omdat er debielen als poetin rondlopen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef Za het volgende:
Waarom streven we niet het voorkomen van conflicten, onderhandelingen en vrede, ipv bewapening, oorlogshitserij en roepen dat werkgevers zich moeten voorbereiden op het uitlenen van hun personeel aan de krijgsmacht?
Er staat ons flink wat te doen. We moeten bruggen aanpassen en nauwe bochten verbreden. Dan kunnen we zware voertuigen zoals tanks beter vervoeren.”quote:Op woensdag 24 april 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Slap verhaal. De kans dat de Russen met hun gammele leger de Dam bereiken lijkt me niet zo groot. Dat we troepen moeten sturen naar de Baltische staten wel.
Niet dat ik me er druk om maak, maar een oorlog is echt niet een zooitje soldaten ergens heen sturen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Slap verhaal. De kans dat de Russen met hun gammele leger de Dam bereiken lijkt me niet zo groot. Dat we troepen moeten sturen naar de Baltische staten wel.
fixed.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat er debielen als ollongren rondlopen.
matige fix. Maargoed wel gelachen. Als je werkelijk denkt dat ollongren slechter is dan poetin ben je rijp voor de ggz.quote:
Ja dat doet Rusland "gewoon" maar eventjes.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Niet dat ik me er druk om maak, maar een oorlog is echt niet een zooitje soldaten ergens heen sturen.
Kijk maar wat rusland doet, gewoon de energie voorziening slopen.
Als dat hier op grote schaal gebeurt ligt alles op zn gat. Geen stroom, geen water, geen eten, geen ziekenhuizen enz
De gemiddelde Nederlanden houdt dat geen week vol.
Dat is makkelijker dan duizenden soldaten een land laten binnen vallen.
Net als dat de Amerikanen zich bemoeiden met ons conflict zekerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:21 schreef QAnonn het volgende:
Als Nederland zich blijft bemoeien met andermans oorlogen dan komt dat conflict ook hier ja.
Nou ja, dit ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:21 schreef QAnonn het volgende:
Als Nederland zich blijft bemoeien met andermans oorlogen dan komt dat conflict ook hier ja.
Even een avondje lezen en nadenken n.a..v zoeken op google naar Chamberlain, Appeasement ,Gebroken geweertjes, Colijn en rustig slapen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef Za het volgende:
Waarom streven we niet het voorkomen van conflicten, onderhandelingen en vrede, ipv bewapening, oorlogshitserij en roepen dat werkgevers zich moeten voorbereiden op het uitlenen van hun personeel aan de krijgsmacht?
Waar dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De vijand zit niet in Moskou maar in Den Haag.
Jij wil dat de NAVO ontbindt en Nederland weer geheel op zichzelf aangewezen wordt?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:21 schreef QAnonn het volgende:
Baudet is anders vrijwel nooit in Den Haag.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De vijand zit niet in Moskou maar in Den Haag.
quote:Op donderdag 25 april 2024 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat die EU van onze Zweedse jonkvrouwe voor vrede en veiligheid in Europa had gezorgd. We moeten maar door Italianen in ons spaargeld en pensioenpotten laten graaien om te voorkomen dat Frankrijk en Duitsland elkaars jonge mannen weer gaan afslachten. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Los van de raadselachtige logica daarachter, die EU van haar is toch vooral de vrede en veiligheid aan het ondermijnen.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef Za het volgende:
Welk conflict bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net als dat de Amerikanen zich bemoeiden met ons conflict zeker
In het geval van artikel 5 vervult Nederland een belangrijke rol als doorvoerland. Dat zullen ook reacties van Rusland op komen. Je zult geen Russische soldaat op de Dam zien, maar wel andere gevolgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:22 schreef Toine51 het volgende:
"Hoe peuter ik meer geld los voor Defensie?"
Ollongren
Je kunt niet iedere situatie van ieder conflict alleen maar bekijken door de bril van chamberlain in 1939. Er zijn veel meer voorbeelden waarin zinloos miljoenen hij leven verloren doordat er niet onderhandeld werd dan andersom..quote:
Als het met dit soort slappe verhalen moet prima. Meer geld naar Defensie is op zichzelf wel een goed idee namelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:22 schreef Toine51 het volgende:
"Hoe peuter ik meer geld los voor Defensie?"
Ollongren
Dan hoeven we dus ook geen zandzakken op de Dam te leggen of de Nachtwacht te verbergen.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het geval van artikel 5 vervult Nederland een belangrijke rol als doorvoerland. Dat zullen ook reacties van Rusland op komen. Je zult geen Russische soldaat op de Dam zien, maar wel andere gevolgen.
Nee. Maar misschien wel de cyber beveiliging van de spoorwegen op orde krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan hoeven we dus ook geen zandzakken op de Dam te leggen of de Nachtwacht te verbergen.
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel de cyber beveiliging van de spoorwegen op orde krijgen.
Als westen zijn we natuurlijk al lang in oorlog.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:01 schreef grrrrg het volgende:
Als je kijkt naar wat voor sabotage-acties Rusland nu al uithaalt in Europa, dan verbaast het me dat we nog niet in oorlog zijn.
Gaat niet gebeuren. Nu niet, nooit niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Het moet ook duidelijk beleid worden dat iedereen die bewust Rusland helpt als collaborateur wordt aangemerkt en wordt vastgezet.
Ze weet niet eens hoe je een magazijn moet wisselen, sterker nog, ze wist niet eens het verschil tussen een sergeant en majoor...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:47 schreef DjVero het volgende:
Zegt ze, terwijl ze zelf nooit ook maar één kogel af zal vuren en nooit één been zal amputeren.
Daar komt de fascistische ReNew Europe aap uit de mouw.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Het moet ook duidelijk beleid worden dat iedereen die bewust Rusland helpt als collaborateur wordt aangemerkt en wordt vastgezet.
Daar is de 5e colonne al.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar komt de fascistische ReNew Europe aap uit de mouw.
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:15 schreef Halcon het volgende:
EU is uit op een conflict en Ollongron is een EU-puppet.
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:15 schreef Halcon het volgende:
EU is uit op een conflict en Ollongron is een EU-puppet.
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Over mensen die doelbewust het Poetin regime helpen om het westen te verzwakken.quote:
Nee hoor, het helpen van een vijandig regime helpen bestraffen is niet zo abnormaal.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar komt de fascistische ReNew Europe aap uit de mouw.
Over personen die bijvoorbeeld nog steeds handelen met Rusland, en/of informatie doorspelen aan het vijandig regime.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:30 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Over personen die bijvoorbeeld nog steeds handelen met Rusland, en/of informatie doorspelen aan het vijandig regime.
De Wappies op facebook/fok missen het intellect om ze vast te zetten omdat ze niet "bewust" Rusland helpen. Die zijn alleen maar pro-Rusland omdat ze anti-establishment zijn, en gaan vrijuit omdat ze minder toerekeningsvatbaar worden verklaard.
Daar wil ik nog een verschil in maken voor mensen die bewust geld aannemen om dit soort spul te verspreiden.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:30 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Over personen die bijvoorbeeld nog steeds handelen met Rusland, en/of informatie doorspelen aan het vijandig regime.
De Wappies op facebook/fok missen het intellect om ze vast te zetten omdat ze niet "bewust" Rusland helpen. Die zijn alleen maar pro-Rusland omdat ze anti-establishment zijn, en gaan vrijuit omdat ze minder toerekeningsvatbaar worden verklaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |