Hoe vervelend het ook klinkt, misschien is het goed dat "ze" even over de schreef gaan tijdens dit landelijke evenement, er zijn gewoon nog te veel mensen die denken dat het allemaal wel meevalt en dat het een soort eerlijke "strijd" is tussen 2 gelijke kampen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Preventief opsluiten mag zeker weer niet?
Nee, en opruien van de andere kant om iedereen die die twee minuten respectloos gaat staan bulken op straat even wat manieren bij te brengen mag ook niet. Terecht!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Preventief opsluiten mag zeker weer niet?
Appa? Wie is dat ook alweer? Joden, lesbiennes, homo's, transgender.....Die mensen voelen zich onveiliger op straat. Je zou verwachten dat men meer relaxed zou zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, en opruien van de andere kant om iedereen die die twee minuten respectloos gaat staan bulken op straat even wat manieren bij te brengen mag ook niet. Terecht!
Het zou alleen fijn zijn als het idee zou gaan leven dat iemand nog toezicht hield op deze dierentuin qua handhaving en zo. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als een equivalent van Appa wat betreft aantal volgers een stel hersenloze vechtmachines zoals de harde kern van een voetbalclub enthousiast krijgt om het stokje even over te nemen van de mensen die het eigenlijk moeten doen.
Ik kan geen chocola maken van je post en ik ben echt van goeie wil.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Appa? Wie is dat ook alweer? Joden, lesbiennes, homo's, transgender.....Die mensen voelen zich onveiliger op straat. Je zou verwachten dat men meer relaxed zou zijn.
Wat wazig idd. Ik ga even terugkijken.....;)quote:Op woensdag 24 april 2024 19:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola maken van je post en ik ben echt van goeie wil.
Wat bedoel je?
Bibi, opvoeder van de wereld.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:15 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi heeft zelf een groot aandeel in het geheel
[ x ]
Ik voel liefde.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bibi, opvoeder van de wereld.
Blijft natuurlijk wel idioot dat joodse studenten zich totaal niet veilig meer voelen om naar de universiteit te gaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:15 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi heeft zelf een groot aandeel in het geheel
[ x ]
Die wordt als zelfhatende jood weg gezet. Hij voorkomt juist de koppeling tussen Israël en antisemitisme. Een link die de huidige politici in leven willen houden.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:02 schreef egayalS het volgende:
Over dat aNTi sEmiTisCHe incident bij dat cu kantoor.
'ChristenUnie steunt genocide' een correcte weergave van de werkelijkheid vindt. "En allesbehalve antisemitisch. Onze demissionaire regering - en de ChristenUnie maakt daar nog steeds deel van uit - steunt Israël onvoorwaardelijk. Ondanks de talloze bewijzen van door Israël gepleegde oorlogsmisdaden", zo vindt de bekladder.
...
Ook wordt de term antisemitisme volgens de Nederlander verkeerd gebruikt door de CU en laten "deze regering en Mirjam Bikker zich consequent, maar vanuit één bron informeren, namelijk door het CIDI, de spreekbuis van Israël in Nederland".
...
"Juist als Joodse Nederlander met meerdere voorouders die in de Holocaust zijn vermoord door de grootste uitwas van christelijk antisemitisme, voel ik de plicht me uit te spreken nu er opnieuw een genocide plaatsvindt. Zeker als dat gebeurt 'in mijn naam' als Joodse en als Nederlander. Nooit meer is nu."
[ x ]
Een "deugjood" volgens het nieuw Israëlietische weekblad, die door zijn "mede Pali fans" vroeg of laat opgegeten zal worden, omdat dat "de aard van de krokodil is"quote:Op donderdag 25 april 2024 17:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wordt als zelfhatende jood weg gezet. Hij voorkomt juist de koppeling tussen Israël en antisemitisme. Een link die de huidige politici in leven willen houden.
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wordt als zelfhatende jood weg gezet. Hij voorkomt juist de koppeling tussen Israël en antisemitisme. Een link die de huidige politici in leven willen houden.
Wat bedoelt hij hier met Joodse? De gelovigen of gewoon het volk of... Hoe was het ook alweer @HannahVrede?quote:
Ja. Zo blijkt. Maar raar te zien dat men zich weer zorgen moet maken. Meeste Joden die ik ken denken vrij sterk afkeurend over bepaalde acties die Israel maakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Antisemitisme in Nederland tiert welig.
Maar Joden zijn nu eenmaal 'wit' volgens de deugbrigade, dus van minder belang.
Ik denk niet dat als hij getweet had dat hij "de ISLAMITISCHE leugens zat was" dat het dan rustig gebleven was hoor. En terecht, trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
Als die debiel dat nu over moslims had gezegd dan was er niks aan de hand geweest. Pech voor hem
zou het dan niet rustig gebleven zijn? Ik waag dat echt te betwijfelen. We hebben net massaal voor de PVV gestemdquote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als hij getweet had dat hij "de ISLAMITISCHE leugens zat was" dat het dan rustig gebleven was hoor. En terecht, trouwens.
Dat mag je gewoon roepen hoor waarom zou je dit dan niet mogen zeggen?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als hij getweet had dat hij "de ISLAMITISCHE leugens zat was" dat het dan rustig gebleven was hoor. En terecht, trouwens.
Ik vind het vergelijkbaar onfris.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon roepen hoor waarom zou je dit dan niet mogen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |