¤ 400.000,- inmiddels trouwensquote:Op maandag 24 maart 2025 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Budget is ¤ 375.000,-.
De vraagprijs vd woning die Alex bezichtigde was
¤ 365.000,-
Op maandag 24 maart 2025 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas maar op, straks krijg je nog te horen dat je spoilers plaatst
[ Bericht 16% gewijzigd door ESF1Gamer op 24-03-2025 21:46:24 (Spoiler waar een aantal niet mee konden leven) ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dat hoop ik ook ja. Ook kleine drieling-meisjes worden snel groter en willen dan waarschijnlijk toch wel een eigen plekje. En met 5 slaapkamers biedt dat huis die ruimte.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk zijn ze voor het huis met meer ruimte gegaan.
Leontine denkt daar héél anders overquote:Op maandag 24 maart 2025 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk zijn ze voor het huis met meer ruimte gegaan.
Ze had nooit akkoord moeten gaan met een huis buiten Brabantquote:Op maandag 24 maart 2025 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
Zij zit wel heel erg op het gevoel, zeg. Of ze een huis van de buitenkant mooi vindt.
"Dan ga ik het direct verkopen, hoor!"quote:Op maandag 24 maart 2025 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leontine denkt daar héél anders over
En ze wil duidelijk helemáál NIET naar omgeving Rotterdam e.o.
Eerste punt: eensquote:Op maandag 24 maart 2025 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze had nooit akkoord moeten gaan met een huis buiten Brabant
En misschien niet aan het programma meedoen
Alex heeft ook al héél veel jaren kunnen afkijken bij Martijn. Vanaf 2008 werken ze al samen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Ik was even niet voorbereid op dat Alex de boodschap bracht van het gekochte huis. Hij doet het supergoed (hij kan een tweede carrière beginnen als presentator) maar god, wat mis ik Martijn
(als in: hier is hij dus ziek
)
Ik zeg niks over stellen en huizen van de volgende afltquote:Op maandag 24 maart 2025 21:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je nog te horen dat je spoilers plaatst
O dat ben ik wel eens. Maar vooral door de moeite dat zij ermee heeft, dat ik denk; je had misschien beter zelf de controle kunnen houdenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Eerste punt: eens
Tweede punt: nee, zij hebben duidelijk een huis nodig. Met een laag budget. In een emotioneel moeilijke tijd. Ik denk dat ze zeer geschikte kandidaten zijn en de hulp heel goed kunnen gebruiken
Hopelijk wordt Alex of John Williams vervanger een andere kan het programma niet leuk brengenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Ik was even niet voorbereid op dat Alex de boodschap bracht van het gekochte huis. Hij doet het supergoed (hij kan een tweede carrière beginnen als presentator) maar god, wat mis ik Martijn
(als in: hier is hij dus ziek
)
Viel me meteen op inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef franklop het volgende:
Overigens stond er nu een foto van Roos op bureau van Alex. Vorig seizoen stond Bob er al eens
Er zijn al een zwikje presentatoren bekend die het komende seizoen doen. Zaten een paar goede namen bij maar ook dat ik dacht, die kunnen beter thuis blijven. Het zijn er ook gewoon veel, neem gewoon 1 of twee presentatoren.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Alex of John Williams vervanger een andere kan het programma niet leuk brengen
Ook dit soort opmerkingen vind ik al irritant. Doe gewoon even niet of open een eigen spoilertopicquote:Op maandag 24 maart 2025 21:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zeg niks over stellen en huizen van de volgende aflt
Zoals Marieke Elsingaquote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Er zijn al een zwikje presentatoren bekend die het komende seizoen doen. Zaten een paar goede namen bij maar ook dat ik dacht, die kunnen beter thuis blijven. Het zijn er ook gewoon veel, neem gewoon 1 of twee presentatoren.
Het blijft een mooi programma, en ook de oude programmas van Martijn vond ik leuk.
Dat is precies de droge humor waarmee Alex ook het programma zou kunnen presenteren, aangevuld met Bob en Roos en zonder vervanger van Martijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef franklop het volgende:
Overigens stond er nu een foto van Roos op bureau van Alex. Vorig seizoen stond Bob er al eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |