abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213605014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:

Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Hotel chique!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 13:44:51 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213605169
Ik vond de badkamer van René en Jessica basic, een beetje fantasieloos. Die van Anouk en Jair daarentegen bijzonder door de vorm en de mooie tegels. Maar inderdaad: af was het niet.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 14:44:08 #253
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213605554
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?
En misschien wordt er ook nog wel enigszins gestuurd door één of andere sponsor.

Ik heb overigens even op funda naar het eindresultaat zitten kijken, een paar appartementen zien er op zich nog best aardig uit. Niet dat ik er zou willen wonen, maar toch.
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_213605620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:44 schreef tufkac het volgende:

[..]
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?
En misschien wordt er ook nog wel enigszins gestuurd door één of andere sponsor.

Ik heb overigens even op funda naar het eindresultaat zitten kijken, een paar appartementen zien er op zich nog best aardig uit. Niet dat ik er zou willen wonen, maar toch.
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 mei 2024 @ 15:01:50 #255
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213605661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.
Zal wel een reden voor zijn dat die niet op de foto staan ;)
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_213605671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:01 schreef tufkac het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.
Zal wel een reden voor zijn dat die niet op de foto staan ;)
Ja snap ik, daarom keek ik ook even. :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:04 #257
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213608854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Dubbele wastafel, wanneer je die hebt - wil je die houden _O_ !!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 mei 2024 @ 19:14:26 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213608905
De keukens staan er ook niet op :?
pi_213612089
Programma is wel redelijk af zo? Boeit blijkbaar niet of het af is of überhaupt werkt, zolang het maar leuk eruit ziet? Waarom zou je nog aandacht schenken aan loodgieters werk, werkende stopcontacten of ander "onzichtbare" afwerking als het er toch niet toe doet.
pi_213612494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Programma is wel redelijk af zo? Boeit blijkbaar niet of het af is of überhaupt werkt, zolang het maar leuk eruit ziet? Waarom zou je nog aandacht schenken aan loodgieters werk, werkende stopcontacten of ander "onzichtbare" afwerking als het er toch niet toe doet.
Omdat dit een enorm slecht voorbeeld is. Even een huisje wrappen? Ok joh
  zondag 19 mei 2024 @ 07:37:07 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613352
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goede analyse _O_
Ik zou de zeurstem aan Anouk hebben toebedeeld, mijn hemel.

En het valt mij op dat de twee jongste vrouwen met hun zeiklevel een man hebben die behoorlijk gedwee is.

Afgelopen twee dagen marathon gekeken. Heerlijk, geweldig programma.
pi_213613412
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
De keukens staan er ook niet op :?
Denk vanwege het programma, dat nog niet alles is weggegeven. Het stond een paar dagen voordat we de woonkamers af konden zien op Funda.
  zondag 19 mei 2024 @ 07:59:23 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiek

Anouk is irritant, maar ik denk dat haar boze gedoe ook gewoon van stress komt. Ze is vast geen lieverdje zonder camera (zoals dat gezeur rondom die jas van Jaïr), maar het is denk ik een stuk erger met al die stress. En verbouwen wat ze niet kunnen, financiële stress, tijdsdruk, problemen met hulp en die camera continu op haar neus... denk dat ze daar nog meer een kreng van wordt
Dat ziet Anouk zelf toch anders op een aantal punten. Wat betreft verbouwen staat ze er lekker relaxt in 'als niemand ons vertelt hoe dat moet, dan doen we het zoals we zelf denken'. Financiële stress? 'geen idee hoe we er voorstaan, maar we geven gewoon uit, we merken vanzelf wanneer het niet meer kan. Wat maakt het uit of je dat dagelijks of wekelijks bijhoudt' (wat vervolgens ook niet wekelijks wordt bijgehouden). Die tijdsdruk ligt natuurlijk vooral aan Jair, die werkt veel te sloom, hij denkt teveel na, doet een ochtend over een vloertje, terwijl het gewoon zijn werk is! Dat kan ze dan toch beter zelf doen, om te concluderen dat Jair stoer loopt te doen zodra hij instemt met haar voorstel. De werklui worden niet goed aangestuurd door Jair, hij is niet duidelijk genoeg en schat de boel verkeerd in.

Anouk heeft het zwaar, want waar komt toch al die 'pech' vandaan.

Tijdens stress val je terug op ingesleten gedragspatronen. Het is te hopen dat het blok dat versterkt, anders heeft Jair echt geen leven.
  zondag 19 mei 2024 @ 08:05:45 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef GereDathan het volgende:
Anouk is wel een lekker wijf, maar wat een zure zeiktrut.

-knip-
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.
pi_213614761
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2024 08:05 schreef Marrije het volgende:

[..]
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.
Nee bedankt, ik ga liever voor inhoud dan verpakking. Anouk laat eens te meer zien dat een leuke verpakking geen garantie op fatsoenlijke inhoud is.
pi_213623481
Week 4 vanmiddag effe lekker achter elkaar zitten kijken :9

Ze zijn amper begonnen aan de nieuwe opdracht of de planning van Miss Perfect en d'r Toyboy ligt alweer op z'n gat. Aannemer Jeroen komt met een waarschuwing dat de pleuriszooi ASAP moet worden opgeruimd, maar Anouk wacht op Jaïr voor ze ook maar één dingetje oppakt. En zo gaat het de hele tijd maar door. Mevrouw doet amper wat behalve klagen op anderen en vooral op Jaïr, weet niet hoe iets moet worden afgehandeld, ligt in bed op d'r telefoon te scrollen of heeft ineens me-time met d'r kind. Hoe de fucksels deze twee de weekopdracht gewonnen hebben is mij een raadsel, maar het is blijkbaar al zoals Miss Perfect zelf zei: zolang het er maar mooi uitziet. Wat eigenlijk precies op haar slaat: het ziet er mooi uit, maar daar houdt het ook wel op.

Wel keihard gelachen om de loodgieter en elektricien van Jaïr en Anouk die één interview-soundbite hebben over de pleuriszooi in het appartement _O- _O- _O-

Een verdieping lager bij Hans en Famke was het niet veel beter, want Famke mag niet teveel stressen van de holistisch arts :') Die vrouw is verpleegster maar alles is te zwaar, te vermoeiend, te moeilijk. Ook niet bepaald reclame voor de zorgsector, is het wel? Hans blijft intussen gewoon Hans: lekker doorgaan, geen gezeik. Valt me trouwens op dat er deze week geen VVE-gedoe was. That's a first.

Ook geen gezeik bij René en Jessica, maar wel "een bolus in de bonus" :D _O- Dochterlief is trouwens een spitting image van beide ouders, daar zal nooit twijfel over kunnen ontstaan. En zoonlief gaat z'n ouders achterna bij defensie. Ongetwijfeld een groot moment, maar René en Jessica gaan daarna over tot de orde van de dag.

Wat niet gezegd kan worden van Zeurstem en Schoothondje. Dat blijft ook een rampenfonds, en als ik eerlijk ben vooral dankzij Zeurstem Sanne. Of ze ziet het niet meer zitten, of moet ineens een hele dag naar FC Cambuur, of gaat weer een hele dag op pad met Liefieja Noweeeeee of heeft een mental breakdown als d'r auto het begeeft tien minuten voor ze weer thuis is - en in ALLE gevallen mag Schoothondje Daniël het opknappen. En dan nog teleurgesteld zijn dat ze wéér geen oplevering halen, really?! Een briefje aan de jury gaat dan ook niet meer helpen hoor.

En Tim en Anne zitten voornamelijk in hun eigen zolderbubbel. Die doen gewoon hun ding, zoals decouperen op de reling van een trap.

Het valt me wel op dat Dennis als 'host' van het programma echt geen fuck te doen heeft, behalve tweemaal per week in die loods staan. Het bericht dat ze voor een challenge naar de loods moeten komen wordt per kaartje gestuurd, want stel je voor dat hij in de buurt van het pand komt :') Hell, zelfs in de loods komt ie amper in de buurt van de kandidaten en verder heeft hij het empathisch vermogen van een baksteen. Hoezo is hij op dit programma gezet als ie er toch amper iets voor doet?

On a positive note: de editors hebben ein-de-lijk een goede edit gemaakt van de begintune, na drie weken aanklooien _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213623668
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
Week 4 vanmiddag effe lekker achter elkaar zitten kijken :9

Ze zijn amper begonnen aan de nieuwe opdracht of de planning van Miss Perfect en d'r Toyboy ligt alweer op z'n gat. Aannemer Jeroen komt met een waarschuwing dat de pleuriszooi ASAP moet worden opgeruimd, maar Anouk wacht op Jaïr voor ze ook maar één dingetje oppakt. En zo gaat het de hele tijd maar door. Mevrouw doet amper wat behalve klagen op anderen en vooral op Jaïr, weet niet hoe iets moet worden afgehandeld, ligt in bed op d'r telefoon te scrollen of heeft ineens me-time met d'r kind. Hoe de fucksels deze twee de weekopdracht gewonnen hebben is mij een raadsel, maar het is blijkbaar al zoals Miss Perfect zelf zei: zolang het er maar mooi uitziet. Wat eigenlijk precies op haar slaat: het ziet er mooi uit, maar daar houdt het ook wel op.

Wel keihard gelachen om de loodgieter en elektricien van Jaïr en Anouk die één interview-soundbite hebben over de pleuriszooi in het appartement _O- _O- _O-

Een verdieping lager bij Hans en Famke was het niet veel beter, want Famke mag niet teveel stressen van de holistisch arts :') Die vrouw is verpleegster maar alles is te zwaar, te vermoeiend, te moeilijk. Ook niet bepaald reclame voor de zorgsector, is het wel? Hans blijft intussen gewoon Hans: lekker doorgaan, geen gezeik. Valt me trouwens op dat er deze week geen VVE-gedoe was. That's a first.

Ook geen gezeik bij René en Jessica, maar wel "een bolus in de bonus" :D _O- Dochterlief is trouwens een spitting image van beide ouders, daar zal nooit twijfel over kunnen ontstaan. En zoonlief gaat z'n ouders achterna bij defensie. Ongetwijfeld een groot moment, maar René en Jessica gaan daarna over tot de orde van de dag.

Wat niet gezegd kan worden van Zeurstem en Schoothondje. Dat blijft ook een rampenfonds, en als ik eerlijk ben vooral dankzij Zeurstem Sanne. Of ze ziet het niet meer zitten, of moet ineens een hele dag naar FC Cambuur, of gaat weer een hele dag op pad met Liefieja Noweeeeee of heeft een mental breakdown als d'r auto het begeeft tien minuten voor ze weer thuis is - en in ALLE gevallen mag Schoothondje Daniël het opknappen. En dan nog teleurgesteld zijn dat ze wéér geen oplevering halen, really?! Een briefje aan de jury gaat dan ook niet meer helpen hoor.

En Tim en Anne zitten voornamelijk in hun eigen zolderbubbel. Die doen gewoon hun ding, zoals decouperen op de reling van een trap.

Het valt me wel op dat Dennis als 'host' van het programma echt geen fuck te doen heeft, behalve tweemaal per week in die loods staan. Het bericht dat ze voor een challenge naar de loods moeten komen wordt per kaartje gestuurd, want stel je voor dat hij in de buurt van het pand komt :') Hell, zelfs in de loods komt ie amper in de buurt van de kandidaten en verder heeft hij het empathisch vermogen van een baksteen. Hoezo is hij op dit programma gezet als ie er toch amper iets voor doet?

On a positive note: de editors hebben ein-de-lijk een goede edit gemaakt van de begintune, na drie weken aanklooien _O-
_O- _O- _O- _O- Hardop gelachen en waard om het helemaal te quoten. Spot on. Toch blijven kijken, jajajaja. :D
pi_213624738
Ik ben eindelijk bij. Mijn hemel Sanne en Anouk, wat een vreselijke vrouwen. Maar dat die mannen dat allemaal pikken?

Als mijn vriend zo tegen mij praat, zoals Anouk, had ik na 1 dag al gezegd, tabee. Ik zie haar alleen maar in haar badjas in het bed, dingen op haar telefoon doen. Kan zijn dat ze dingen aan het regelen is, maar waarom zien we dan constant Jair werklui bellen en dan weer terugbellen omdat Anouk het er niet mee eens is. Bel dan zelf ook die lui.

Ik zou hun appartement never nooit niet kopen, het is allemaal maar voor de schone schijn maar lijkt mij niet heel goed voor de lange termijn, al vond ik hun badkamer wel heel mooi.

Sanne die is er meer niet dan wel. Wat ik niet snap is dat ze meedoen aan dit programma omdat ze niet zoveel tijd voor hun dochter hadden? Maar nu helemaal niet?
pi_213625377
Vergeet niet dat het tv is. Van elke kandidaat wordt in de montage een karikatuur gemaakt: de perfecte klusser, de luilak, de dombo, het secreet etc.
En dat allemaal zodat wij ons kunnen ergeren aan en herkennen in iemand.
pi_213631202
En ik zit weer klaar voor het drama
pi_213631427
Oh die Anouk :r
Valsspelen blijkbaar en toch een grote bek opentrekken
pi_213631442
Popcorn erbij en kijken maar weer!
pi_213631460
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:47 schreef Irri-tante het volgende:
Popcorn erbij en kijken maar weer!
Ja! Helaas weer reclame -O-
  maandag 20 mei 2024 @ 21:13:37 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213631773
Kostte die badkamer van Anne en Tim nou 30.000,-?
pi_213631814
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Kostte die badkamer van Anne en Tim nou 30.000,-?
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')