Als je je al druk moet maken om den haag, dan word je niet oud.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:42 schreef Bargehassus het volgende:
Altijd gezeik over Limburgs, Fries, Gronings, Achterhoeks...
Maar hier hoor je niemand over.
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat op the Phantom na, ik Floors' nummers niet zo boeiend vind...
Mond spoelen jijquote:
Eens.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Mond spoelen jij
Floor is gewoon de beste zangeres ever, maar maakt fijnere muziek met bands samen, is mijn conclusie.
Heerlijk slokje azijn genomen. Maar nee, die Efteling metal is niet voor mij. (Wel een goede zangeres natuurlijk)quote:Op woensdag 24 april 2024 09:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Mond spoelen jij
Floor is gewoon de beste zangeres ever, maar maakt fijnere muziek met bands samen, is mijn conclusie.
Ik bedenk mij dat ik de Janse Bagge Bend nog wel zou aan kunnen laten staan uit het Limburgse.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:42 schreef Bargehassus het volgende:
Altijd gezeik over Limburgs, Fries, Gronings, Achterhoeks...
Maar hier hoor je niemand over.
Dat zeggen we, samen met bands is Floor Janse beter.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:55 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik bedenk mij dat ik de Janse Bagge Bend nog wel zou aan kunnen laten staan uit het Limburgse.
Tsja,aangezien Spencer en Winwood niet mogen is dat nog een optie. Maar laten we daar zeker niet te lang bij stilstaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:55 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik bedenk mij dat ik de Janse Bagge Bend nog wel zou aan kunnen laten staan uit het Limburgse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |