Gaat vooral om de boodschap van de huidige tijdgeest. Dus dubbele laag, aandacht voor mentale gezondheid, kwetsbaar opstellen. Maar ook: Europa, grenzeloosheid en het dansen op de vulkaan gevoel.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze een act die de tijdsgeest van, in Joosts geval de jaren 90, gaat omarmen.
Nee, juist een act die de huidige tijdgeest weergeeft.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze een act die de tijdsgeest van, in Joosts geval de jaren 90, gaat omarmen.
Sorry maar hoewel we idd een zeer open contest hebben dit jaar en het heel leuk is dat het nog alle kanten op kan en ik zijn mening, want dat zijn het; meningen, niet met alles deel begrijp ik volkomen niet hoe hij erbij komt dat Israël een darkhorse zou kunnen zijn.. In which universe?! De enige die dat liedje luisteren zijn de Israëliërs zelf en gezien de Gaza situatie vermoed ik dat ze eerder van het podium af wordt gejoeld dan dat ze mega veel punten gaat krijgen. Laat staan dat het liedje een typisch 13 in dozijn liedje waar andere landen betere varianten hebben aangeleverd. Ik denk een typisch gevalletje van wishful thinking.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:30 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
[..]
Hopelijk valt het voor ons de goede kant op, maar het is behoorlijk onvoorspelbaar op dit moment. Spannend.
Doet hij expres he, hij wil dat het cringe is. Dat is zijn humor. Ik weet niet of de gemiddelde Europeaan begrijpt dat hij expres steenkolengels gebruikt (veel Nederlanders begrijpen het niet eens), maar ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Filmpje ongeveer 15 keer gekeken. Wat erg. Geloof dat cringe het juiste woord is
Oh die gast is the biggest troll of them allquote:Op donderdag 25 april 2024 17:06 schreef DevK het volgende:
https://www.instagram.com(...)MThjNDZ6YTNlZ3djeQ==
Joost content op de officiële Eurovisie Instagram!
Het gaat ook niet om het liedje, er bestaat een kans dat extreemrechts massaal op Israël gaat stemmen. En misschien anderen ook wel. Dat Israëlische optreden wordt sowieso een moment. Arm meisje wordt van het podium af gejoeld, dat kun je nu al bijna voorspellen. En dat zorgt dan natuurlijk ook weer voor sympathy votes.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:10 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Sorry maar hoewel we idd een zeer open contest hebben dit jaar en het heel leuk is dat het nog alle kanten op kan en ik zijn mening, want dat zijn het; meningen, niet met alles deel begrijp ik volkomen niet hoe hij erbij komt dat Israël een darkhorse zou kunnen zijn.. In which universe?! De enige die dat liedje luisteren zijn de Israëliërs zelf en gezien de Gaza situatie vermoed ik dat ze eerder van het podium af wordt gejoeld dan dat ze mega veel punten gaat krijgen. Laat staan dat het liedje een typisch 13 in dozijn liedje waar andere landen betere varianten hebben aangeleverd. Ik denk een typisch gevalletje van wishful thinking.
Dat weet ik wel. Maar het blijft cringe. Ben ook niet zo’n fan van appie. Verder is Joost tof. Dat wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doet hij expres he, hij wil dat het cringe is. Dat is zijn humor. Ik weet niet of de gemiddelde Europeaan begrijpt dat hij expres steenkolengels gebruikt (veel Nederlanders begrijpen het niet eens), maar ja.
Het gaat niet om het nummer, maar alles eromheen. Je kunt niet tegen een nummer stemmen, dus je moet in dit geval hopen dat het niet teveel aandacht krijgt zodat het niet een ding wordt en je niet krijgt dat er juist groepen die normaal niet stemmen nu wel massaal gaan stemmen. Want lekker tegendraads, zielig, etc.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:10 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Sorry maar hoewel we idd een zeer open contest hebben dit jaar en het heel leuk is dat het nog alle kanten op kan en ik zijn mening, want dat zijn het; meningen, niet met alles deel begrijp ik volkomen niet hoe hij erbij komt dat Israël een darkhorse zou kunnen zijn.. In which universe?! De enige die dat liedje luisteren zijn de Israëliërs zelf en gezien de Gaza situatie vermoed ik dat ze eerder van het podium af wordt gejoeld dan dat ze mega veel punten gaat krijgen. Laat staan dat het liedje een typisch 13 in dozijn liedje waar andere landen betere varianten hebben aangeleverd. Ik denk een typisch gevalletje van wishful thinking.
Elk land heeft wel een groep die hard pro Israël zijn. Als die mensen SIM kaarten gaan leeg stemmen.... Ik zie wel echt hoog eindigen bij de televote straks.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:10 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ja blij dat per ongeluk nog mis ging, geen zin in die politieke show gehad.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:25 schreef Em31 het volgende:
Ik denk af en toe nog wel, wat een complete shitshow was dit jaar geworden als IJsland anders had gekozen.
Mee eens helaas. Joost heeft een soort personage gecreëerd voor ESF/Europapa dat helaas veel minder cool en charmant is dan hij zelf! Ik begin de """""gewone""""" Joost te missen!quote:Op donderdag 25 april 2024 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Filmpje ongeveer 15 keer gekeken. Wat erg. Geloof dat cringe het juiste woord is
Lauraquote:Op donderdag 25 april 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Mustii kent ook een regeltje Europapa
love the Joost more and morequote:Op donderdag 25 april 2024 17:06 schreef DevK het volgende:
https://www.instagram.com(...)MThjNDZ6YTNlZ3djeQ==
Joost content op de officiële Eurovisie Instagram!
Dat Ruslana daar zo groot isquote:Op donderdag 25 april 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Mustii kent ook een regeltje Europapa
Volgens mij zijn dat wel de acts waar de meeste aandacht jeugd naar gaat. Wel ergens een artikel gezien hierover. Litouwen doet het daar ook wel goed bij onder de 30 jaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vooral zo benieuwd waar de jongste stemmers op gaan stemmen.Vinden ze Nederland het leukst of juist Zwitserland?
Ja, jezelf expres uncool maken is misschien niet de beste tactiek om Eurovisie te winnen, maar het maakt hem wel een echte artiestquote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef Miepetyp het volgende:
[..]
Mee eens helaas. Joost heeft een soort personage gecreëerd voor ESF/Europapa dat helaas veel minder cool en charmant is dan hij zelf! Ik begin de """""gewone""""" Joost te missen!
(Maar vind hem nog steeds geweldig en gun hem alles).
Het hele stuk was positief.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:53 schreef Zigsky het volgende:
Aran die zit tijden Boulevard te wachten tot Joost op 2 staat bij de bookmakers. Dan komt hij nog even live terug.
Ik hoop zo dat de jeugd gaat voor het feestje van Joost.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat wel de acts waar de meeste aandacht jeugd naar gaat. Wel ergens een artikel gezien hierover. Litouwen doet het daar ook wel goed bij onder de 30 jaar.
Kroatië moest het meer hebben van de dertigers en veertigers. Vijftigers gingen meer voor Frankrijk en Oekraïne.
quote:
Niets mis mee, hoor. Maar hij zou het wel live even komen melden wanneer Joost op 2 staat. Denk niet dat dat nu gaat gebeuren.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het hele stuk was positief.Wat is er mis dan?
Alleen bij Unibet staat Joost 2e.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:53 schreef Zigsky het volgende:
Aran die zit tijden Boulevard te wachten tot Joost op 2 staat bij de bookmakers. Dan komt hij nog even live terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |