Ja, dat is wel typisch inderdaad. Als hij laag staat bij de bookmakers: "zie je wel, alleen Nederlanders hebben er vertrouwen in." Als hij hoog staat: "dat kan niet kloppen!" Ik denk dat de Joost-marketingmachine gewoon goed bezig is de laatste weken. Hij bewijst dat je geen Malta-achtige toestanden hoeft toe te passen om de bookmakers te trollenquote:Op woensdag 24 april 2024 08:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Het is echt wel weer lekker Nederlands dit ook.![]()
Vertrouwen bij de bookies voor onze inzending… dan moet er iets anders aan de hand zijn, want dat kan toch niet dit.![]()
Als Joost de bookmakers echt had willen trollen zoals nu gesuggereerd wordt, stond ie met afstand op 1 (want hij loves the bookmakers) en waren wij in volledige paniek.![]()
Trust the process.
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)quote:Op woensdag 24 april 2024 09:37 schreef Evenstar het volgende:
Hoe zou hij de bookmakers moeten trollen dan? Uiteindelijk doen de bookmakers maar twee dingen. Inschatten hoe men gaat wedden en zodra er geld binnen begint te komen de odds dusdanig aanpassen dat ze onder aan de streep winst maken.
Als NL stijgt dan is dat dus of omdat ze denken dat er veel geld op NL gaat binnenkomen of dat er al veel geld op NL binnenkomt. Sowieso is weken van te voren op Eurovision nog weinig geld ingezet, dus ieder tientje kan de odds een kant op duwen.
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLquote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.
Het kán hoor, via via via via, maar het is wel een gedoe voor iemand die het juist fijn vond om op 4 of 5 te staan wegens niet te veel druk en de kans om na repetities nog te stijgen.
Ik zie Joost dat niet doen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er hebben er hier een paar het geprobeerd maar met een Nederlands bankrekeningnr krijg je verdomd weinig kans om elders een account aan te maken en volgens mij waren er nog wat meer moeilijkheden mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLJe kan dan niet bij NL bookmakers, maar echt miljoenmiljard opties om ook vanuit NL op ESF te wedden als je weet wat je doet.
Edit: Zeg niet dat ze het doen hoor, maar meer dat die mogelijkheid wel bestaat en echt niet heel moeilijk is.
quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.
Edit: Een cruciale NIET vergeten ... dank @:Greys voor het op wijzen
Heel goed hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
(ik twijfelde zó of ik je zou dm-en want wist het niet zeker en lekker ieder z'n mening natuurlijk maar mijn vermoeden klopte dus in dit geval, pfew!)
Briefkaartenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
Dat de kwaliteit vaak nogal deprimerend is…quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit het Parool van 25 april 1956
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?quote:
Leeuwarden 2025quote:Op woensdag 24 april 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |