Goedemorgenquote:Op woensdag 24 april 2024 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Hey Praadje jij ook een fijne dagquote:Op maandag 29 april 2024 06:48 schreef praadje het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nog meer mensen die de radar-uitzending aan t kijken zijn/hebben gekeken?
Nope. De moeite waard?quote:Op maandag 29 april 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nog meer mensen die de radar-uitzending aan t kijken zijn/hebben gekeken?
ik ken genoeg mensen die paracetamol nodig hebben na hun ervaring met HEM inderdaad.quote:
Uiteindelijk zal het recht zegevieren, maar het kan wel voor vel hoofdpijn zorgen iddquote:Op maandag 29 april 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die paracetamol nodig hebben na hun ervaring met HEM inderdaad.
Begreep ergens vanmiddag van het nieuws dat ze eindelijk een oplossing hebben voor die hoofdpijndossiers?
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, wat een verhalen. Vooral voor die dochters vond ik het sneu.
ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daar verheug ik me op. Al vind ik de inzending van NL drie keer niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig
overigens leuke ESF reunie foto in de Vara GidsSmaken mogen verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meerderheid is het met mij oneens![]()
Goed, mag niet klagen. Hou jij jezelf een beetje in de gaten? Want ik lees her en der je struggles met de toestand van je moeder. Op tijd hulp vragen hoor.quote:
De eerste keer luisteren vond ik het niks. Daarna vond ik het grappig. Denk niet dat we met dit nummer gaan winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daar verheug ik me op. Al vind ik de inzending van NL drie keer niks
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed, mag niet klagen. Hou jij jezelf een beetje in de gaten? Want ik lees her en der je struggles met de toestand van je moeder. Op tijd hulp vragen hoor.
Winnen hiermee zou wel heel raar zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De eerste keer luisteren vond ik het niks. Daarna bet grappig. Denk niet dat we met dit nummer gaan winnen.
We hebben al eens verloren van een bebaarde man in een jurk. Waylon en Ilse hadden moeten winnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Winnen hiermee zou wel heel raar zijn
Dat nummer van de bebaarde man vind ik echt prachtig. Die slaat zo op mij. Draai hen regelmatig. Rise like a phoenixquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben al eens verloren van een bebaarde man in een jurk. Waylon en Ilse hadden moeten winnen.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat nummer van de bebaarde man vind ik echt prachtig. Die slaat zo op mij. Draai hen regelmatig. Rise like a phoenix
Waylon en Ilse zal ik mijn mening niet over uiten. Smaak mogen verschillen
12 mei om 00.12 hoor ik wel wie er heeft gewonnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:47 schreef Firuze60 het volgende:
Geen zin om voorstukjes te bekijken van het ESF, maar ga er 9 mei wel voor zitten.
Het heeft zeker iets. Alleen duurt het zo lang.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
we zijn allemaal zo enthousiast
Stiekem vind ik het wel leuk
Ja ik ga dan lekker handwerken of gamenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het heeft zeker iets. Alleen duurt het zo lang.
Iew!!! Kan die kop niet meer zien, gun hem geen blik/klik (is kijkcijfer hoger maken) waardig met zijn uitzuigerij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk therapie en dan weekend
Toch maar Gilles kijken vanavond
Je kunt altijd nog om 20.00 uur gaan kijken. Ik iig NIET, heb nog steeds de pest in dat mijn zoon op 4 mei geboren is en zijn vader de vlag halfstok op stak, het was voor mij een feestdag en herinneren aan die verschrikkelijke 40-45 waren er 364 dagen genoeg over.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond helaas geen televisie voor mij![]()
Want niks op
Verder een rustig chilldagje
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 mei 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo stom, maar met dat programma zit ik in mijn eentje te lachenHet is leuk en grappig
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin ze beweerden dat mensen in hun eentje niet hardop lachen. Klopt zo niet voor mij! Ik lach regelmatig in mijn eentje hardop en daar ben ik blij omquote:Op zondag 5 mei 2024 16:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook hoorDit programma is echt geweldig
quote:Op zondag 5 mei 2024 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik even hier vertellen hoe een grote lieverd onze @:praadje is?
Voor iedereen een vriendelijk woord en altijd aanwezig met raad en daad. Topper is het.
Ohhh wat liefquote:Op zondag 5 mei 2024 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik even hier vertellen hoe een grote lieverd onze @:praadje is?
Voor iedereen een vriendelijk woord en altijd aanwezig met raad en daad. Topper is het.
Ik doe met je meequote:Op maandag 6 mei 2024 20:00 schreef potjecreme het volgende:
20.30: Hunted into the wild vips NPO1. Kijken of de broers worden gepakt vandaag.
Graag gedaan lieverdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
21.00 Songfestival
Dankje jij ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef praadje het volgende:
Tong heeft een Fok vakantiequote:Op woensdag 8 mei 2024 03:59 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is Tong80? Ligt ie in een ziekenhuis zonder telefoon? Hij heeft zo'n gewoonte met elke ochtend goedemorgen zeggen hier dat het mij opvalt na een dag of wat niet.
Poeh... veel plezierquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:13 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk hebben de festival mensen genoeg zakdoekjes in huis
Oh,was vergeten dat Edsilia Rombley erin zit en dat ze de hele tijd gilt. Deze sla ik over.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens een kans geven
Haha, ik kijk ook altijd of de deelnemers me aanspreken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh,was vergeten dat Edsilia Rombley erin zit en dat ze de hele tijd gilt. Deze sla ik over.
De voorstukjes gaven me in dit geval al kromme tenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik kijk ook altijd of de deelnemers me aanspreken.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De voorstukjes gaven me in dit geval al kromme tenen.
Nog nooit van die persoon gehoordquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh,was vergeten dat Edsilia Rombley erin zit en dat ze de hele tijd gilt. Deze sla ik over.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog nooit van die persoon gehoord
Hopelijk gaat het vannacht beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Het Jachtseizoen is idd leuk. Slapeloze nacht, dus lekker bingen
20.18: Kiespijn NPO3quote:Op zondag 12 mei 2024 06:45 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van zondag:
[b]
Diversen[/b]:
20.30; Code van Coppens SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/code-van-coppens
20.57: Project Rembrandt NPO1 https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/project-rembrandt
21.05: Rooijakkers over de vloer RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/rooijakkers-over-de-vloer
21.55: Even tot hier NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/even-tot-hier
Docu/Reportage/Informatief;
22.54: Tot het einde NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/tot-het-einde
Actueel;
21.35: Nieuwsuur NPO2
21.35: Renze op zondag RTL4
21.35: De Oranjezondag SBS6
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
Typefouten onder voorbehoud
Dankjewel voor de aanvullingquote:Op zondag 12 mei 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
20.18: Kiespijn NPO3
https://www.tvgids.nl/amusement/kiespijn-de-europese-verkiezingen
Zeker! Gaat het weer een beetje met jouquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dank je wel @:praadje
Ik en denk wij waarderen het enorm dat je dit elke dag maar doet!
Lief dat je het vraagtquote:
Graag gedaan lieverdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dank je wel @:praadje
Ik en denk wij waarderen het enorm dat je dit elke dag maar doet!
Hoe lang duurt het blok nog?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk echt elke avond trouw Het Blok en daarna De Slechtste Chauffeur
Een maand denk ik ongeveerquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Hoe lang duurt het blok nog?
Ik dacht dat je het ergens streamde maar het is op Net5 dus. Zal hem voortaan in de lijst zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk echt elke avond trouw Het Blok en daarna De Slechtste Chauffeur
Ik ga me steeds meer ergeren aan die Derksen. Dan zegt hij iets en dan triomfantelijk rondkijken of iedereen wel lacht. En die Gijp die zich iedere avond half klem zuipt. Bah.quote:
Morgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:28 schreef praadje het volgende:
Maak er een mooie donderdag van
Snap ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga me steeds meer ergeren aan die Derksen. Dan zegt hij iets en dan triomfantelijk rondkijken of iedereen wel lacht. En die Gijp die zich iedere avond half klem zuipt. Bah.
Ik laat het steeds vaker links liggen.
Dat heb ik ook ontdekt op YouTube, kijk nu letterlijk elk programma van StukTVquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef potjecreme het volgende:
Jachtseizoen lijkt mij vandaag wel leuk.
Ik had het ook laat ontdekt. Kan je lekker veel binge watchen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ontdekt op YouTube, kijk nu letterlijk elk programma van StukTV![]()
Dat is precies wat ik doe! Haakwerkje erbijquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had het ook laat ontdekt. Kan je lekker veel binge watchen.
Veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal
Straks gezellig naar mijn mams
Spannend maar wel goed dat je hulp aanvaardt. Je hoeft het niet altijd helemaal alleen te doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Het Blok, Au Pairs, Zeeman!
En straks komt voor het eerst de vrouw van de help-met-op-orde-krijgen-van-mijn-huis-dame. Spanned!
Het gaat helemaal goed komen met de hulp van die vrouw, volste vertrouwen in haar en zij heeft volste vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Spannend maar wel goed dat je hulp aanvaardt. Je hoeft het niet altijd helemaal alleen te doen.![]()
Au pairs heb ik ook weer zin in.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met de hulp van die vrouw, volste vertrouwen in haar en zij heeft volste vertrouwen in mij
Graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
GOedemorgen!
Dank je wel @:praadje
Hier Het Blok en Augurkenkoning. Lekker leuke televisie om mee te ontspannen.
Zeker!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een avond met drie leuke programma's
Hou je haaks heyquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een dag, ben zelfs te moe om een tosti te bakken... Buh
Dank je welquote:
Fijn dat vandaag een prima dagje was. Ik heb laatst bij het herinrichten van mijn appartement heel heel veel weggedaan. Zo heerlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Gisteren was een heel zware dag. Een gesprek waarvan ik dacht dat het snel en simpel zou zijn werd een tranentrekker
Vandaag was een prima dagje. Niet echt veel kunnen doen, maar soit. Morgen weer een dag
Wel deze week lekker bezig geweest met ontspullen
Oh vanmiddag zat ik te puzzelen en stond het op de achtergrond aan. Ik vond het vreselijk, de grote Caroline Tensen show.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Oceaan ga ik ook volgen! Morgen mee starten klinkt erg leuk
Ja! Kan ik me voorstellen... het is wel lastig, van "straks krijg ik spijt ", maar al die spullen geven ook chaosquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat vandaag een prima dagje was. Ik heb laatst bij het herinrichten van mijn appartement heel heel veel weggedaan. Zo heerlijk.
Lijkt me wel leuk op de achtergrond. Bn'ers zitten tegenwoordig overal. Maar gewoon een beetje luisteren en zoquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh vanmiddag zat ik te puzzelen en stond het op de achtergrond aan. Ik vond het vreselijk, de grote Caroline Tensen show.
Ik kijk zoiezo nog maar heel zelden programma's met bekende Nederlanders.
Ja het is klaar en prachtig geworden. Alles weer nieuw en geverfd en behangen. Nieuwe meubels, tapijten en gordijnen. Ben er zo blij mee. Er zo naar toe gewerkt en geleefdquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Kan ik me voorstellen... het is wel lastig, van "straks krijg ik spijt ", maar al die spullen geven ook chaos
Ben je inmiddels klaar? Alle meubels e.d. erin?
Oeh boeken weggooien! Dat is pijnlijk. Alleen op den duur is genoeg genoeg. Ik koop alleen nog maar op de Deventer boekenmarkt papieren boeken en verder de ereader.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja het is klaar en prachtig geworden. Alles weer nieuw en geverfd en behangen. Nieuwe meubels, tapijten en gordijnen. Ben er zo blij mee. Er zo naar toe gewerkt en geleefd
Het leek mij ook moeilijk, afstand nemen van mijn meer dan honderd boeken en mijn boekenkast, mijn honderden cd's. Maar eenmaal bezig ging het vanzelf. Mijn mooiste boeken en cd's heb ik wel gehouden.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh boeken weggooien! Dat is pijnlijk. Alleen op den duur is genoeg genoeg. Ik koop alleen nog maar op de Deventer boekenmarkt papieren boeken en verder de ereader.
En CD's heb ik weggegeven.
Snap wel dat het weggooien lastig was maar zoveel lucht kan geven
Goed bezig geweest dus![]()
En zo blij voor je dat je je plekje helemaal mooi gemaakt hebtDat verdien jij
Fijn dat je weer een betere dag hebt. Geniet ervanquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Eindelijk weer eens een iets betere dag
Vanavond weer veel leuke televisie. Augurkenkoning het leukste, dat oceaanprogramma moet ik nog terugkijken en natuurlijk het blok
En de Olympische Spelen dit jaar. Lekker in onze eigen tijdzone.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Leuk voor veel mensen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En de Olympische Spelen dit jaar. Lekker in onze eigen tijdzone.
Dank je welquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat je weer een betere dag hebt. Geniet ervan
Ik volg maar een paar sporten en dan vaak alleen maar de halve en de finale.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oh! Ik moet echt beter op de hoogte blijven (anderzijds zijn het dingen die me echt niet kunnen boeien
)
maar veel plezier voor alle kijken
Begrijp ik ja!quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik volg maar een paar sporten en dan vaak alleen maar de halve en de finale.
Oh apotheken en artsen... die lijken zo vaak niet goed samen te werkenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:11 schreef Ole het volgende:
grrrrr zoveelste keer recept niet goed doorgegeven door arts. Adem in....
.
Vanmorgen voor het eerst sinds een jaar of 20 naar kerk geweest. Was prachtig. Corpus Christie vandaag. Prachtige kerk met orgel en fantastisch koor ook!
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:11 schreef Ole het volgende:
.
Vanmorgen voor het eerst sinds een jaar of 20 naar kerk geweest. Was prachtig. Corpus Christie vandaag. Prachtige kerk met orgel en fantastisch koor ook!
sinds ik die 2 euro uit het zakje gehaald heb, mag ik daar ook al niet meer komenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:11 schreef Ole het volgende:
.
Ik heb dat als kindje echt gedaan....'Hoeveel heb jij mamma?'quote:Op zondag 2 juni 2024 17:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sinds ik die 2 euro uit het zakje gehaald heb, mag ik daar ook al niet meer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |