Ze moeten gewoon werken voor hun geld. Lamme kloten.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al die jongens zijn mentaal gebroken. Hartverscheurend.
Zo werd André Bahia ook ooit een held in de Kuipquote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaaie doet tenminste zijn best.
Is niet heel goed, maar wel zijn best..
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt miljoenen sessies nodig om dit te herstellen.
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
This aged badlyquote:Op woensdag 24 april 2024 22:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel wat.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er iets is wat 2023/24 heeft bewezen, is het dat gespendeerde zakken met geld niets zeggen lieverd.
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel wat.
Dat Ajax op tamelijk bizarre wijze miljoenen heeft verdampt aan rotzooi is weer iets anders, maar uiteindelijk heb je geld nodig om hier weer uit te komen.
Wel eredivisie?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
11 nieuwe spelers, een nieuwe coach en 150m, dan ben je een heel eindquote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze spelers er niets van kunnen. Met een aantal gerichte versterkingen en een goede trainer is het gewoon weer top-3.
Mee eens. In elk geval moet die ondergrens omhoog kunnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |