quote:Wilders wil aangifte doen tegen Timmermans: ‘Levensgevaarlijke linkse ophitserij’
PVV-leider Geert Wilders zegt aangifte te gaan doen tegen Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA. Hij doet dat naar aanleiding van de speech die Timmermans gaf op het congres van de linkse combinatie.
Daarin keerde de voorman van GroenLinks-PvdA zich tegen de radicaal-rechtse PVV. Hij zei ,,wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt”. In de tekst die vooraf was gedeeld met journalisten staat ,,niet nalaten”.
Wilders ziet daar een bedreiging in. ,,Niets nalaten? Niets? Dus ook geen geweld? Ik ga aangifte doen”, schrijft hij op X. In een andere tweet spreekt hij van ,,levensgevaarlijke linkse ophitserij” en roept mensen op om ook aangifte te doen tegen Timmermans.
Wilders praat met VVD, NSC en BBB over de vorming van een kabinet. Hij reageert voornamelijk via X op gebeurtenissen. Dat heeft eerder in de formatie al tot problemen geleid en tot oproepen tot terughoudendheid.
Timmermans haalde in zijn toespraak op het congres in Apeldoorn ook uit naar de ,,permanente ‘twitter-incontinentie’” van de PVV-leider.
https://www.ad.nl/politie(...)ophitserij~ab4e2d56/
Zwarte mensen kunnen ook Fries zijnquote:Op woensdag 24 april 2024 00:54 schreef Cilantro het volgende:
Aangifte doen omwille van kwetsjankwoordjes is kennelijk normaal tegenwoordig.
[ x ]
Ook al geen aangifte waard.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
quote:Timmermans slaat terug naar Wilders: 'Wát een flauwekul!'
Is het erg als iemand aangifte doet, nee niet specifiek. Zou het triest zijn wanneer Johan Derksen aangifte zou doen omdat iemand hem beledigd? Ja dat zou ik triest vinden. Is het triest dat iemand als Wilders die altijd uitdeelt aangifte doet? Ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:54 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
die logica speelt van links tot rechts; maar niet bij populisten. Die weten dat ze onderandere burgers achter zich hebben staan die op het niveau autonoom zitten, of dat nog 'net' niet zijn. Figuren als Wilders en Baudet weten net als Trump dat ze niet worden afgerekend op klein foutje of zelfs een gigantische blunder, zolang de vuisten de lucht in kunnen is het altijd prima.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het erg als iemand aangifte doet, nee niet specifiek. Zou het triest zijn wanneer Johan Derksen aangifte zou doen omdat iemand hem beledigd? Ja dat zou ik triest vinden. Is het triest dat iemand als Wilders die altijd uitdeelt aangifte doet? Ja.
Bonus. Moet een partij als NSC die altijd de mond vol heeft over goed bestuur, goed besturen?
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:12 schreef potjecreme het volgende:
Eigenlijk weten er we allemaal dat Wilders sowieso wel iets uit dat congres had gevonden om mee te slaan. En dat naast het sterfbed van zijn moeder.
Zijn moeder is net overleden. Mag die man verdriet hebben? Kom op, zeg!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat het Wilders allemaal wat teveel wordt. De beste man ziet er ook verschrikkelijk ongezond uit. Een van z'n ogen zat gisteren bijna dicht, heel apart.
En blijkbaar is hij dusdanig emotioneel instabiel dat hij overal spoken ziet en hij bij het eerste zuchtje tegenwind begint te tieren op Twitter.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n labiel figuur premier wordt?
Zeker, maar zat hij niet over te Twitteren.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?
Sorry, die snap ik effe niet.
[..]
Zijn moeder is net overleden. Mag die man verdriet hebben? Kom op, zeg!!
Oh, je denkt werkelijk dat ik doel op deze ene uitbarsting van afgelopen weekend?quote:Op woensdag 24 april 2024 10:30 schreef Gia het volgende:
Hoe je dat uit mijn reactie leest, is mij een raadsel.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:34 schreef grrrrg het volgende:
Zeker, maar zat hij niet over te Twitteren.
Geert Wilders wil de leider van de grootste oppositiepartij achter tralies hebben.
Maar Frans Timmermans mag zich daartegen niet verweren, want de moeder van Geert Wilders is overleden?
Kom op zeg!
Dat lijkt me wel ja. Timmermans heeft immers niks te maken met de moeder van Wilders.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?
Tuurlijk mag dat. Maar je frustraties dan maar botvieren op iemand anders is nogal not done. Zeker als je jezelf als de door god gezonden nieuwe premier van Nederland beschouwt.quote:Sorry, die snap ik effe niet.
[..]
Ik reageer op jouw opmerking over het feit dat Geert Wilders er gisteren slecht uitzag. Nergens anders op.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je denkt werkelijk dat ik doel op deze ene uitbarsting van afgelopen weekend?
Wilders' hele oeuvre bestaat uit gescheld, getier en bizarre uitbarstingen. Heel even leek het erop dat hij z'n toon zou matigen en een beetje normaal ging doen. Dat mag immers worden verwacht van een aspirant-premier die een coalitie hoopt te leiden.
Maar de laatste anderhalve maand zien we dat het temperament van Wilders zich niet laat temmen. Die man is pijnlijk ongeschikt.
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe je dat uit mijn reactie leest, is mij een raadsel.
Frans mag zich heul wel verdedigen! En Wilders wil hem helemaal niet achter de tralies hebben, hooguit een juridische tik op de vingers dat een dergelijke opmerking niet kan. Geert Wilders heeft ook een tik op de vingers gehad met die minder minder dat gaan we regelen-uitspraak. En wat dat heeft gekost!!!
Ik kan me nog herinneren dat de moeder van Mark Rutte overleed. Mark Rutte bleef er een stuk rustiger onderquote:Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Timmermans heeft immers niks te maken met de moeder van Wilders.
Verder ben je nogal [x] ongeschikt als premier als je bij een beetje tegenslag in de privesfeer al helemaal ontploft tegen jan en alleman.
[..]
En het kan niet zo zijn dat als zijn moeder niet op sterven had gelegen, maar kerngezond was, dat hij dan hetzelfde gereageerd had op de opmerking van Timmermans? Wilders doet dat anders nooit, alleen nu, omdat hij gefrustreerd was vanwege zijn moeder?quote:Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Timmermans heeft immers niks te maken met de moeder van Wilders.
Verder ben je nogal [x] ongeschikt als premier als je bij een beetje tegenslag in de privesfeer al helemaal ontploft tegen jan en alleman.
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar je frustraties dan maar botvieren op iemand anders is nogal not done. Zeker als je jezelf als de door god gezonden nieuwe premier van Nederland beschouwt.
Is dit echt getweet door Geert Wilders?quote:
Hij ziet er al veel langer ongezond uit.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw opmerking over het feit dat Geert Wilders er gisteren slecht uitzag. Nergens anders op.
Klopt, maar kan er wel in resulteren. Zie Geert Wilders. Meer dan een 'foei' heeft hij eigenlijk niet gehad. En dat heeft 6 jaar geduurd!quote:Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.
Rutte is dan ook geen emotioneel instabiele driftkikker.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de moeder van Mark Rutte overleed. Mark Rutte bleef er een stuk rustiger onder
Nogmaals, Geert Wilders blijft maar Twitteren en doet belachelijke aangiftes om de oppositie de mond te snoeren en daar mag niet op gereageerd worden?quote:Op woensdag 24 april 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
En het kan niet zo zijn dat als zijn moeder niet op sterven had gelegen, maar kerngezond was, dat hij dan hetzelfde gereageerd had op de opmerking van Timmermans? Wilders doet dat anders nooit, alleen nu, omdat hij gefrustreerd was vanwege zijn moeder?
Weet je, ik vind het eigenlijk heel zielig dat mensen het overlijden van iemands moeder er bij halen om iemand de grond in te trappen. Maar goed, links is nu eenmaal gevoelloos, dat blijkt maar weer.
Dat is niet waar. Geert Wilders heeft bijvoorbeeld een strafblad nu.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar kan er wel in resulteren. Zie Geert Wilders. Meer dan een 'foei' heeft hij eigenlijk niet gehad. En dat heeft 6 jaar geduurd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |