abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213308181
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
5.4 *O* _O-
Ja ik bedoelde die lol bij Ierland. _O-

Bij dat Smarkets staat Nederland al bijna gelijk aan Kroatië joh. Gekkenhuis!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 april 2024 @ 23:15:22 #77
862 Arcee
Look closer
pi_213308196
3.9 op Smarkets.

Op 1 na alles onder de 6 ook.

^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213308210
Zwitserland begint ook wat terug te zakken door de 3 heen bij sommige kantoren.... om met Henny Huisman te spreken: "Ik weet niet wat ik meemaak" :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213308288
En 14%!
pi_213308289
14% *O* *O* *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213308293
Dit wordt vanaf nu echt niet meer slapen he
pi_213308315
Waar een paar zinnen over de staging al voor kunnen zorgen. _O-
pi_213308321
Dit is echt bizar _O-
pi_213308323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt bizar _O-
WTF is happening!! 8)7 _O- _O_
pi_213308392
waar zijn onze gifjes dames nu we ze nodig hebben?
pi_213308414
Ik sluit toch niet helemaal uit dat er her en der wat mensen van Team Joost druk zijn om de hype bij de bookies te beïnvloeden, want deze vlucht naar voren enkel op dat interview van Gover Meit is echt bizar _O-
pi_213308422
Jongens met alle respect maar jullie begrijpen nog steeds niet hoe de markt werkt volgens mij.

Met 470 euro kan ik Joost nu de favoriet maken bij de bookmakers en z'n odds richting de 2.1 gooien. Dan worden jullie helemaal gek. Er zit nog totaal geen liquiditeit in de markt dus odds verschuivingen stellen niks voor. Tientje hier en daar en je kan 'm zo al een euro omlaag of omhoog schuiven. pas in loop volgende week komen de 'serieuze' bedragen en neemt de markt pas echt serieuze vorm aan. Elke verschuiving nu stelt echt niks voor.

Kijk hier maar wat het kost om 'm omhoog te laten schuiven nu:

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213308423
Omg! Waar eindigt dit 💪😎
pi_213308432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:56 schreef RipCity het volgende:
Jongens met alle respect maar jullie begrijpen nog steeds niet hoe de markt werkt volgens mij.

Met 470 euro kan ik Joost nu de favoriet maken bij de bookmakers en z'n odds richting de 2.1 gooien. Dan worden jullie helemaal gek. Er zit nog totaal geen liquiditeit in de markt dus odds verschuivingen stellen niks voor. Tientje hier en daar en je kan 'm zo al een euro omlaag of omhoog schuiven. pas in loop volgende week komen de 'serieuze' bedragen en neemt de markt pas echt serieuze vorm aan. Elke verschuiving nu stelt echt niks voor.
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwen :+
pi_213308455

Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 april 2024 @ 00:04:44 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213308464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen :P
Eigenlijk zit jij gewoon te spelen met de odds en kijken of het topic erop hapt? :P
pi_213308476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Maar wat je daar kunt layen kun je weer kopen bij bookies, kost je dus veel minder. Dat is ook een manier om liquiditeit aan de markt te geven die je niet zo weergeeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 24-04-2024 00:18:10 ]
pi_213308482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwen :+
Dat kan, maar hetzelfde kun je natuurlijk zeggen over de odds van Kroatië en Zwitserland.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2024 @ 00:50:40 #94
163650 Greys
pi_213308557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
Ik zie nog veel mensen zeggen dat Kaarija ook mee gaat op het podium. Werd zelfs al eerder genoemd in het topic hier. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk toch? Want het is Joost zijn moment. En wordt het ook ineens Kaarija's moment, want die kennen de mensen van vorig jaar.
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen. :P

Dat zou bv best nog eens De Troef kunnen zijn.

En/of wellicht bij hem in de greenroom zou zitten. (Dat dachten wij al een beetje na z'n antwoord in ons interview toen we vroegen wie daar zullen gaan zitten met hem "It's all about marketing baby" en dat was nog voordat we wisten dat hij naar Finland ging).

Maar misschien heeft Käärijä er ook verder wel niets mee te maken. Al zegt m'n gevoel nog steeds van wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213308587
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 00:50 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen. :P

Dat zou bv best nog eens De Troef kunnen zijn.

En/of wellicht bij hem in de greenroom zou zitten. (Dat dachten wij al een beetje na z'n antwoord in ons interview toen we vroegen wie daar zullen gaan zitten met hem "It's all about marketing baby" en dat was nog voordat we wisten dat hij naar Finland ging).

Maar misschien heeft Käärijä er ook verder wel niets mee te maken. Al zegt m'n gevoel nog steeds van wel.
Als dat de troef is, is dat wel erg incrowd... leuk voor de mensen die het allemaal intensief volgen, maar daar buiten vraag ik me af of het iemands stem zou krijgen.
pi_213308591
Ik denk dat woorden als de troef en maanlanding soms wel wat overdreven serieus genomen worden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 24 april 2024 @ 01:22:12 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213308607
Ik wacht op de volgende livestreams van Copenhagen of gewoon Malmö
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_213309274
14% w/

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213309473
Het is echt wel weer lekker Nederlands dit ook. _O-
Vertrouwen bij de bookies voor onze inzending… dan moet er iets anders aan de hand zijn, want dat kan toch niet dit. :)

Als Joost de bookmakers echt had willen trollen zoals nu gesuggereerd wordt, stond ie met afstand op 1 (want hij loves the bookmakers) en waren wij in volledige paniek. _O-

Trust the process.
pi_213309486
De kans dat Joost de tweede halve finale wint 57%, tegen maar 16 van de nummer 2 Zwitserland :D

Die cijfers konden Mia en Dion vorig jaar niet overleggen _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')