nescio op 39 en In The Dutch Mountains zelfs op 18. In de Top 2000 slechts op 1594 resp. 820.
Verhoudingsgewijs vind ik dat een redelijke positionering in beide lijsten…quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat staat Nits trouwens bizar hoog in de K500. Nescio op 39 en In The Dutch Mountains zelfs op 18. In de Top 2000 slechts op 1594 resp. 820.
Ah, dus ze zullen ook eind dit jaar wel flink stijgen in de Lijst der Lijsten?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Feestje hè, 50 jaar in het vak. Tegenwoordig krijg je al een bonus als je de buurman van de broer bent, dus waarom niet.
Er zit wel een tour aan verbonden enzo, dus ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah, dus ze zullen ook eind dit jaar wel flink stijgen in de Lijst der Lijsten?
Met name In The Dutch Mountains vind ik wel echt een tof nummer, dus ik klaag niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zit wel een tour aan verbonden enzo, dus ik sluit het niet uit.
Goedemiddaaaaaagggggggggg…quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat Eddy Keur nu echt de lijst afsluiten vandaag?
Inderdaadquote:
Het is wel Patries die die jingle ingezongen heeft, dus dat past er wel bij…quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
InderdaadMet z'n onderbroekenlol.
Morad El Ouakali met zijn mooie stem staat op de planning. Geen Eddy Keur gelukkig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat Eddy Keur nu echt de lijst afsluiten vandaag?
Rabbering of Elstak?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
Kan Paul even stoppen met excuses vinden om allerlei vrouwen te stalken?
Eh... Inderdaad. Zijn ze weer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
De Dijk staat ook wel onbenullig vaak onbenullig hoog. Geen slechte band hoor, maar toch.
Het hoerennummer van Frank komt pas later vanmiddagquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef bonanza8 het volgende:
Ik snap niet dat er zo veel mensen op dat hoerennummer dat na Frankje komt hebben gestemt, je oren gaan toch spontaan bloeden als die kenau begint te krassen
Nounounounou.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef bonanza8 het volgende:
Ik snap niet dat er zo veel mensen op dat hoerennummer dat zo na Frankje komt hebben gestemt, je oren gaan toch spontaan bloeden als die kenau begint te krassen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef tufkac het volgende:
[..]
Het hoerennummer van Frank komt pas later vanmiddag
Claudia de Breij? Ik vind de zang nog niet eens zo slecht, heb ook niet per se een hekel aan haar persoonlijk, maar de tekst is wel echt tenenkrommend ja. Echt emo-terreur.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef bonanza8 het volgende:
Ik snap niet dat er zo veel mensen op dat hoerennummer dat zo na Frankje komt hebben gestemt, je oren gaan toch spontaan bloeden als die kenau begint te krassen
Die is wel heel fijn trouwensquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef tufkac het volgende:
[..]
Het hoerennummer van Frank komt pas later vanmiddag
Ik dacht eigenlijk hat het liedje wat te lang duurt bedoeld werd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nounounounou.
Ik zou er niet op stemmen maar zo erg vind ik het niet. Mag ik dat vinden? Ja, dat mag ik vinden.
Ik vind het prima luisterbaar en de laatste keer dat ik het gecheckt heb was ik toch echt nog een man.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Claudia de Breij? Ik vind de zang nog niet eens zo slecht, heb ook niet per se een hekel aan haar persoonlijk, maar de tekst is wel echt tenenkrommend ja. Echt emo-terreur.
Volgens mij zijn er ook precies 0 mannen die dat nummer luisterbaar vinden, alleen vrouwen kunnen er iets mee.
Dat het ooit in de top 10 van de top2000 stond was natuurlijk een gotspe, maar er zijn veel ergere nummers, ook in deze lijst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik vind het prima luisterbaar en de laatste keer dat ik het gecheckt heb was ik toch echt nog een man.
Van die 4 bands vind ik de Dijk toch wel de leukste. Ook wel de beste nummers van hun die ik gehoord heb gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Na Racoondag op woensdag en RowwenBlafdag op donderdag is het vandaag wel echt Dijkdag he?
Edit: al besproken, sorry mede-fokkers.
Dat vind ik ook en blijkbaar met ons meer Nederlanders gezien de posities.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:10 schreef tufkac het volgende:
[..]
Van die 4 bands vind ik de Dijk toch wel de leukste. Ook wel de beste nummers van hun die ik gehoord heb gisteren en vandaag
Nu je hem niet meer zo vaak hoort, kan ik hem ook best hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch heb ik ook zeker geen hekel aan Blöf.
Deze bijvoorbeeld
Ze zingen in ieder geval verstaanbaar. Maar wat ik er vooral tegen heb (dit zeg ik ook altijd in week 53), het is allemaal wat veel. Elke artiest die vaker dan 5 keer genoteerd staat zou wel iets minder mogen, vind ik altijd.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch heb ik ook zeker geen hekel aan Blöf.
Deze bijvoorbeeld
Plus nog 1 bij Morad toch zeker? Eentje waar autoliefhebbers van door het lint gaan.quote:
Ahja, de lady zal ook nog wel komen iddquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Plus nog 1 bij Morad toch zeker? Eentje waar autoliefhebbers van door het lint gaan.
Edit: je fopt ons maar ik snap hem niet, want er komt er zelfs nog 1. Nu voel ik me dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |