Ja ik bedoelde die lol bij Ierland.quote:
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwenquote:Op dinsdag 23 april 2024 23:56 schreef RipCity het volgende:
Jongens met alle respect maar jullie begrijpen nog steeds niet hoe de markt werkt volgens mij.
Met 470 euro kan ik Joost nu de favoriet maken bij de bookmakers en z'n odds richting de 2.1 gooien. Dan worden jullie helemaal gek. Er zit nog totaal geen liquiditeit in de markt dus odds verschuivingen stellen niks voor. Tientje hier en daar en je kan 'm zo al een euro omlaag of omhoog schuiven. pas in loop volgende week komen de 'serieuze' bedragen en neemt de markt pas echt serieuze vorm aan. Elke verschuiving nu stelt echt niks voor.
Eigenlijk zit jij gewoon te spelen met de odds en kijken of het topic erop hapt?quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen
Maar wat je daar kunt layen kun je weer kopen bij bookies, kost je dus veel minder. Dat is ook een manier om liquiditeit aan de markt te geven die je niet zo weergeeft.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen
Dat kan, maar hetzelfde kun je natuurlijk zeggen over de odds van Kroatië en Zwitserland.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwen
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
Ik zie nog veel mensen zeggen dat Kaarija ook mee gaat op het podium. Werd zelfs al eerder genoemd in het topic hier. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk toch? Want het is Joost zijn moment. En wordt het ook ineens Kaarija's moment, want die kennen de mensen van vorig jaar.
Als dat de troef is, is dat wel erg incrowd... leuk voor de mensen die het allemaal intensief volgen, maar daar buiten vraag ik me af of het iemands stem zou krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen.
Dat zou bv best nog eens De Troef kunnen zijn.
En/of wellicht bij hem in de greenroom zou zitten. (Dat dachten wij al een beetje na z'n antwoord in ons interview toen we vroegen wie daar zullen gaan zitten met hem "It's all about marketing baby" en dat was nog voordat we wisten dat hij naar Finland ging).
Maar misschien heeft Käärijä er ook verder wel niets mee te maken. Al zegt m'n gevoel nog steeds van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |