Ja waar staat die tweede K eigenlijk voor?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vind overigens dat Ruud moet kappen met z'n KK500.![]()
Maar ja, als je dat zegt gaat hij er juist mee door, zo is hij wel.
Zelfs dat niet, dat nummer is toch alleen leuk als je 14 bent, en dan één keer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel heel matig.
Hoezo staat het ook zo hoog? Op plek 473 zou ik het nog ergens snappen.
tevens van toepassing op dit niemendalletjequote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef pipster het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, dat nummer is toch alleen leuk als je 14 bent, en dan één keer.
Staat er ook in, De Silence remix ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Tiesto maar 1 notering![]()
Adagio For Strings hoort hier ook wel in. Staat wel in de Top 2000.
Oh ik heb de pagina van vandaag open ipv de hele lijstquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat er ook in, De Silence remix ook.
Hangt ook veel van af of Joost het ESF gaat winnen, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie trouwens dat in het blokje van 71 t/m 61 drie ESF-platen zitten. Alleen Calm After The Storm staat nog een stukje hoger, op 42.
Wel saillant dat Joost nu al boven Duncan staat, benieuwd hoe dat over een paar jaar is.
Mwah, een winst van Joost lijkt me uitgesloten, daarvoor doet hij het te slecht bij de vakjury's. Denk dat een 4e of 5e plek het hoogst haalbare is. Maar het is wel een publieksfavoriet, meer nog dan Duncan (die op basis van televote alleen niet gewonnen zou hebben).quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:32 schreef tufkac het volgende:
[..]
Hangt ook veel van af of Joost het ESF gaat winnen, lijkt me.
Een overwinnaarsplaat gaat het nóg beter doen, ben ik bang.
Het stempubliek is wel iets anders hier he. Je mist ook al de kinderhits van de Benchwarmers en 680 op de vluchtstrook en zo verder. Volgens mij heb je in elke leeftijdscategorie wel specifieke week 53 stemmers die je de rest van het jaar niet ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch apart dat die volgorde per artiest zoveel kan verschillen met week 53.
Rob staat daar met de poes van zijn grootje het hoogst (bij de evergreen top 1000 ook volgens mij)
en hier staan er weer 3 andere hoger genoteerd.
Geen Bankzitters in deze lijst is wel een verademing ja. Hunekop stond er ook niet in toch?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het stempubliek is wel iets anders hier he. Je mist ook al de kinderhits van de Benchwarmers en 680 op de vluchtstrook en zo verder. Volgens mij heb je in elke leeftijdscategorie wel specifieke week 53 stemmers die je de rest van het jaar niet ziet.
Op Klorkestein na missen alle plaatselijke lofliederen inderdaad. Dat versterkt inderdaad het punt alleen maar, nu je het zegt. Ook dat Bloemkolenlied en zo zijn hier nergens te bekennen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen Bankzitters in deze lijst is wel een verademing ja. Hunekop stond er ook niet in toch?
Paul de Leeuw is dan wel een beetje de ondergrens van de K(K)500, gelukkig maar dat we daar niet doorheen zakken.
Ede Staal ook. Of schaar je die daar niet onder?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Op Klorkestein na missen alle plaatselijke lofliederen inderdaad. Dat versterkt inderdaad het punt alleen maar, nu je het zegt. Ook dat Bloemkolenlied en zo zijn hier nergens te bekennen.
We hebben nog steeds Neet en Bloasmuziek en Uiting, en Rowwen heze en Lohues.en Staalquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Op Klorkestein na missen alle plaatselijke lofliederen inderdaad. Dat versterkt inderdaad het punt alleen maar, nu je het zegt. Ook dat Bloemkolenlied en zo zijn hier nergens te bekennen.
Ede Staal (en Zoutelande) komt inmiddels in nagenoeg elk lijstje terug, dus helaas is dat geen plaatselijk actieplaatje meer...quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ede Staal ook. Of schaar je die daar niet onder?
Die reken ik allemaal niet tot de plaatselijke actieplaatjes meer, al waren ze dat natuurlijk allemaal wel ooit. Neet staat zelfs bij 3FM in de lijst. Op enig moment raken mensen gewoon gehersenspoeld of zo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We hebben nog steeds Neet en Bloasmuziek en Uiting, en Rowwen heze en Lohues.en Staal
Maar Klorkestein reken je wel mee?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die reken ik allemaal niet tot de plaatselijke actieplaatjes meer, al waren ze dat natuurlijk allemaal wel ooit. Neet staat zelfs bij 3FM in de lijst. Op enig moment raken mensen gewoon gehersenspoeld of zo.
Die staat toch nauwelijks in lijstjes? Beetje een lastig verhaal wel inderdaad. Beetje meeliften op de Klein Orkest golf denk ik?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Klorkestein reken je wel mee?
Is indertijd ook gewoon een nummer vier in de Top 40 geweest he.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die staat toch nauwelijks in lijstjes? Beetje een lastig verhaal wel inderdaad. Beetje meeliften op de Klein Orkest golf denk ik?
Eerst maar eens afwachten tot 1755 om te kijken of er wel een golf isquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die staat toch nauwelijks in lijstjes? Beetje een lastig verhaal wel inderdaad. Beetje meeliften op de Klein Orkest golf denk ik?
Zou het?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:12 schreef pipster het volgende:
Zou Klorkestein dan een anagram van Klein Orkest kunnen zijn.
Hij gaat ook 10 plekken omlaag dus ik kraam sowieso maar wat uit. Weet ik veel, je moet het me niet zo lastig maken met je vragen John van den Heuvelquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meeliften op de Klein Orkest golf ook..het ís gewoon Klein Orkest
Nu maar hopen dat de Mocro Maffia niet meelurktquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij gaat ook 10 plekken omlaag dus ik kraam sowieso maar wat uit. Weet ik veel, je moet het me niet zo lastig maken met je vragen John van den Heuvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |