Dat zeiden we bij Feyenoord ook tussen 2006 en 2011.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
Ik denk dat deze spelers er echt zo weinig van kunnen. Het is dat Ajax nog wat individuele klasse voorin had (en Taylor die niet zo slecht is als gezegd wordt) anders waren ze ergens onderaan geëindigd.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
Apotheosequote:Op woensdag 24 april 2024 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nog lang niet voorbij![]()
Playoffs genot
Of met een zeer beperkte trainerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Dat die Akpom telkens de voorkeur krijgt boven een Rijkhoff lijkt me ook alleen maar met een mogelijke transfer te maken te hebben
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien zit er nog een puntje in.
Die zou ik zeker nog niet afschrijven.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef Wotte het volgende:
Gaaei is wellicht een ruwe diamant. Zeg ik, en ik, heb meermaals bewezen er daadwerkelijk kijk op te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |