Houd wel van die hele stijl en dat uiterlijk, maar mentaal is het gewoon een druk en raar tienermeisje.quote:
En niet op de motor naar werk komen, of op wintersport. Waar ligt de grens inderdaad...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.
Straks mag ik zeker ook geen alcohol meer drinken van de werkgever
Overigens hebben wij wel vrijwillige leefstijlinterventies voor personeel in onze meerjarenplannen staan.
Die stijl en dat gedrag gaat toch altijd hand in hand.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Houd wel van die hele stijl en dat uiterlijk, maar mentaal is het gewoon een druk en raar tienermeisje.
Alcohol is enorm slecht voor jequote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.
Straks mag ik zeker ook geen alcohol meer drinken van de werkgever
Overigens hebben wij wel vrijwillige leefstijlinterventies voor personeel in onze meerjarenplannen staan.
Hij wil gewoon een gezellige Brabantse!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil na het werk in 10 minuten langsgaan
En ook geen geestelijke problemen. Depressieve mensen zijn ook niet goedkoop! Moet je straks eerst een intake bij de psycholoog doen en even langs de mindfullness coach (die we ook echt in dienst hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En niet op de motor naar werk komen, of op wintersport. Waar ligt de grens inderdaad...
En later die avond een ander kistje openen boh boh.quote:
Ja zo blijf je bezig inderdaad. Mindfulness wel eens geprobeerd, echt niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ook geen geestelijke problemen. Depressieve mensen zijn ook niet goedkoop! Moet je straks eerst een intake bij de psycholoog doen en even langs de mindfullness coach (die we ook echt in dienst hebben)
Lukt ook na kwart over 8quote:
Vertel ons meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |