Of omdat je een ban an de broek hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg wel eens zo'n bericht dat ik geen recht heb om in het topic te mogen reageren, maar dat is dan gewoon omdat ie op slot zit na een lapo
< Vooralsnog banloosquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat je een ban an de broek hebt.
Dan had je maar mod moeten wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg wel eens zo'n bericht dat ik geen recht heb om in het topic te mogen reageren, maar dat is dan gewoon omdat ie op slot zit na een lapo
Oh jeequote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of omdat je een ban an de broek hebt.
Het is soms wel eens interessant wat je aantreft in sommige gesloten SC delen. Heb eens een heel modgesprek gezienquote:
Is het zo zeldzaam?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:12 schreef pullup het volgende:
Wat deed je Gast, dan doe ik ook eens een poging?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeEn toch kan ik nog posten, dat is wel knap
Dank jequote:Op dinsdag 23 april 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het zo zeldzaam?
Letterlijk:
1. Ik opende FOK
2. Ik scroll wat en kom de hitsingle van Tonja tegen
3. Klik daar op, en beland op YT.
4. Vond dat mooi, dus ik terug en klik op quote
5. De schrik slaat om mijn hard ....Rode letters !! Illigaal - Genoteerd ! Ergens hoor ik gefluister!
6. Met bevende vingers klik ik de melding weg... en probeer het nog een keer.....
7. Weer die foutmelding... Aaah
8. Zenuwachtig schiet mijn blik tussen scherm en voordeur... hoorde ik daar iets..?
8. Ik log uit... en weer in.
9. Vanachter mijn stoel..met het puntje van mijn paraplu druk ik weer op "quote" ...
10 Succes!!
Hey hij doet het zonder waarschuwingquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:34 schreef tonja het volgende:
Môgge!
Internet vriendin en ik hebben dit gedaan. De vriendin de video en ik de muziek.
Nog niet zo'n erge plaag als zwanen maar ze vermeerderen forsquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens al weer een paar ooievaars gezien, inclusief een nest.
Ooit kwam de ooievaar op het 8 uur journaal als die weer in het land was.
Ja vroeger ...quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zwanen? Hier zijn niet zoveel zwanenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet zo'n erge plaag als zwanen maar ze vermeerderen fors
Mooie beestenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je hier rond kijkt zitten alle grasvelden wel bezaaid met zwanenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zwanen? Hier zijn niet zoveel zwanen
Der laatste jaren vooral witte reigers ( tot mijn verbazing ) en blauwe reiger waren er altijd wel veel. hier.
Jobiquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooie beestenIn de moestuin waar ik tot een halfjaar geleden nog wel eens kwam, zagen we een keer een groepje ooievaars overvliegen.
Koenquote:
Andere grond danquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je hier rond kijkt zitten alle grasvelden wel bezaaid met zwanen
Slok rumquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk maar prima
In ik heb keelpijn en ben niezerig
Beterschapquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk maar prima
In ik heb keelpijn en ben niezerig
Ja ik. Vond het een aparte serie. Aan de éne kant ergerde ik me aan die gasten maar er kwam ook een boel emotie ofzo bij. Er zaten scenes in waar ik serieus amper naar kon kijken. Zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand de Serie Baby Reindeer serie gezien?
Heb er een paar afleveringen opzitten.... het is... eerie! Creepy ook wel.. fascinerend.
Aanrader!
Frapant, ik had soortgelijke gevoelens erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik. Vond het een aparte serie. Aan de éne kant ergerde ik me aan die gasten maar er kwam ook een boel emotie ofzo bij. Er zaten scenes in waar ik serieus amper naar kon kijken. Zeker de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb er een paar afleveringen opzitten.... het is... eerie! Creepy ook wel.. fascinerend.
Aanrader!
Thanksquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
BeterschapWat GOA al zegt, rum kan helpen
Het snoer van de grasmaaier is te kortquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er mis op deze foto?![]()
![]()
[ afbeelding ]
T is de tweede keer in heel korte tijd dat dit gebeurd is, en beide keren niemand gewond.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r ligt toch geen speler onder die paal hč?
Dan sta lig je mooi voor paalquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r ligt toch geen speler onder die paal hč?
Dan lig je als 14 jarige een beetje dood te zijn op een hockeyveldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
HQ HDquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als dat opgelaaide vuurtje weer aan slaat:
Die had ik eerst ook ja,quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als dat opgelaaide vuurtje weer aan slaat:
Ben niet zo'n Doors kenner/./quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook ja,
maar The Doors versie past op zoveel manieren zoveel beter bij dit verhaal voor mij
Paar post hierboven heb ik dat liedje gepostquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Doors kenner/./![]()
Linkje?
Open deurtje wel lijkt me ....quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Doors kenner/./![]()
Linkje?
Ik dacht dat hij bedoelde dat de Doors een versie had van "Fire in the Sky"quote:
Wanneer je het/de licht(mast) ziet komenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
Maar waar moest het ook al weer passend voor zijn?
Zou er nog hoop zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wanneer je het/de licht(mast) ziet komen
Niks van gezien maar wel paar dagen geleden een stuk gelezen over het verhaal er achter. Dat is ook... opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aanrader!
Bedankt voor de earwurmquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aanrader!
Moet ineens aan baby shark tutututututuduu denkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de earwurm![]()
Baby reindeer, doo-doo, doo-doo, doo-doo
Baby reindeer
Goh, hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ineens aan baby shark tutututututuduu denken
Ik heb een vermoedenquote:
Denk je niet aan Ars anaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ineens aan baby shark tutututututuduu denken
Iedere dag. Ik blijf hopen maar het zou dom zijn om te schreeuwen dat we kampioen gaan worden.quote:
ja dat blijft de questionquote:Op dinsdag 23 april 2024 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere dag. Ik blijf hopen maar het zou dom zijn om te schreeuwen dat we kampioen gaan worden.
Man U en Spurs uit, dat wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere dag. Ik blijf hopen maar het zou dom zijn om te schreeuwen dat we kampioen gaan worden.
Eerst zondag Tottenham uit.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Man U en Spurs uit, dat wordt moeilijk.
Had al geeditquote:
Mjah, dan win je weer geen prijs.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:24 schreef engine het volgende:
Arsenal moet gewoon de rest van de wedstrijden winnen en word je geen kampioen is het toch een geweldig seizoen geweest weer.
Ja misschien niet maar is wel zoveel leuker om te volgen als een kut seizoen. En als je Arsenal volgt hebt je genoeg kut seizoenen meegemaakt.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dan win je weer geen prijs.
Een geweldig seizoen alleen telt gewoon niet eigenlijk
En Liverpool nog 1 om gelijk te komen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
City moet nog wel 2 wedstrijden inhalen en winnen ... anders
Voor nu ja, over 2 jaar is het toch dat je geen prijs wonquote:Op woensdag 24 april 2024 00:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien niet maar is wel zoveel leuker om te volgen als een kut seizoen. En als je Arsenal volgt hebt je genoeg kut seizoenen meegemaakt.
Duitsland was ook wel leuk dit jaarquote:Op woensdag 24 april 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
blijft wel spannend integenstelling tot andere leagues
Maar niet spannend... levers kussnequote:Op woensdag 24 april 2024 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitsland was ook wel leuk dit jaar
Niet spannend nee, en toch wel.quote:
Čens moet de eerste keer zijn toch .. das wel leuk ...quote:Op woensdag 24 april 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet spannend nee, en toch wel.
Leverkusen had tot nu toe altijd gefaald.
Daaromquote:Op woensdag 24 april 2024 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Čens moet de eerste keer zijn toch .. das wel leuk ...
Hier wat wolken en koudquote:
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2024 03:01 schreef chufi het volgende:
maar verder ook treurig om een teloorgang te zien..
Hoe durven ze?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:24 schreef mario390 het volgende:
ik ben woest op fc bayern
de willen nu waar de euro kommt
onze teambass![]()
quote:
Er zijn tokkies maar die zijn overalquote:
En vooral bij voetbalquote:Op woensdag 24 april 2024 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn tokkies maar die zijn overal
Het zijn een beetje de waterhoentjes der mensheidquote:
Beter dan!!!quote:Op woensdag 24 april 2024 13:45 schreef engine het volgende:
Ah het bekende mijn spelletje is beter als jouw spelletje
Hadden ze eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:45 schreef engine het volgende:
Overigens vindt Hanna het niet leuk dat haar achternaam als scheldwoord gebruikt wordt. Graag beetje rekening mee houden.
Wie is dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:24 schreef mario390 het volgende:
ik ben woest op fc bayern
de willen nu waar de euro kommt
onze teambass![]()
Die was leukquote:
Echt? Dat is best tofquote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef chufi het volgende:
Elk oud en nieuw nog te aanschouwen op de BBC
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:08 schreef pullup het volgende:
OMG!!!![]()
[ x ]
Dat is nu een tokkie @:puzzie
Cool, allemaal bewoond ook?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schattig![]()
Was gisteren een stuk met kleindochter aan het fietsen
Volgens mij niet maar ik fiets er regelmatig lang en iedere keer word ik er blij vanquote:
Vaste prik op FOK!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef chufi het volgende:
Elk oud en nieuw nog te aanschouwen op de BBC
Nouja dat is ook zeker waar maar twintig jaar later hebben hun kinderen er wel nog last. Ze zijn ook gewoon gebruikt voor tv en toen weer weggesmeten.quote:
Dit is er zo 1 die ineens dood omvalt omdat ze vergeet om adem te halenquote:Op woensdag 24 april 2024 14:08 schreef pullup het volgende:
OMG!!!![]()
[ x ]
Dat is nu een tokkie @:puzzie
Waarom denk ik dat dit achteruit wordt afgespeeld?quote:
Jij bent te wantrouwigquote:Op woensdag 24 april 2024 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat dit achteruit wordt afgespeeld?
Ik denk dat ze 100 GB bedoelenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van de betaalde versie van Windows Cloud / onedrive?
Mijn gratis opslag is bijna vol... en nu klik op meer kopen zie ik dit.
2 euro 100 TB.. klopt dat wel ? Bij die van 7 euro krijg je maar 1 TB ?
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel logischer....quote:
Succes daarmeequote:Op woensdag 24 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logischer....
Is een screenshot rechtsgeldig? Want dan ga ik de 100TB gewoon eisen
Doe dat eens met wat foto'squote:Op woensdag 24 april 2024 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb Google Drive. Hij was vol dus ik heb de helft van mijn documenten weggegooid. Hij is nog steeds vol![]()
Ze willen gewoon dat je betaalt.
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb Google Drive. Hij was vol dus ik heb de helft van mijn documenten weggegooid. Hij is nog steeds vol![]()
Ze willen gewoon dat je betaalt.
Nee, maar ik kreeg wel een jaar 500 GB pCloud opslag kado . Maar je kunt ook eenmalig opslag kopen voor de rest van je levenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van de betaalde versie van Windows Cloud / onedrive?
Mijn gratis opslag is bijna vol... en nu klik op meer kopen zie ik dit.
2 euro 100 TB.. klopt dat wel ? Bij die van 7 euro krijg je maar 1 TB ?
[ afbeelding ]
pCloud .. nog nooit van gehoord.. daar ga ik mijn documenten niet aan wagen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg wel een jaar 500 GB pCloud opslag kado . Maar je kunt ook eenmalig opslag kopen voor de rest van je leven
Gratis totdat je moet betalenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Graaiers
![]()
Ik ben ook niet zo van die betaalde diensten. Maar ik vind het ook wel weer een fijn iets om een externe backup van sommige documenten te hebben.. Maak sowieso te weinig interne back ups.. en ook die schijven kunnen helaas crashen weet ik uit ervaring.
Je brengt me wel op een idee.. ik kan Google Drive ook nog activeren, gratisss
Ik heb deze altijd goed in mijn oren geknoopt:quote:
Haha ik had verwacht dat er nu welv een hap af zou gaanquote:Op woensdag 24 april 2024 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik ook doe, hij blijft gewoon rond de 15 GB staan.
Zit ff te denken... maakt je telefoon misschien ook een BU naar google drive?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Maar daar zet ik geen grote bestanden op. Alleen wat foto’s.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ff te denken... maakt je telefoon misschien ook een BU naar google drive?
Duurt lang... Pullup is ondertussen fanatisch bestanden aan het verwijderen....maar die teller wil niet omlaagquote:Op woensdag 24 april 2024 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik had verwacht dat er nu welv een hap af zou gaan
Ga mijn eigen drive ook eens checken nu
Had ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Zwitsers.... Ik kreeg het bij de verlenging van mn VPN account kado , en ja over een jaar is mn VPN nog een jaar geldig en voor opslag zal ik dan waarschijnlijk moeten betalen ...quote:Op woensdag 24 april 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
pCloud .. nog nooit van gehoord.. daar ga ik mijn documenten niet aan wagen.
Die zijn dan plots over 15 jaar verdwenen ofzo
Ik heb genoeg zooiquote:Op woensdag 24 april 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurt lang... Pullup is ondertussen fanatisch bestanden aan het verwijderen....maar die teller wil niet omlaag
Ja, ik gebruik het niet veel ... en ben een beetje een achterdochtige wappie... maar wat je zegt is echt handig.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Zwitsers.... Ik kreeg het bij de verlenging van mn VPN account kado , en ja over een jaar is mn VPN nog een jaar geldig en voor opslag zal ik dan waarschijnlijk moeten betalen ...
Ik heb er geen essentiele info opstaan , maar het is wel handig om files (vnl. pics) te syncen op mn verschillende devices
Bon Appétit.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
Schiet ook niet op inderdaad, ik ga maar eens eten maken
Alleen als je overstapt van Android >-< iPhone zal het ff anders zijn ..... geen idee hoe de iPhones nu werkenquote:Op woensdag 24 april 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het niet veel ... en ben een beetje een achterdochtige wappie... maar wat je zegt is echt handig.
De laatste keer dat ik een nieuwe telefoon kocht.. wilde ik alles gaan installeren en kopiëren Bleek na invoeren van mijn account dat alles magisch aan kwam vliegen.. stiekem best handig ...
Das niet echt ... Marc zal het met me eens zijnquote:
We gaan het testen @Prisha ?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
Hup Ajax ... Is Prisha trouwens al weer in het land ?
Ik hoop het voor haarquote:Op woensdag 24 april 2024 21:22 schreef chufi het volgende:
Misschien zit wel gewoon in dr vak en ziet een groen veld
Liverpool?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag ... kijk eigenlijk Engels voetbal nu
Zou het nog wat opbrengen?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
Kunnen we niet gewoon die hele zooi weer verkopen en op 0 beginnen
Genoeg om de jeugdopleiding weet tot leven te wekken hoop ikquote:
De nieuwe coach schijnt er te zitten als de verhalen kloppen, of nou ja, mogelijk nieuwe,quote:Op woensdag 24 april 2024 22:16 schreef pullup het volgende:
Hoop voor Prisha dat ze niet in dat stadion zit en ben blij dat ik er niet naar zit te kijken![]()
Em mis de lat weer voor veel binnen halenquote:Op woensdag 24 april 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
Kunnen we niet gewoon die hele zooi weer verkopen en op 0 beginnen
Ik ben er gelukkig niet. Wat een bloederige rampquote:Op woensdag 24 april 2024 22:16 schreef pullup het volgende:
Hoop voor Prisha dat ze niet in dat stadion zit en ben blij dat ik er niet naar zit te kijken![]()
Allemaal rood verdienen zequote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig niet. Wat een bloederige ramp
Wordt er nog wel eens getraind in het Amsterdamse Bos , zoals vroeger de heuvel op ? Jij zit daar vlakbij ..quote:Op woensdag 24 april 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
Maar ehm weten jullie toevallig of er nog wat echt goede jongens op komen uit de opleiding?
Zal nodig zijn hoor
2-2quote:Op woensdag 24 april 2024 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig niet. Wat een bloederige ramp
Geen 'supertalenten'.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
Maar ehm weten jullie toevallig of er nog wat echt goede jongens op komen uit de opleiding?
Zal nodig zijn hoor
Daarom moest ie zo zijn best doenquote:
Haha liefquote:Op donderdag 25 april 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
Doen ze toch wel vaak geloof ik @:Domnivoor
[ x ]
Ja, dat zie je meer. Ook op het droge.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 25 april 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[ x ]
quote:
Overleven ze dat dan ? Bedoel als je een poot kwijtraken in het wild ... of gaat het om gecontroleerde amputaties?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
In opvangcentra krijgen schildpadden die een poot missen een prothese met een wieltje. Ze leren er vrij snel mee omgaan.
Dat kan allebei. En dat kunnen ze overleven.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Overleven ze dat dan ? Bedoel als je een poot kwijtraken in het wild ... of gaat het om gecontroleerde amputaties?
En is die prothese/schildpad dan ook nog in staat om zich terug te trekken in zijn schild?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
In opvangcentra krijgen schildpadden die een poot missen een prothese met een wieltje. Ze leren er vrij snel mee omgaan.
Nee, dat wordt aan het schild bevestigd.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En is die prothese/schildpad dan ook nog in staat om zich terug te trekken in zijn schild?
Ik bedoel dat wieltje en die poot, is dat klein / flexibel genoeg?
Dankjewel. Dit gaat wel heel rap. Vandaag gewoon de 100 goals halen als het zo doorgaatquote:
100 al, ok, dat hou ik niet bijquote:Op donderdag 25 april 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dankjewel. Dit gaat wel heel rap. Vandaag gewoon de 100 goals halen als het zo doorgaat
Haha ja dat klinkt bekend met die porties.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb van die "gezonde" groente diepvries maaltijden van de Aldi ontdekt.. Ben nu een Thaise Groene Curry met garnalen aan het opbakken
Nadeel is wel... ze zijn officieel voor 2 personen (of dagen).. maar de helft is dan weer net te weinig... en uiteindelijk gaar het in één dag op .
Dus en die hele maaltijd en een stevig nagerecht,quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat klinkt bekend met die porties.
Ik doe dan vaak een stevig nagerecht
Ja in die richting zat ik ook alquote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat klinkt bekend met die porties.
Ik doe dan vaak een stevig nagerecht
Neeeheequote:Op donderdag 25 april 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus en die hele maaltijd en een stevig nagerecht,
goed bezig dan
Een pizza krijg ik ook nooit opquote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef chufi het volgende:
Ik maak tegenwoordig van 1 portie gewoon 2 daagse hapjes .... pizza gaat ook meestal per halve / dag
Kleine eter? Of heb je een goede ontbijt - lunch - diner verdeling?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef chufi het volgende:
Ik maak tegenwoordig van 1 portie gewoon 2 daagse hapjes .... pizza gaat ook meestal per halve / dag
Op de korsten na... is zo'n ding hier wel weg te krijgen.quote:
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had AAA-asperges vandaag, vers van de bd-boerderij. Met ei & ham, maar verder niks.
Dus stevige toet benodigd. Ik gaf mijn liefste keuze uit rijstepap en boekweitpap.
Omdat hij niet kon kiezen koos ik de rijstepap. Gemaakt met half melk/half slagroom. En geserveerd met boet, basterdsuiker en kaneel.
Vandaag had ik een smoothie, kop zelfgemaakte tomatensoep met 2 broodjes kaas en net een portie spaghetti met wat gevulde saus en gerapste kaas .. meer dan genoegquote:Op donderdag 25 april 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kleine eter? Of heb je een goede ontbijt - lunch - diner verdeling?
Ik ontbijt niet... Lunch meestal met 2 boterhammen kaas.. en dan heb ik savonds toch echt wat meer nodig tegenwoordig
Er zat een kwart pakje Normandische boter (doux) in het geprakte ei verstoptquote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Tip: Smelt er een pakje roomboter bij... en je hebt geen toetje nodig
Lekker allemaal hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik had AAA-asperges vandaag, vers van de bd-boerderij. Met ei & ham, maar verder niks.
Dus stevige toet benodigd. Ik gaf mijn liefste keuze uit rijstepap en boekweitpap.
Omdat hij niet kon kiezen koos ik de rijstepap. Gemaakt met half melk/half slagroom. En geserveerd met boet, basterdsuiker en kaneel.
Dit herken ikquote:Op donderdag 25 april 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb van die "gezonde" groente diepvries maaltijden van de Aldi ontdekt.. Ben nu een Thaise Groene Curry met garnalen aan het opbakken
Nadeel is wel... ze zijn officieel voor 2 personen (of dagen).. maar de helft is dan weer net te weinig... en uiteindelijk gaar het in één dag op .
Zie... een kwart maar... daar ga je al misquote:Op donderdag 25 april 2024 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zat een kwart pakje Normandische boter (doux) in het geprakte ei verstopt
< Ik nam net een hap! Voel me bijna betrapt...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit herken ikDan blijf je maar hapjes nemen voor het lekker en uiteindelijk vreet je alles maar op, want uiteindelijk te weinig voor de dag erna
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Ik nam net een hap! Voel me bijna betrapt...
Ik doe soms bij een 1 persoons diepvries wat extra verse dingen bij en dan heb ik er 2 dagen genot vanquote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit herken ikDan blijf je maar hapjes nemen voor het lekker en uiteindelijk vreet je alles maar op, want uiteindelijk te weinig voor de dag erna
Oh ja foutje, het was demi selquote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie... een kwart maar... daar ga je al mis
Je préfčre le beurre salé
Ik hoefde niet te Googlenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Hier was het een krieltjes/courgette/ui/knoflook roerbak met Port Salut kaas en verse peterselie
Dat is inderdaad heel handigquote:Op donderdag 25 april 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe soms bij een 1 persoons diepvries wat extra verse dingen bij en dan heb ik er 2 dagen genot van
Een kans op een blauwtje.. betekend in ieder geval dat je leeftquote:Op donderdag 25 april 2024 20:38 schreef sigme het volgende:
Die asperges had ik besteld, als extra bij het groentepakket. Dat pakket is altijd een verrassing.
Morgen eten we spinazieMet pasta & blauwe kans.
Wauwquote:Op donderdag 25 april 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te Googlen
Klinkt allemaal heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:38 schreef sigme het volgende:
Die asperges had ik besteld, als extra bij het groentepakket. Dat pakket is altijd een verrassing.
Morgen eten we spinazieMet pasta & blauwe kans.
Tssss.. ik ken mijn qlassiekers!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Port Salut was eventueel een twijfelgevalletje
Port Salut ligt volgens mijn geheugen al eeuwen in de schappen van alle supers in het land ...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Port Salut was eventueel een twijfelgevalletje
Dat is bijna net zo exotisch als Edammer jaquote:Op donderdag 25 april 2024 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Port Salut ligt volgens mijn geheugen al eeuwen in de schappen van alle supers in het land ...
Las net dat het al uit de middeleeuwen komt ...quote:Op donderdag 25 april 2024 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo exotisch als Edammer ja
Help is underwayquote:Op donderdag 25 april 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Pan is leeg -
Ik herhaal: - Pan is leeg -
Is dat dat je iemand stilletjes van achter benaderd en dan schreeuwt wat er in de aanbieding is?quote:
Ja zoiets een MarcBtjequote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat dat je iemand stilletjes van achter benaderd en dan schreeuwt wat er in de aanbieding is?
Ja, dat wordt verhongerenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
- Pan is leeg -
Ik herhaal: - Pan is leeg -
Ik was er vanmiddag, komt was wel dichtbij zo toenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zuid Limburg is ook wel heel ver weg ja
Ja jij woont daar net bovenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag, komt was wel dichtbij zo toen
Zie jij ook het einde, de achterkant van die vrachtwagen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Of had ik deze moeten sturen?
Had niet het idee dat GOA al zover was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |