abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2024 @ 00:49:16 #1
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213308554
quote:
Wilders wil aangifte doen tegen Timmermans: ‘Levensgevaarlijke linkse ophitserij’

PVV-leider Geert Wilders zegt aangifte te gaan doen tegen Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA. Hij doet dat naar aanleiding van de speech die Timmermans gaf op het congres van de linkse combinatie.

Daarin keerde de voorman van GroenLinks-PvdA zich tegen de radicaal-rechtse PVV. Hij zei ,,wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt”. In de tekst die vooraf was gedeeld met journalisten staat ,,niet nalaten”.

Wilders ziet daar een bedreiging in. ,,Niets nalaten? Niets? Dus ook geen geweld? Ik ga aangifte doen”, schrijft hij op X. In een andere tweet spreekt hij van ,,levensgevaarlijke linkse ophitserij” en roept mensen op om ook aangifte te doen tegen Timmermans.

Wilders praat met VVD, NSC en BBB over de vorming van een kabinet. Hij reageert voornamelijk via X op gebeurtenissen. Dat heeft eerder in de formatie al tot problemen geleid en tot oproepen tot terughoudendheid.

Timmermans haalde in zijn toespraak op het congres in Apeldoorn ook uit naar de ,,permanente ‘twitter-incontinentie’” van de PVV-leider.

https://www.ad.nl/politie(...)ophitserij~ab4e2d56/
twitter

poll
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213308565
Aangifte doen omwille van kwetsjankwoordjes is kennelijk normaal tegenwoordig.

twitter
pi_213308579
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 00:54 schreef Cilantro het volgende:

[ x ]
Zwarte mensen kunnen ook Fries zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2024 01:02:45 ]
pi_213308934
quote:

[ x ]
Ook al geen aangifte waard.
pi_213308939
BREAKING!!!!!
quote:
Timmermans slaat terug naar Wilders: 'Wát een flauwekul!'
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213309058
Maar heeft Wilders nu al aangifte gedaan het is nu al woensdag hij heeft maandag en dinsdag al de tijd gehad om even bij de politie langs te gaan. Of is het weer niets meer geweest als typisch hol rechtse fophef waar sommige met blote voeten intrappen. Alles om maar van het totaal falen van een formatie af te leiden.
pi_213309283
quote:

[ x ]
Is het erg als iemand aangifte doet, nee niet specifiek. Zou het triest zijn wanneer Johan Derksen aangifte zou doen omdat iemand hem beledigd? Ja dat zou ik triest vinden. Is het triest dat iemand als Wilders die altijd uitdeelt aangifte doet? Ja.

Bonus. Moet een partij als NSC die altijd de mond vol heeft over goed bestuur, goed besturen?
pi_213309434
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213309483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 08:00 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Is het erg als iemand aangifte doet, nee niet specifiek. Zou het triest zijn wanneer Johan Derksen aangifte zou doen omdat iemand hem beledigd? Ja dat zou ik triest vinden. Is het triest dat iemand als Wilders die altijd uitdeelt aangifte doet? Ja.

Bonus. Moet een partij als NSC die altijd de mond vol heeft over goed bestuur, goed besturen?
die logica speelt van links tot rechts; maar niet bij populisten. Die weten dat ze onderandere burgers achter zich hebben staan die op het niveau autonoom zitten, of dat nog 'net' niet zijn. Figuren als Wilders en Baudet weten net als Trump dat ze niet worden afgerekend op klein foutje of zelfs een gigantische blunder, zolang de vuisten de lucht in kunnen is het altijd prima.
  woensdag 24 april 2024 @ 10:30:08 #10
3542 Gia
User under construction
pi_213310624
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:12 schreef potjecreme het volgende:
Eigenlijk weten er we allemaal dat Wilders sowieso wel iets uit dat congres had gevonden om mee te slaan. En dat naast het sterfbed van zijn moeder.
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?

Sorry, die snap ik effe niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat het Wilders allemaal wat teveel wordt. De beste man ziet er ook verschrikkelijk ongezond uit. Een van z'n ogen zat gisteren bijna dicht, heel apart.

En blijkbaar is hij dusdanig emotioneel instabiel dat hij overal spoken ziet en hij bij het eerste zuchtje tegenwind begint te tieren op Twitter.

Je moet er toch niet aan denken dat zo'n labiel figuur premier wordt?
Zijn moeder is net overleden. Mag die man verdriet hebben? Kom op, zeg!!
pi_213310664
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?

[..]
Zeker, maar zat hij niet over te Twitteren.

Geert Wilders wil de leider van de grootste oppositiepartij achter tralies hebben.
Maar Frans Timmermans mag zich daartegen niet verweren, want de moeder van Geert Wilders is overleden?
Kom op zeg!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2024 10:37:29 ]
pi_213310665
quote:

Oh, je denkt werkelijk dat ik doel op deze ene uitbarsting van afgelopen weekend?

Wilders' hele oeuvre bestaat uit gescheld, getier en bizarre uitbarstingen. Heel even leek het erop dat hij z'n toon zou matigen en een beetje normaal ging doen. Dat mag immers worden verwacht van een aspirant-premier die een coalitie hoopt te leiden.

Maar de laatste anderhalve maand zien we dat het temperament van Wilders zich niet laat temmen. Die man is pijnlijk ongeschikt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 24 april 2024 @ 10:43:42 #13
3542 Gia
User under construction
pi_213310763
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:34 schreef grrrrg het volgende:

Zeker, maar zat hij niet over te Twitteren.

Geert Wilders wil de leider van de grootste oppositiepartij achter tralies hebben.
Maar Frans Timmermans mag zich daartegen niet verweren, want de moeder van Geert Wilders is overleden?
Kom op zeg!
Hoe je dat uit mijn reactie leest, is mij een raadsel.

Frans mag zich heul wel verdedigen! En Wilders wil hem helemaal niet achter de tralies hebben, hooguit een juridische tik op de vingers dat een dergelijke opmerking niet kan. Geert Wilders heeft ook een tik op de vingers gehad met die minder minder dat gaan we regelen-uitspraak. En wat dat heeft gekost!!!
pi_213310765
quote:

[..]
Dat lijkt me wel ja. Timmermans heeft immers niks te maken met de moeder van Wilders.
Verder ben je nogal [x] ongeschikt als premier als je bij een beetje tegenslag in de privesfeer al helemaal ontploft tegen jan en alleman.

quote:
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar je frustraties dan maar botvieren op iemand anders is nogal not done. Zeker als je jezelf als de door god gezonden nieuwe premier van Nederland beschouwt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 april 2024 @ 10:44:57 #15
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213310770
quote:
Haha die ketting
  woensdag 24 april 2024 @ 10:45:38 #16
3542 Gia
User under construction
pi_213310781
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Oh, je denkt werkelijk dat ik doel op deze ene uitbarsting van afgelopen weekend?

Wilders' hele oeuvre bestaat uit gescheld, getier en bizarre uitbarstingen. Heel even leek het erop dat hij z'n toon zou matigen en een beetje normaal ging doen. Dat mag immers worden verwacht van een aspirant-premier die een coalitie hoopt te leiden.

Maar de laatste anderhalve maand zien we dat het temperament van Wilders zich niet laat temmen. Die man is pijnlijk ongeschikt.
Ik reageer op jouw opmerking over het feit dat Geert Wilders er gisteren slecht uitzag. Nergens anders op.
pi_213310785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:43 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe je dat uit mijn reactie leest, is mij een raadsel.

Frans mag zich heul wel verdedigen! En Wilders wil hem helemaal niet achter de tralies hebben, hooguit een juridische tik op de vingers dat een dergelijke opmerking niet kan. Geert Wilders heeft ook een tik op de vingers gehad met die minder minder dat gaan we regelen-uitspraak. En wat dat heeft gekost!!!
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.
pi_213310808
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel ja. Timmermans heeft immers niks te maken met de moeder van Wilders.
Verder ben je nogal [x] ongeschikt als premier als je bij een beetje tegenslag in de privesfeer al helemaal ontploft tegen jan en alleman.
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de moeder van Mark Rutte overleed. Mark Rutte bleef er een stuk rustiger onder
  woensdag 24 april 2024 @ 10:49:44 #19
3542 Gia
User under construction
pi_213310829
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar je frustraties dan maar botvieren op iemand anders is nogal not done. Zeker als je jezelf als de door god gezonden nieuwe premier van Nederland beschouwt.
En het kan niet zo zijn dat als zijn moeder niet op sterven had gelegen, maar kerngezond was, dat hij dan hetzelfde gereageerd had op de opmerking van Timmermans? Wilders doet dat anders nooit, alleen nu, omdat hij gefrustreerd was vanwege zijn moeder?

Weet je, ik vind het eigenlijk heel zielig dat mensen het overlijden van iemands moeder er bij halen om iemand de grond in te trappen. Maar goed, links is nu eenmaal gevoelloos, dat blijkt maar weer.
pi_213310843
quote:
Is dit echt getweet door Geert Wilders?
Ik weet wel deze van hem:
twitter

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2024 10:51:28 ]
pi_213310847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:45 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik reageer op jouw opmerking over het feit dat Geert Wilders er gisteren slecht uitzag. Nergens anders op.
Hij ziet er al veel langer ongezond uit.
  woensdag 24 april 2024 @ 10:52:42 #22
3542 Gia
User under construction
pi_213310865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.
Klopt, maar kan er wel in resulteren. Zie Geert Wilders. Meer dan een 'foei' heeft hij eigenlijk niet gehad. En dat heeft 6 jaar geduurd!
pi_213310875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik kan me nog herinneren dat de moeder van Mark Rutte overleed. Mark Rutte bleef er een stuk rustiger onder
Rutte is dan ook geen emotioneel instabiele driftkikker.

En ja, ik snap dat het iets met je doet als je al bijna 20 jaar permanent wordt beveiligd. Het is goddomme verschrikkelijk dat dat nodig is. Maar hoewel dat een verzachtende omstandigheid is, betekent dat niet dat het wenselijk is dat zo'n labiel persoon premier wordt.
pi_213310876
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:49 schreef Gia het volgende:

[..]
En het kan niet zo zijn dat als zijn moeder niet op sterven had gelegen, maar kerngezond was, dat hij dan hetzelfde gereageerd had op de opmerking van Timmermans? Wilders doet dat anders nooit, alleen nu, omdat hij gefrustreerd was vanwege zijn moeder?

Weet je, ik vind het eigenlijk heel zielig dat mensen het overlijden van iemands moeder er bij halen om iemand de grond in te trappen. Maar goed, links is nu eenmaal gevoelloos, dat blijkt maar weer.
Nogmaals, Geert Wilders blijft maar Twitteren en doet belachelijke aangiftes om de oppositie de mond te snoeren en daar mag niet op gereageerd worden?
pi_213310889
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, maar kan er wel in resulteren. Zie Geert Wilders. Meer dan een 'foei' heeft hij eigenlijk niet gehad. En dat heeft 6 jaar geduurd!
Dat is niet waar. Geert Wilders heeft bijvoorbeeld een strafblad nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')