abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2024 @ 17:50:23 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213314755
quote:
85s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Preventief opsluiten mag zeker weer niet?
Hoe vervelend het ook klinkt, misschien is het goed dat "ze" even over de schreef gaan tijdens dit landelijke evenement, er zijn gewoon nog te veel mensen die denken dat het allemaal wel meevalt en dat het een soort eerlijke "strijd" is tussen 2 gelijke kampen.

En van de weinige "heilige" evenementen die we nog over hebben live op TV verstoren kan wel eens wat ogen openen waar we mee te maken hebben in dit land, een vijandige militie die niets heeft met westerse normen en waarden en vrijheid.

Als het dan 1 keer mis moet gaan voor we overgaan op daadwerkelijke maatregelen ipv knuffelen en thee drinken, so be it, helaas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 april 2024 @ 17:50:31 #52
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213314759
quote:
85s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Preventief opsluiten mag zeker weer niet?
Nee, en opruien van de andere kant om iedereen die die twee minuten respectloos gaat staan bulken op straat even wat manieren bij te brengen mag ook niet. Terecht!

Het zou alleen fijn zijn als het idee zou gaan leven dat iemand nog toezicht hield op deze dierentuin qua handhaving en zo. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als een equivalent van Appa wat betreft aantal volgers een stel hersenloze vechtmachines zoals de harde kern van een voetbalclub enthousiast krijgt om het stokje even over te nemen van de mensen die het eigenlijk moeten doen.
pi_213314883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, en opruien van de andere kant om iedereen die die twee minuten respectloos gaat staan bulken op straat even wat manieren bij te brengen mag ook niet. Terecht!

Het zou alleen fijn zijn als het idee zou gaan leven dat iemand nog toezicht hield op deze dierentuin qua handhaving en zo. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als een equivalent van Appa wat betreft aantal volgers een stel hersenloze vechtmachines zoals de harde kern van een voetbalclub enthousiast krijgt om het stokje even over te nemen van de mensen die het eigenlijk moeten doen.
Appa? Wie is dat ook alweer? Joden, lesbiennes, homo's, transgender.....Die mensen voelen zich onveiliger op straat. Je zou verwachten dat men meer relaxed zou zijn.
  woensdag 24 april 2024 @ 19:05:56 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213315524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 17:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Appa? Wie is dat ook alweer? Joden, lesbiennes, homo's, transgender.....Die mensen voelen zich onveiliger op straat. Je zou verwachten dat men meer relaxed zou zijn.
Ik kan geen chocola maken van je post en ik ben echt van goeie wil.

Wat bedoel je? :)
pi_213315547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kan geen chocola maken van je post en ik ben echt van goeie wil.

Wat bedoel je? :)
Wat wazig idd. Ik ga even terugkijken.....;)
pi_213315569
Ik denk sterk aan het aanwezig zijn in een verkeerd topic.
pi_213315638
Bibi heeft zelf een groot aandeel in het geheel

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 24 april 2024 @ 19:18:21 #58
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213315652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:15 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Bibi, opvoeder van de wereld.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213315659
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Bibi, opvoeder van de wereld.
Ik voel liefde.
pi_213317194
Dit is een walgelijke vorm van antisemitisme waar mensen als Bikker, ceder of yeşil göz helemaal prima vinden.
https://niw.nl/deugjoden/

"Intussen blijft hier de deugjood toch gewantrouwd, niet in het minst door zijn mede-Pallifans, omdát hij Jood is. Die herkennen de kramp. En dus gaan antizionisten mekkeren in de pers: “Niemand luistert naar ons.” Ja, gast, vind je dat gek? Zoals die Phineas Shapiro van Erev Rav, die antizionistische club die optrekt met types die Shoa-overlevers toeschreeuwen dat ze moordenaars zijn. Of die Jonathan Glazer die bij zijn Oscarontvangst nog even melden moest dat hij zijn jodendom afwees." (Comment: Jonathan glazer heeft zijn jodendom niet afgewezen tijdens zijn briljante oscar speech, echter blijven Zionisten deze leugen moedwillig herhalen)
...
"Dat is het punt: de deugjood zet de deur wagenwijd open voor de Jodenhaters. Het is nog net niet de kapo uit het kamp, maar de deugjood legitimeert elke antisemitische actie. De deugjood is de seculiere versie van die mallotige miniclub Neturei Karta. “Zie onze bonthoed; u zit goed.” De deugjood schuift de trotse leeuw van David als agressief terzijde en omarmt de rest van de dierenwereld als mooi en divers. Zelfs de krokodil verdient krediet. De deugjood werpt die keer op keer politiek correcte brokken toe. Tot die ook hem opvreet. Want, en dat vergeet de antizionist, zo zitten krokodillen nu eenmaal in elkaar."

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213318173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:15 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Blijft natuurlijk wel idioot dat joodse studenten zich totaal niet veilig meer voelen om naar de universiteit te gaan.
pi_213321944
Onze bestuurders een half jaar na de pogrom van 7 oktober
Een knap staaltje zwijgen, duiken en wegkijken

https://opiniez.com/2024/(...)ober/paulthverburgt/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213323272
Over dat aNTi sEmiTisCHe incident bij dat cu kantoor.

'ChristenUnie steunt genocide' een correcte weergave van de werkelijkheid vindt. "En allesbehalve antisemitisch. Onze demissionaire regering - en de ChristenUnie maakt daar nog steeds deel van uit - steunt Israël onvoorwaardelijk. Ondanks de talloze bewijzen van door Israël gepleegde oorlogsmisdaden", zo vindt de bekladder.
...
Ook wordt de term antisemitisme volgens de Nederlander verkeerd gebruikt door de CU en laten "deze regering en Mirjam Bikker zich consequent, maar vanuit één bron informeren, namelijk door het CIDI, de spreekbuis van Israël in Nederland".
...
"Juist als Joodse Nederlander met meerdere voorouders die in de Holocaust zijn vermoord door de grootste uitwas van christelijk antisemitisme, voel ik de plicht me uit te spreken nu er opnieuw een genocide plaatsvindt. Zeker als dat gebeurt 'in mijn naam' als Joodse en als Nederlander. Nooit meer is nu."
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213323971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 16:02 schreef egayalS het volgende:
Over dat aNTi sEmiTisCHe incident bij dat cu kantoor.

'ChristenUnie steunt genocide' een correcte weergave van de werkelijkheid vindt. "En allesbehalve antisemitisch. Onze demissionaire regering - en de ChristenUnie maakt daar nog steeds deel van uit - steunt Israël onvoorwaardelijk. Ondanks de talloze bewijzen van door Israël gepleegde oorlogsmisdaden", zo vindt de bekladder.
...
Ook wordt de term antisemitisme volgens de Nederlander verkeerd gebruikt door de CU en laten "deze regering en Mirjam Bikker zich consequent, maar vanuit één bron informeren, namelijk door het CIDI, de spreekbuis van Israël in Nederland".
...
"Juist als Joodse Nederlander met meerdere voorouders die in de Holocaust zijn vermoord door de grootste uitwas van christelijk antisemitisme, voel ik de plicht me uit te spreken nu er opnieuw een genocide plaatsvindt. Zeker als dat gebeurt 'in mijn naam' als Joodse en als Nederlander. Nooit meer is nu."
[ x ]
Die wordt als zelfhatende jood weg gezet. Hij voorkomt juist de koppeling tussen Israël en antisemitisme. Een link die de huidige politici in leven willen houden.
pi_213324210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:35 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die wordt als zelfhatende jood weg gezet. Hij voorkomt juist de koppeling tussen Israël en antisemitisme. Een link die de huidige politici in leven willen houden.
Een "deugjood" volgens het nieuw Israëlietische weekblad, die door zijn "mede Pali fans" vroeg of laat opgegeten zal worden, omdat dat "de aard van de krokodil is" :r
-Rabia Al-Basri
pi_213324339
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 25 april 2024 @ 19:11:06 #67
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213324947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 17:35 schreef Chadi het volgende:

[..]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213325019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Wat bedoelt hij hier met Joodse? De gelovigen of gewoon het volk of... Hoe was het ook alweer @HannahVrede?
  donderdag 25 april 2024 @ 20:22:42 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213326068
Antisemitisme in Nederland tiert welig.

Maar Joden zijn nu eenmaal 'wit' volgens de deugbrigade, dus van minder belang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213326140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Antisemitisme in Nederland tiert welig.

Maar Joden zijn nu eenmaal 'wit' volgens de deugbrigade, dus van minder belang.
Ja. Zo blijkt. Maar raar te zien dat men zich weer zorgen moet maken. Meeste Joden die ik ken denken vrij sterk afkeurend over bepaalde acties die Israel maakt.
pi_213326170
Als die debiel dat nu over moslims had gezegd dan was er niks aan de hand geweest. Pech voor hem
  donderdag 25 april 2024 @ 20:46:13 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213326484
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
Als die debiel dat nu over moslims had gezegd dan was er niks aan de hand geweest. Pech voor hem
Ik denk niet dat als hij getweet had dat hij "de ISLAMITISCHE leugens zat was" dat het dan rustig gebleven was hoor. En terecht, trouwens.
pi_213326712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk niet dat als hij getweet had dat hij "de ISLAMITISCHE leugens zat was" dat het dan rustig gebleven was hoor. En terecht, trouwens.
zou het dan niet rustig gebleven zijn? Ik waag dat echt te betwijfelen. We hebben net massaal voor de PVV gestemd
pi_213326955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat mag je gewoon roepen hoor waarom zou je dit dan niet mogen zeggen?
  donderdag 25 april 2024 @ 21:19:20 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213327026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 21:15 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat mag je gewoon roepen hoor waarom zou je dit dan niet mogen zeggen?
Ik vind het vergelijkbaar onfris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')