Same samequote:Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef Irri-tante het volgende:
Ik ben in staat om het geluid uit te zetten als ik Sanne hoor.
Die Anouk en Sanne kunnen wel goed commanderen en klagen. Vermoeiend!
En toch kijken? Soort van guilty pleasure denk ik.
Niet zo gek, elke dag 45 minuten is gewoon too much. Zeker 40 minuten wordt gevuld met geklets en per ongeluk een paar minuten slopen of klussen. Programma had gewoon wekelijks moeten zijn, net als vroeger. Of 2x per week zoals MAFS desnoods.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000
vrijdag 26 april
146.000
Maar de herhaling om 1.23 in de nacht is verrassend hoog.
106.000
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
In die landen wel, een week per ruimte.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.
Vraag me wel af hoe het dan met de rest van de kamers gaat zijn, als je in de 2e week al achter loopt. Ooit moet het af en die tijd moet je dan van andere kamers afsnoepen. Maar dat lijken ze niet echt te snappen.
Snap sowieso niet dat Sanne en Daniel zeggen "ow we gaan het toch niet halen, dus doen we maar niets meer en gaan we naar huis".
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000
vrijdag 26 april
146.000
Maar de herhaling om 1.23 in de nacht is verrassend hoog.
106.000
Ik kijk het regelmatig bij het ontbijt. Hun geklungel en gesteun en lijden aanzien maakt mijn boterhammetje zoveel lekkerderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:17 schreef Rene het volgende:
[..]
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.
Kan niet anders dan dat dit ten koste gaat van de bouwkwaliteit.
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.
Kan niet anders dan dat dit ten koste gaat van de bouwkwaliteit.
Hahaha, ik gok dat dat eerlijk de keuken en badkamer zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag electriciteitsdraden uit het plafond komen op de BG. Dat hebben ze toch nooit zelf kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |