Ben van twitter af gegaan toen Musk het overnam en ik mis het niet, de bagger die mensen roepen omdat ze denken dat ze het recht hebben om alle soorten bakken schijt de wereld in te helpen is beyond me.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen een blauwe vink kopen op twitter, dat verified zegt niks meer eigenlijk.
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 april 2024 14:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Staat daar nou winnaar 2024 onder?
Doet me denken aan een Max Verstappen fan die in 2021 een tattoo nam van iets als "Verstappen champion 2021", nog voordat de titel gewonnen was. Uiteindelijk won Max wel, dus misschien brengt het Joost ook geluk? 👀quote:Op donderdag 25 april 2024 14:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Staat daar nou winnaar 2024 onder?
quote:
Wow, ik ben echt heel benieuwd.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:47 schreef Dave het volgende:
[ x ]
De stage biedt in ieder geval wel mogelijkheiden voor een computergame achtige staging lijkt me, met die zakkende ikealedbolkubusschermen.
Die Belgen leggen de klemtoon helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Mustii kent ook een regeltje Europapa
Hopelijk valt het voor ons de goede kant op, maar het is behoorlijk onvoorspelbaar op dit moment. Spannend.quote:🇨🇭- something very powerful, original and fresh with a virtuoso performer, and as Eurojury and pre-polls have proved def having an appeal, just needing a very well-executed stage presentation
🇳🇱 - zeitgeist act, we rarely see so high potential acts for a ‘snowball effect’ or ‘perfect storm’, something which can really unite people & drive them nuts, perfect for a collective European event
🇭🇷 - another zeitgeist act which has an outstanding meme-value and sing-along quality - with an underdog character and story - offering a lot of social currency and possibly having the most universal appeal cross-culturally
🇺🇦 - a country who has already a head start thanks to diaspora and friends, is bringing a very impactful and emotional act which would do already very well when war discounted; haunting to the core
🇮🇹 - clearly more a stage act but it’s already crushing it in EJ with a weakish video; considering Mango’s performing charisma and the team behind her, then dangerous till the end as long as it manages to get some PV support behind as Italy usually does
Plus we have also the wild cards 🇫🇷 & 🇮🇱 and if the media narrative starts rolling for the latter in Malmö, it will be the most talked act till the Final with the most mainstream attention on.
We have interesting few weeks ahead, GL.
Ik denk twijfel over wat er gaat gebeuren daar en de reacties van anderen buiten de bubbel. Ik kan totaal niet inschatten hoe groot het is, maar af en toe denk ik ook wel, gaan ze niet gewoon de televote winnen? Plus stel er gebeurt wat met protesten, straks huilend op het podium, etc. etc. Daar kan ineens een grote reactie op komen denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
Ja! (Alleen de laatste zinnen snap ik niet helemaal over Israël. Ik snap dat die deelname veel media aandacht krijgt daar maar 'the most talked act till the final'..? Dat hoop ik toch niet.)
Filmpje ongeveer 15 keer gekeken. Wat erg. Geloof dat cringe het juiste woord isquote:Op donderdag 25 april 2024 17:06 schreef DevK het volgende:
https://www.instagram.com(...)MThjNDZ6YTNlZ3djeQ==
Joost content op de officiële Eurovisie Instagram!
Het is inderdaad lastig in te schatten hoe dat gaat landen. Dat de aanwezigheid van Israël de gemiddelde kijker weinig boeit, geloof ik wel. En met repetities achter gesloten deuren is de aandacht voor Israël tot de tweede semi ook minimaal. Maar goed, je hebt enerzijds te maken met potentieel zeer fanatiek stemmende diaspora en anderzijds kans dat het Israëlische optreden op enige wijze medelijden oproept, bijvoorbeeld door een idioot door het podium opkomt ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk twijfel over wat er gaat gebeuren daar en de reacties van anderen buiten de bubbel. Ik kan totaal niet inschatten hoe groot het is, maar af en toe denk ik ook wel, gaan ze niet gewoon de televote winnen? Plus stel er gebeurt wat met protesten, straks huilend op het podium, etc. etc. Daar kan ineens een grote reactie op komen denk ik.
Of humor. Vind het wel leuk dat ie in zijn Eurapapa personage blijft.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Filmpje ongeveer 15 keer gekeken. Wat erg. Geloof dat cringe het juiste woord is
Volgens mij bedoelen ze een act die de tijdsgeest van, in Joosts geval de jaren 90, gaat omarmen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Stomme vraag maar wat wordt bedoeld met 'zeitgeist act'?
Dat het aansluit bij het huidige tijdsbeeld/sentimentquote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Stomme vraag maar wat wordt bedoeld met 'zeitgeist act'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |