Whaha, wilde net m'n verbazing hier over uitspreken. Doet nu net alsof ie op z'n 36e voor het eerst een discotheek van binnen zagquote:
Voor die tijd werd je met staart geweigerd bij de ingangquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Whaha, wilde net m'n verbazing hier over uitspreken. Doet nu net alsof ie op z'n 36e voor het eerst een discotheek van binnen zag
Een meisje met staartjes dat appelsap drinkt. Zo klinkt het ook.quote:
Absoluut eens.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nightwish is niet echt een Nederlandse band.
Die man is wel redelijk geniaal, ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Iemand vroeg hier net met wie je een koffietje zou willen drinken
Ik wel met Tuomas van deze band!
Pff en dan deze ellende. Zou best zin hebben in een Hot For Teacher nuquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
Tot aan de beste vriend van Wim Jonk is het nu best aardig. Ik mis alleen vandaag een lekker plaatje van Van Halen, eigenlijk.
Ik vind deze wel oké eigenlijk. Het is natuurlijk geen Nederlandse topband als Van Halen, maar het kan er best mee door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pff en dan deze ellende. Zou best zin hebben in een Hot For Teacher nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |