Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factor
En ja Hans en Famke... ga je uit elkaar in een verbouwing en dan dit. Hans mag ik wel trouwens!
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....
Helemaal met je eens! Ook die rotzooi op straat, allemachtig, dat ze dat niet eerder samen hebben geregeld. Ik erger mij bont en blauw aan die Sanne met haar gezeik dat ze haar kind mist, doe dan niet mee, mens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:26 schreef NedKelly het volgende:
Eindelijk het topic gevonden. Verbaasde me al dat het er niet was (maar zat bij tv te kijken).
Wat me ontzettend verbaasd is dat ze niet met elkaar een bouwliftje regelen. Ja kost geld, maar scheelt je een hoop tijd en vooral een hoop trappen lopen. Ben je vervolgens weer fitter om volop te klussen.
Zo zonde die deuren die eruit gesloopt zijn. Mijn eerste huisje was een appartement uit 1933 en waar de ensuite-deuren, de kasten en de schouw eruit gesloopt was. Zo zonde.
En dan die containers buiten. Laat continu die containers aanrukken en ophalen. Echt zo aso dit naar de buren. Vooral die latten met spijkers open en bloot.
Vorige seizoenen moesten ze ook naar hun werk, daar lijkt nu geen sprake van te zijn.
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Laatste aflevering zag ik een lift staan, maar werd die niet gebruikt...? (ik denk dat ze een paar keer voor de show de trap hebben genomen)
Ook moet je normaal een ontheffing aanvragen voor die containers, die mag je niet zomaar overal neerzetten. Zeker niet op betaalde parkeerplekken.
Dus volgens mij is een hoop in scène gezet.
Daar heb ik ook naar zitten kijken, de lange trap omhoog staat bij het pand met de erkers en zij hebben geen erkers aan de voorkant, dus dat zijn de buren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?
Ja mee eens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:16 schreef Irri-tante het volgende:
Na nog een avond je kijken ben ik dat gevit van Sanne eigenlijk al zat. Wat een gezeur, gejank en gedoe.
Het is echt pijnlijk wat ze doenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
Zo'n prachtig pand (waarde van 2 miljoen) van de Amsterdamse architecten school uit de jaren'30 binnen zeven weken naar zijn gallemiezen helpen door een stelletje klunzen. Die huisjesmelker cq eigenaar moet best een flink bod hebben gekregen van Talpa.
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:48 schreef __Fokker__ het volgende:
De lift stond er nog steeds, lijkt me sterk dat de buren dagenlang een lift hebben staan....
En wat een prutsers die van de BG, heb je het voordeel dat je geen trappen op hoeft loop je alsnog gigantisch achter.
Ach, het uit elkaar halen was erg goed gelukt. Alleen dat in elkaar zetten was het probleemquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Die stoelen waren allemaal lelijk, behalve die van Anouk en Jaïr.
Ik snap alleen niet dat Daniël zich wil laten omscholen naar timmerman als je niet eens een stoel uit en in elkaar kan krijgen. En Sanne claimt dat zij het allemaal snapt. Ga weg mens.
Ja! En telkens dat kind die bouwplaats op en continu erheen. En dan klagen dat ze het niet af krijgen op tijd... echt...quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaal
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de keuzes in stoffen van de mannen in sommige gevallen wel bijzonder. Ze weten dat alles wat gemaakt wordt in die opdrachten het huis in moet en dan alsnog zulke keuzes maken...
Het maakt wel dat er meer druk staat op de opdrachten. Niet alleen verlies een goede prijs, maar je verliest ook een stukje stijl. Het maakt het wel wat 'spannender', maar die lelijke gammele kasten ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |