Oef ja zonde hč? Zou nou de cameraman dit nou ook niet zien?quote:Op maandag 29 april 2024 21:58 schreef DrMarten het volgende:
Compleet nieuwe wc en dan de bril er scheef op schroeven
Dat zie je ook niet. Het zit bij ons al 7 jaar in de keuken en de verf zit er nog perfect op, vlekken ook nooit ingetrokken. Enige nadeel is dat de muur kwetsbaar is als je met pannen tegen de muur komt, daardoor hebben we wat butsen.quote:Op maandag 29 april 2024 22:01 schreef Szura het volgende:
Verbaas me altijd over dit soort geschilderde muren achter de kookplaat, ziet er niet uit als afwasbare verf
Dit ja. Zonder die ziekte hadden ze echt 0 sympathie van me gekregen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik vond het een beetje onrealistisch en verwend stel en natuurlijk is zijn diagnose verschrikkelijk ingrijpend geweest en ben ik blij voor hun dat zijn behandeling (na crowdfunding) in Mexico is aangeslagen.
Haarlem-Noord wordt steeds meer een hippe buurt, dus zo erg is dat nou ook weer niet en je zit binnen een paar minuten in het Centrum en binnen 20 minuten op het strand.
Knap wat ze uiteindelijk met sponsoring (van ze lang zal ze leven niet voor 46.500) hebben kunnen verbouwen.
Uiteindelijk is dit natuurlijk een wereldhuis dat je in de huidige markt zo voor 6 ton wegzet. In dat opzicht hebben ze heel weinig te klagen en kunnen ze altijd over een jaar of 5 (als het niet zo goed met hem gaat) nog verhuizen naar Leeuwarden ofzo.quote:Op maandag 29 april 2024 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het met alle nieuwe ramen een schattig huis van buiten.![]()
Binnen best leuk geworden, ruime woonkamer of het voelt ruim.
Ze kunnen toch na de puzzeltocht wel gewoon bekeken hebben hoe de buurt is/was? Of van anderen gehoord?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:41 schreef laziness het volgende:
2x een korte blik op de straat en je weet al dat de buurt uitstekend is?
Die ziekte was voor de makers natuurlijk geweldig nieuws. Dat trekt alleen meer kijkers.quote:Op dinsdag 30 april 2024 06:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit ja. Zonder die ziekte hadden ze echt 0 sympathie van me gekregen.Wat een verwende zeurpieten die denken dat de wereld zich wel even aan hen aanpast.
De buurt was uitstekend als ik het zo zag en het huis is natuurlijk fantastisch geworden.
Welkom in Haarlem.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi huis geworden, maar wat een bizarre aankoopprijs. Ongekend.
Lekker toch als dat kan tov pauper ouders die niks te makken hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over hun financiële situatie of baan werd niets gezegd maar ze zullen door pappie en mammie ook wel wat gesponsord worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |