Al een week niet meer gepost in dit topic dus ik denk van wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:22 schreef Rnie het volgende:
Zo, we zijn een weekje verder.Zijn we al een beetje bijgekomen van het nieuws?
Dit is geen olie meer maar kerosine op het vuurquote:
Jaaaaaaajaaaaaaquote:
@Eagles89 graag reflectie!quote:
Gewoon via F1 TV Pro luisteren danquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:28 schreef DjVero het volgende:
Mol naar ViaPlee? Dan zou ik een abonnement overwegen.
Oh ja, die constructie is er nu ook inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon via F1 TV Pro luisteren dan
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:28 schreef DjVero het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:28 schreef DjVero het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Het gaat alleen om de radiorechten, dus feitelijk verandert er niet zoveel
Mol net als vd Garde en Coronel ook op de brandstapel?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een doodse stilte van de ViaPlay fanboys hier. Ik ben in elk geval heerlijk wakker geworden vandaag, een van de mooiste berichten (nu al) van dit jaar. Hoop wel dat de rechtvaardigheid zege zal vieren en ze die overlopers vd Garde en de Coronel brothers nooit meer een stap in de Ziggo studio laten zetten. Ho Pin Tung is nooit een vaste Ziggo waarde geweest dus die mogen ze eventueel verwelkomen, is een hele prima analist. Amber Brandsen mag lekker terug het huishouden in om voor haar kindjes te zorgen en over die twee commentatoren kunnen we het beter helemaal niet meer hebben, maar op Eurosport het EK vissen verslaan lijkt me afdoende.
Wat een héérlijk Paasweekend is dit!Ik ben echt heel blij, de nostalgische voorpret van een F1 weekend weer helemaal terug, geen gezeik meer met dat irritante syncen steeds van GPR met Olav en Jack met de F1 uitzending, en de beelden in 4k mensen, yay
De post van @Eagles89 blijft voor mij een van de mooiste posts in de geschiedenis van FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mol net als vd Garde en Coronel ook op de brandstapel?
Ze kunnen natuurlijk een deal maken dat hij de radio rechten krijgt en dat ze zijn commentaar mogen gebruiken bij de beelden. Maw dat jij als kijker kan bepalen met welke commentaar je de wedstrijden kijkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Het gaat alleen om de radiorechten, dus feitelijk verandert er niet zoveel
Welke van de 20? Persoonlijk vond ik die over mooiste dag van zijn leven de beste.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
De post van @:eagles89 blijft voor mij een van de mooiste posts in de geschiedenis van FOK!
Lijkt me wel ingewikkeld, want ik weet zeker dat ze de tandarts sowieso niet willen. En of Mol zijn holmaatje in de steek laat waag ik te betwijfelen. Dus dan zal het alleen het radiostuk zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk een deal maken dat hij de radio rechten krijgt en dat ze zijn commentaar mogen gebruiken bij de beelden. Maw dat jij als kijker kan bepalen met welke commentaar je de wedstrijden kijkt.
Dat boeit toch niet. GPRadio hier heb je de rechten en wij mogen jullie commentaar onder de beelden zetten. Wat maakt VP wat uit wie er commentaar doet bij GPRadio?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ingewikkeld, want ik weet zeker dat ze de tandarts sowieso niet willen. En of Mol zijn holmaatje in de steek laat waag ik te betwijfelen. Dus dan zal het alleen het radiostuk zijn.
Ik hoop dat ViaPlay zsm failliet gaat zodat de rechten weer worden geveild en vrijwel zeker bij Ziggo belanden. En met Mol zullen ze een groter bereik krijgen/meer dure abbo’s verkopen, wat hun positie sterker maakt, terwijl ik tegelijkertijd dan via F1 TV waarschijnlijk direct Mol kan luisteren zonder dat vreselijk irritante gesync steeds. Dus ik zit in een flinke spagaat, maar boven alles hoop ik dat ViaPlay zsm de tering krijgt om het even simpel te zeggen, ongelofelijk overigens dat hier op Fok zoveel mensen dit ontzettend leugenachtige bedriegende kots bedrijf steunen, echt álles aan dat bedrijf ademt slechtheid uit, en als ik aan alle dingen denk die ze geflikt hebben borrelt de haat meteen weer bij me naar boven, dus dan maar nog een jaartje lopen klooien met dat syncen van Mol via GPR en F1 TV, dan dat ze misschien een (half) jaartje langer bestaan omdat ze Mol (eindelijk) aan hun team gaan toevoegen. Dat is mijn gedachte erover in elk geval. Zonder Mol ben ik echt zeker dat ze binnen een jaar de tent sluiten, met Mol misschien nog een half jaartje langer door een opleving in het aantal abonnees.quote:
Dat viaplay maar een lang leven beschoren mag zijn, en de rechten tot ver na het onvermijdelijke faillissement van het zakelijke, kille, en vooral sfeerloze Ziggo mag houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |