ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daar verheug ik me op. Al vind ik de inzending van NL drie keer niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig
overigens leuke ESF reunie foto in de Vara GidsSmaken mogen verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meerderheid is het met mij oneens![]()
Goed, mag niet klagen. Hou jij jezelf een beetje in de gaten? Want ik lees her en der je struggles met de toestand van je moeder. Op tijd hulp vragen hoor.quote:
De eerste keer luisteren vond ik het niks. Daarna vond ik het grappig. Denk niet dat we met dit nummer gaan winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daar verheug ik me op. Al vind ik de inzending van NL drie keer niks
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed, mag niet klagen. Hou jij jezelf een beetje in de gaten? Want ik lees her en der je struggles met de toestand van je moeder. Op tijd hulp vragen hoor.
Winnen hiermee zou wel heel raar zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De eerste keer luisteren vond ik het niks. Daarna bet grappig. Denk niet dat we met dit nummer gaan winnen.
We hebben al eens verloren van een bebaarde man in een jurk. Waylon en Ilse hadden moeten winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Winnen hiermee zou wel heel raar zijn
Dat nummer van de bebaarde man vind ik echt prachtig. Die slaat zo op mij. Draai hen regelmatig. Rise like a phoenixquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben al eens verloren van een bebaarde man in een jurk. Waylon en Ilse hadden moeten winnen.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat nummer van de bebaarde man vind ik echt prachtig. Die slaat zo op mij. Draai hen regelmatig. Rise like a phoenix
Waylon en Ilse zal ik mijn mening niet over uiten. Smaak mogen verschillen
12 mei om 00.12 hoor ik wel wie er heeft gewonnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:47 schreef Firuze60 het volgende:
Geen zin om voorstukjes te bekijken van het ESF, maar ga er 9 mei wel voor zitten.
Het heeft zeker iets. Alleen duurt het zo lang.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
we zijn allemaal zo enthousiast
Stiekem vind ik het wel leuk
Ja ik ga dan lekker handwerken of gamenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het heeft zeker iets. Alleen duurt het zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |