abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2024 @ 10:13:41 #1
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213299748
Ik heb gehoord dat er mensen zijn een Jan Smit app hebben aangemaakt en onze leden probeert te jatten. Waar halen zij het gore lef vandaan....jullie laten gewoon iedereen met rust. Ze willen toch niet bij jullie in de groep....wij hebben iedereen al op de hoogte gebracht...iedereen die je toevoegt gaan ze gelijk er weer uit gooien...daar heb ik wel voor gezorgd en Michel en Mark en de andere beheerders, maar die ken je niet. Maar waar haal je het gore lef vandaan met je cholera kop...ik weet je altijd wel te vinden hoor.. ik heb connecties genoeg.....dus pas maar op....
Je bent een waardeloze agent.
pi_213299780
hey Adela
pi_213299845
Hee🙋‍♀️, Adela👋.🤝 Je kent mij😃🙋‍♀️ vast nog wel🤔 Ik☝️ ben Fransisca😉 De vriendin💋🍌💦💦 van Michel🍑🍆 Ik☝️ heb van Michel🍆 gehoord👂 dat jij👀 een 🎵Jan 🎵Smit 📲App...🤔aangemaakt🕵️‍♂️ heb en dat je 😠probeert onze 😡leden🤬 af te pakken😡😡😡🖕. Waar❓❓ haal je💔 het gore🤮 teringlef👿 vandaan😡? Tering😠 tering😡 tering🤬wijf. Jeuh🖕 laat gewoon😤😤 iedereen met rust❌💀! Ze willen toch😤😡 niet bij jou🤨 in groep😂. want ik uh🤔 wij☝️ hebben allemaal😤 iedereen al op de hoogte gebracht🙄 dat wij☝️ dat😡. en niemand🙅‍♀️ wil bij jou🙃 in de groep🤮. Iedereen die jij👿 toevoegt van 👏onze👏....🎵Jan 🎵Smit 📲App die...gaan zich gelijk🙅‍♀️⏰ d'r weer uit gooien🤣. Daar heb ik 😺wel voor gezorgd😇...en Michel🍆 en mark🥔...en de andere🍆🍆 beheerders🍌, maar die😆 ken je niet😂. Maar☝️ wat ben jeuhhh🤔 waar haal jij😡 het😡 gore😡 lef😡 vandaan😡 om😡 onze😡 vrienden😡 af te pakken😡😡😡 met je tyfus🤢cholera🤮kop☠️. Je mag van mij😃 lekker de tyfus🤒 krijgen😤😤. De Tering🤮 en de cholera💀💀! En je😠 laat iedereen🤬 van mijn👏👏... 🎵Jan 🎵Smit 📲App Gewoon😤. Met😤. Rust😤. Klaar😤😤😤❌❌. Basta⛔, want ik weet je🧠...ik weet je🕵️‍♂️ altijd wel te vinden hoor👮‍♂️🔪. Dus uhh pas👀 maar op😰! Met je tering🤢tyfus🤮cholera💀kop, want ik☝️ weet je altijd wel te vinden😡 als jij hier mee doorgaat🤬😠, dan ga ik😎 je opzoeken🔍. Ik weet😤 je toch wel te vinden.👀👀 Ik hep💪 connecties👥 genoeg🙊! Dus pas😥 maar op🔪⚔️, teringwijf.
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 10:33:31 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213299936
Wtf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213300290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef sp3c het volgende:
Wtf
ken je deze niet?
pi_213300716
Wie wil in me grad dame groep?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_213300912
De laatste vijf jaar niks meer op internet gebeurd dat je kon rippen?
  dinsdag 23 april 2024 @ 12:13:35 #8
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_213300919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 11:07 schreef bonanza8 het volgende:

[..]
ken je deze niet?
Een bizar kijkje in de onderkant vd samenleving :o
pi_213301975
Dit is zo 2018
KLB en DRT is een topcombinatie
  dinsdag 23 april 2024 @ 14:02:14 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213302150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 10:24 schreef Nober het volgende:
Hee🙋‍♀️, Adela👋.🤝 Je kent mij😃🙋‍♀️ vast nog wel🤔 Ik☝️ ben Fransisca😉 De vriendin💋🍌💦💦 van Michel🍑🍆 Ik☝️ heb van Michel🍆 gehoord👂 dat jij👀 een 🎵Jan 🎵Smit 📲App...🤔aangemaakt🕵️‍♂️ heb en dat je 😠probeert onze 😡leden🤬 af te pakken😡😡😡🖕. Waar❓❓ haal je💔 het gore🤮 teringlef👿 vandaan😡? Tering😠 tering😡 tering🤬wijf. Jeuh🖕 laat gewoon😤😤 iedereen met rust❌💀! Ze willen toch😤😡 niet bij jou🤨 in groep😂. want ik uh🤔 wij☝️ hebben allemaal😤 iedereen al op de hoogte gebracht🙄 dat wij☝️ dat😡. en niemand🙅‍♀️ wil bij jou🙃 in de groep🤮. Iedereen die jij👿 toevoegt van 👏onze👏....🎵Jan 🎵Smit 📲App die...gaan zich gelijk🙅‍♀️⏰ d'r weer uit gooien🤣. Daar heb ik 😺wel voor gezorgd😇...en Michel🍆 en mark🥔...en de andere🍆🍆 beheerders🍌, maar die😆 ken je niet😂. Maar☝️ wat ben jeuhhh🤔 waar haal jij😡 het😡 gore😡 lef😡 vandaan😡 om😡 onze😡 vrienden😡 af te pakken😡😡😡 met je tyfus🤢cholera🤮kop☠️. Je mag van mij😃 lekker de tyfus🤒 krijgen😤😤. De Tering🤮 en de cholera💀💀! En je😠 laat iedereen🤬 van mijn👏👏... 🎵Jan 🎵Smit 📲App Gewoon😤. Met😤. Rust😤. Klaar😤😤😤❌❌. Basta⛔, want ik weet je🧠...ik weet je🕵️‍♂️ altijd wel te vinden hoor👮‍♂️🔪. Dus uhh pas👀 maar op😰! Met je tering🤢tyfus🤮cholera💀kop, want ik☝️ weet je altijd wel te vinden😡 als jij hier mee doorgaat🤬😠, dan ga ik😎 je opzoeken🔍. Ik weet😤 je toch wel te vinden.👀👀 Ik hep💪 connecties👥 genoeg🙊! Dus pas😥 maar op🔪⚔️, teringwijf.
+10 voor tijd en moeite.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')