SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt wel maar ik had geen zin om het uit te rekenen. Korte nacht, zware dag.quote:Op maandag 22 april 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
De stroom door R1 is makkelijk: 40/8 = 5 A
Ik zou eigenlijk een papiertje+rekenmachine moeten pakken, maar de weerstand van de 2de tak is 7 + 1/(1/4+1/11)) is ongeveer 10 ohm, dus er loopt een stroom van 4A door. Dus de stroom door R2 is 4A. En daarmee kun je de stroom door R3, R4 en R5 bepalen. En daarmee de spanning over die weerstanden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
even samengevat, ik dacht dus zelfde als jullie allemaal doen met dat sommetje......
dus daarmee eens, maar we komen niet op goeie antwoorden, kloppen de antwoorden nu niet of zijn we allemaal dan iets over het hoofd te zien?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat zijn de goede antwoorden dan?quote:Op maandag 22 april 2024 22:36 schreef kree het volgende:
even samengevat, ik dacht dus zelfde als jullie allemaal doen met dat sommetje......
dus daarmee eens, maar we komen niet op goeie antwoorden, kloppen de antwoorden nu niet of zijn we allemaal dan iets over het hoofd te zien?![]()
welk sommetjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben moe.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
lekker sliepe dan 1tje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had de eerste 2 antwoorden gewoon goed. Daarna had ik geen zin meerquote:Op maandag 22 april 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou de vraag deze dus blijkbaar
opdracht 6
[ link | afbeelding ]![]()
Ik heb net de mol gezienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
HuiswerkbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo, anders ben ik morgen weer te vroeg wakker.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op maandag 22 april 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou de vraag deze dus blijkbaar
opdracht 6
[ link | afbeelding ]Wat hadden jullie verkeerd?quote:Op maandag 22 april 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
De stroom door R1 is makkelijk: 40/8 = 5 A
Ik zou eigenlijk een papiertje+rekenmachine moeten pakken, maar de weerstand van de 2de tak is 7 + 1/(1/4+1/11)) is ongeveer 10 ohm, dus er loopt een stroom van 4A door. Dus de stroom door R2 is 4A. En daarmee kun je de stroom door R3, R4 en R5 bepalen. En daarmee de spanning over die weerstanden.![]()
ja ik ook.....quote:Op maandag 22 april 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de eerste 2 antwoorden gewoon goed. Daarna had ik geen zin meermaar ik zat met stagiair toen nog die het vroeg. ik kwam er niet uit gewoon helemaal.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, leuke afleveringquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hoe kwam je op Ir2. op 4A. want dat is volgens mij de truck van die som?quote:Op maandag 22 april 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de eerste 2 antwoorden gewoon goed. Daarna had ik geen zin meerDo what you love, love what you do!![]()
Geen ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mollen komen mijn tuin niet inquote:Op maandag 22 april 2024 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die maar in jouw tuin blijft en hier de groenten niet gaat opgraven
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: