Het is een user hier die dat zei op basis van de tv beelden en vond dat ze niet moesten zeuren over de buurt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze kunnen toch na de puzzeltocht wel gewoon bekeken hebben hoe de buurt is/was? Of van anderen gehoord?
Ze weten natuurlijk in welke straten ze huizen bekeken hebben
Welkom in de huidige markt, voor dit soort huizen betaal je nu zo alweer een ton meer. (De opnames waren in 2023 toen de markt iets inzakte)quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi huis geworden, maar wat een bizarre aankoopprijs. Ongekend.
Ook een beetje competitiegedrag. De quinoa-klasse met vaak rijke ouders, een goede opleiding en baan voor wie de wereld aan hun voeten ligt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die ziekte was voor de makers natuurlijk geweldig nieuws. Dat trekt alleen meer kijkers.
En tja dit is het volk dat "net als de vrienden" niet voor minder ergens wilt zitten.
Heeft iemand (ongeveer) de buurt en het huis? Want de grootte was moeilijk in te schatten nu.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Die buurt is niks mis mee, het is alleen niet het centrum. Geen idee waarom ze per se in het centrum wilden zitten of Überhaupt Haarlem. Leek wel of ze vooral wilden kunnen zeggen dat ze in het centrum van Haarlem wonen.
Wel een klein huis overigens, voor een normaal 1 gezinswoning met 3 lagen hadden ze minimaal een ton extra nodig gehad.
https://www.funda.nl/deta(...)esstraat-40/88652455quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft iemand (ongeveer) de buurt en het huis? Want de grootte was moeilijk in te schatten nu.
Prima buurt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:17 schreef __Fokker__ het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)esstraat-40/88652455
Ah 95 m2. En 23000 euro overboden dus, valt nog mee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:17 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)esstraat-40/88652455
Ziet er niet uit aan de buitenkantquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah 95 m2. En 23000 euro overboden dus, valt nog mee.
Benieuwd of ze er nog een wat groter dakkapel op kunnen zetten maar vrees dat er weinig rek meer in zit.
Wel een hele goede buurt als ik de huizen zo zie.Dan snap ik dus al helemaal niet waarom ze zo zeurden.
Ja lachwekkend om zo klein te gaan wonen puur omdat je alleen maar in Haarlem wilt wonen. Is wel toppunt van armoede.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:04 schreef __Fokker__ het volgende:
Die buurt is niks mis mee, het is alleen niet het centrum. Geen idee waarom ze per se in het centrum wilden zitten of Überhaupt Haarlem. Leek wel of ze vooral wilden kunnen zeggen dat ze in het centrum van Haarlem wonen.
Wel een klein huis overigens, voor een normaal 1 gezinswoning met 3 lagen hadden ze minimaal een ton extra nodig gehad.
Ik zou voor geen miljard in het Noorden willen wonen. We zijn niet allemaal hetzelfde hè.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja lachwekkend om zo klein te gaan wonen puur omdat je alleen maar in Haarlem wilt wonen. Is wel toppunt van armoede.
Tja deze ouwe rotzooi staat nou eenmaal in Haarlem. Daar is alles mee gezegd. Dat je de buren van 2 huizen verder kan horen schijten daargelaten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Welkom in de huidige markt, voor dit soort huizen betaal je nu zo alweer een ton meer. (De opnames waren in 2023 toen de markt iets inzakte)
Je bent ervaringsdeskundige en hebt ook in die buurt gewoond?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
Tja deze ouwe rotzooi staat nou eenmaal in Haarlem. Daar is alles mee gezegd. Dat je de buren van 2 huizen verder kan horen schijten daargelaten.
Ben dat wel met je eens maar een object dat zoveel waarde vertegenwoordigt in bezit hebben is toch ook wel lekker hoor. Kun je altijd over 10 jaar nog hypotheekvrij gaan wonen in Friesland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja deze ouwe rotzooi staat nou eenmaal in Haarlem. Daar is alles mee gezegd. Dat je de buren van 2 huizen verder kan horen schijten daargelaten.
Vertel hier eens meer overquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en snap de teleurstelling over de buurt wel. Dat wat Haarlem leuk maakt, heb je er niet. Dan kun je in mijn optiek beter in de binnenstad van Leeuwarden wonen. En Bennebroek had ik veel slimmer gevonden dan Haarlem-Noord.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ervaringsdeskundige en hebt ook in die buurt gewoond?
Kans op verzakking en scheuren lijkt me wel groter hiermeequote:Fundering op staal (= gemetselde fundering en dus geen palen)
Nee, juist niet, dan is de ondergrond geschikt om zonder palen te bouwen(harde ondergrond) en is de kans op verzakking nihil. Ik ben specifiek met die reden ook voor een huis staal gegaan na heel veel ellende te hebben bekeken van huizen die verzakkingsproblemen hebben. Verder eens, maar dat hele programma draait om uiterlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk stel, van binnen wel mooi geworden.
Toch even wat kritische punten:
Funda tekst:
[..]
Kans op verzakking en scheuren lijkt me wel groter hiermee
Muur en vloerisolatie = subsidie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk stel, van binnen wel mooi geworden.
Toch even wat kritische punten:
Funda tekst:
[..]
Kans op verzakking en scheuren lijkt me wel groter hiermee
Energielabel D op Funda. Met nieuwe kozijnen wel leuk maar verder 0,0 isolatie volgens Funda.
Verder geen zonnepanelen o.i,d. Bijna niemand in die straat zo te zien, best wel opvallend.
Dus leuk zo'n karakteristiek huisje maar als je dit huis duurzaam wilt maken in de toekomst mag je de portemonnee volgens mij weer flink trekken
En maar GroenLinks/D66 stemmen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Verder geen zonnepanelen o.i,d. Bijna niemand in die straat zo te zien, best wel opvallend.
Daarom de "betaalbaarheid". Wel in Haarlem wonen, maar ook weer niet. Net alsof je in Capelle woont en zegt dat je in Rotterdam woont.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en snap de teleurstelling over de buurt wel. Dat wat Haarlem leuk maakt, heb je er niet. Dan kun je in mijn optiek beter in de binnenstad van Leeuwarden wonen. En Bennebroek had ik veel slimmer gevonden dan Haarlem-Noord.
Ik besefte niet dat Bennebroek hemelsbreed bijna net zo dicht bij het centrum ligt als Haarlem-Noord. Klinkt alsof het zonde is dat ze die optie niet serieuzer hebben verkend.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarom de "betaalbaarheid". Wel in Haarlem wonen, maar ook weer niet. Net alsof je in Capelle woont en zegt dat je in Rotterdam woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |