Wij hadden in het vorige huis een raam met tig standen. Ik kreeg het niet voor elkaar, mijn echtgenoot wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef YoopY het volgende:
Is het mogelijk een raam op de kantel stand minder ver open te zetten?
Standaard staat het raam in deze stand zo'n tien centimeter open aan de bovenkant. Op zich geen probleem, lekker doorluchten zo.
Echter op sommige dagen met veel wind/regen is dat eigenlijk net een tandje teveel.
Zijn er opties om het raam minder ver te openen?
Tips & tricks?
Wat voor raam heb je?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef YoopY het volgende:
Standaard staat het raam in deze stand zo'n tien centimeter open aan de bovenkant. Op zich geen probleem, lekker doorluchten zo.
Echter op sommige dagen met veel wind/regen is dat eigenlijk net een tandje teveel.
Tips & tricks?
Bij mijn ramen zijn er drie standen:quote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef YoopY het volgende:
Tips & tricks?
Als ik 'mijn' kiepraamhendel tussen die twee posities zou zetten, dan dreigt mijn raam eruit te vallen (blijft op het kantel/kiep-scharnier onderaan hangen)quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef simonblue het volgende:
[..]
Bij mijn ramen zijn er drie standen:
- Hendel naar de zijkant: raam kan zijdelings opengedaan worden
- Hendel helemaal naar boven: raam kan kantelen, met bovenaan ca 10 cm ruimte
- Hendel tussen deze twee posities in (dius ca 45 graden van boven): raam wordt op een kiertje gekanteld.
Wat? Yesss!!quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef simonblue het volgende:
[..]
- Hendel tussen deze twee posities in (dius ca 45 graden van boven): raam wordt op een kiertje gekanteld.
Dit! Daar kwam ik vorig jaar ook achter bij die van ons. Er is ons verteld dat dat de 'winterstand' is.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef simonblue het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |